ihmemaan joulukalenteri – luukku 13

Ihan äipän synttärin kunniaksi näin Lucia-päivänä Elvistä.. oujee! (Onneee vielä kerran mami, jos satut lukemaan! :))

Itse lähden tästä laittamaan illallista ihastukselle. Tästä tulee varmasti totaalinen katastrooffi, minut tuntien (olen lisäksi todella, todella väsynyt tänään ja elisen munaus-treenipäivän jälkeen koko kroppa on paskana.. ). Osaanhan mä laittaa ruokaa, mutku pitää ekan kerran tehdä jollekkin josta tykkää niin ainahan se menee päin sanonko mitä..

Esimerkiksi kun tein exälle ekan kerran mun bravuuria – carbonaraa – niin ruuan sekaan joutui mun hius.. joka tietty löysi tiensä just exan lautaselle… ja suuhun. Needles to say – halusin kuolla…

Mutta mukavaan viikonlopun alkua mussukat! Yritän jaksaa ehtiä postata aivan taivaallisen karkkireseptin joulua varten viikonlopun aikana, joka on ehkä parasta mitä olen syönyt tooodella pitkään aikaan!

xoxo

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s