näin teet vaikutuksen vastakkaiseen sukupuoleen vol 2

Meillä oli tänään sellainen päivä, että meidän piti pitää joku liikuntatunti toisillemme. Ja koko luokka jaettiin ryhmiin ja sitten saimme melkeinpä vapaat kädet minkälaisen liikuntatunnin saimme pitää. Mutta se ei ole tämän jutun pointti.

Vaan tää pointti on tämä: Meidän luokalla on yks todella hyvännäköinen tyyppi. Siis todella, TODELLA hyvännäköinen tyyppi. Ja aina kun mä nään sen niin mä jotenkin.. osa musta kuolee vähän ja menen ihan vaikeaksi… Jos vaan olisin noin 10 vuotta nuorempi…

Varmasti jo vähän arvaatte miten tää tarina etenee..

Tää tyyppi oli tietenkin mun ryhmässä. Kivaa. Kun tajusin tämän aamulla, sain pienen paniikin. Eli tulen hikoilemaan ja olemaan todella kömpelö ja munaan itseni tän tyypin edessä. Kreat. Mun ei koskaan olisi pitänyt ajatella näin, koska se on vähän niinkun itsensä toteuttava ennuste, eli koska ajattelen, että varmasti munaan, niin on suurempi todennäköisyys että tosiaan munaan itseni. Jos olen ymmärtänyt tän oikein siis. Voi se olla ihan Murphyn lakikin – asiat jotka voivat mennä päin vittua myös menevät päin vittua.

Nojoo.

Pelattiin sitten korista ja tää hyvännäkönen tyyppi pelasi mua vastaan. Ja mä oon vähän sellainen, että kun pelataan korista, niin perkele pelataan kunnolla (olen nuorempana pelannut paljonkin korista.. siksi olen tällainen..) ja oltiin vielä voiton puolella. Ja kaikki meni todella hyvin. Kunnes.. Jotenkin aloin miettimään sitä, että nyt perkele en munaa itseäni kun hypin tän tyypin edessä ja yritin ottaa siltä palloa (tyyppi on muuten kaksi kertaa mua pidempi about… mutku pelataan kunnolla niin pelataan..) ja sitten siinä jotenkin meni niin, että kompastuin omaan jalkaani (…) ja lensin maahan. Naama edellä. Niinkun oikein kunnon dyykkaus.

originalSssstana.

tumblr_lyqk100I5d1r4ghkoo1_500Tosin paras puoli oli kuitenkin se, että tää tyyppi tuli kysymään, että miten meni :D Yessss.

Way to go.

Ei muuten mennyt hyvin, nyt mulla on siis toinenkin jalka paskana.. viime viikollahan kaaduin pyörällä.

5 thoughts on “näin teet vaikutuksen vastakkaiseen sukupuoleen vol 2

  1. Onneksi opiskelee alaa missä 95% on tyttöjä ja kaikki kundit on melko hirveän näköisiä! :D Eikä oo ihastusta tai mitään :P Muuten varmaan itekin alkaisin nolaamaan itteeni :D

    Toivottavasti et enää hirveesti telo jalkojas :D Ei oo kivaa jos jalka on jouluna paketissa :D

    Tykkää

    • HAhahahah! :D Mä alan kohta miettimään alan vaihtoa taas.. no ei vaiteskaan hehehe. Tulispa se joku päivä kun mä osaan olla ihan kuuli kun tulee näihin aisoihin..

      Joo toivottavasti en.. Olen ehkä vähän liiankin varovainen, joten varmasti pamahtaa vielä kunnolla ennen joulua. Tai sitten tulee joku kuume (niinkun melkein aina :/)

      Tykkää

  2. Päivitysilmoitus: mary testaa: military training | Mary ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s