neonroosat kalsarit

Kun eilen teimme erilaisia ryhmätehtäviä koulun jumppasalissa mua alkoi melkeinpä vituttamaan se, että luokkani likat kuiskasivat keskenään ja ihan selvästi osoittivat mua ja nauroivat. Ja jäbät myös katsoivat vähän silmät suurina. Istuin siinä lattialla mukamas kuulisti jalat ristissä ja manasin jotain tyyliin, että kylläpäs jotkut ovat aivan saatanan lapsellisia, vitun pennut, ovat vaan kateellisia, koska olen niin helvetin asum – ja jatkoin kirjoittamista.

Tänään kun kävin duunissa vessassa huomasin, että mulla on leggareiden haaroissa MEGAISO reikä. Siis pienen nyrkin kokoinen.

Okei, tässäpäs oli syy siihen nauramiseen.. Se tarkoittaa siis sitä, että se hyvännäköinen luokkakaveri kanssa näki mun NEONROOSAT kalsarit (olis ees ollu mustat niin ei olisi näkynyt mitään.. )

Minä niinkun luulin, että olen nolannut itseni ihan tarpeeksi koko lukuvuoden aikana, niin pitipäs tokavikana päivänä pistää vielä pahemmaksi.

Joo eli rakas joulupukki, toivoisin joululahjaksi vähän enemmän kuuliutta elämääni. Kiitos.

2 thoughts on “neonroosat kalsarit

    • Haha niin no.. niillä jotka joutuvat hengailee mun kaa on varmasti vähemmän tylsää :D

      Välillä en kyllä yhtään ihmettele miksi olen edelleenkin sinkku -.-

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s