ehkä en olekaan maailman surkein opiskelija, after all.

Muistatteko sen labraraportin jonka kirjoitin vähän aikaa sitten? Kirjoitin yhteensä kokonaiset 20 sivua, ja kokoajan oli tällainen fiilis:

xVyoSl

En – siis partiolaisen kunniasanalla (olen joo ollut joskus aikonaan partiolainen.. noin kolme kuukautta ehkä..) – todellakaan tiennyt mitä kirjoitin siihen raporttiin. Kunhan vaan kirjoitin jotain sinnepäin ja tein vähän kaavioita – joita en ymmärtänyt pätkääkään. Ja olin NIIN varma, että joutusin kirjoittamaan sen uudestaan.Enkä halunnut nähdä koko raporttia koskaan enää, sillä mulla on edelleenkin univelkoja sen kirjoittamisesta (siitä on about 3 viikkoa nyt..)

Tänään kuitenkin koitti palautuspäivä. Voihan vee. Mun suu oli kun tuohesta koko päivän, koska olin niin hermostunut. Noh sitten maikka astuu sisään luokkaan se kädessä.. Ja kun kuulin sen sanovan mun nimen ja ojentavan mun käteen sen pystyin tuskin hengittämään – here it goes.. kuolema.

anxiety

Kun huomasin VGn koristelevan kantta, tukehduin omaan sylkeeni. Ihan oikeasti aloin yskiä kuin viimeistä päivää ja koulukaverit oli vähän silleen, että mitä vittua toi muija oikein tekee. Jotenkin syljeneristys lähti vähän liian vilkkaasti liikkeelle shokista.

Bbt_celebration-gif_mediumKuitenkaan, en oikein osaa käsittää, miten voi saada parhaimman arvosanan, jos ihan oikeasti ei tiedä mitä tekee :D Voiko joku selittää? Lisäksi ihan oikeasti ihmettelen maikan kommentteja mun tekstissä ”Todella hyvää keskustelua, hyvä, hyvä, erinomaista, vau sä oot niin kova muija ja niin kaunis ja vaan totaalisen asum!” Okei tuota viimeistä ei kyllä siinä lukenut, jos ihan rehellinen olen.

Nyt voin siis hyvin rauhoittua hetken.. eiku enpäs voi, koska joulu/tammikuun aikana mulla on 4 suurempaa työtä palautettavana sekä megaiso tentti vielä. Ja opiskeluko mukamas mukavaa ja rentoa? Bah humbug.

Mutta summa sumarum. Ehkä mä en ookaan mikään maailman surkein opiskelija after all. Et kaverit, voitte lopettaa sen vittuilun nyt. Kiitos ja kumarrus.

2 thoughts on “ehkä en olekaan maailman surkein opiskelija, after all.

  1. Mä niin tiiän ton fiiliksen, mulle on käynyt nyt tän reilun vuoden opiskelun aikana monet kerrat niin, et kokeessa en yhtään ole osannut vastata kysymykseen mutta pakon alla runoillut jonkun 6 sivua paskaa, ja kappas 10 :D Hämmentävää!

    Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s