ihmemaan joulukalenteri – luukku 8

Päivän biisi ihan sen takia, koska ÄITI MÄ OON NYT MAKSANUT MUN KOTIMATKAN JA OLEN HELSINGISSÄ 23s JOULUKUUTA! Ala tekee sitä perunalootaa nyt. Ja rosollia. Jajajaja.. Kaikkee kivaa! Omnom. Sisko voi mielellään sitten tulla vastaan satamaan..

Muuten She & Him och nykyään ehdottomasti mun lempparijoulumusiikkia. Zooey Deschanel on aivan ihana ja sen ääni on jotenkin enkelimäisen rauhallinen. Lisäksi sillä on aivan ihanat hiukset. Vaihtaisikohan se mun kanssa?

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s