kiitti kaverit, hyvää joulua teille myös.

Pomo: Hei Marianne, milloin voit tulla tammikuussa töihin taas?
Minä: Ootappas kun haen mun kalenterin, niin katsotaan.

*hakee kalenterin ja menee pomon huoneeseen ja alkaa selaamaan sivuja, kalenteri pomon naaman edessä*

Minä: Noniin, katsotaanpas.

Oikea sivu löytyi ja se näytti tältä:

kivatKun tajusin tuon vasemmassa alakulmassa olevan kuvan yritin äkkiä peittää sivun ja osa musta kuoli nanosekunnissa ja halusin vajota maan alle… syvälle. Pomo vaan tosiaan hihitteli vieressä ja mää vaan: Joo siis mun kaverit.. ei siis toivoakaan, että mä osaisin noin hyvin piirtää. *vaivautunutta naurua*

Mitäs tästä opimmekaan? Älkää ottako kalenteria mukaan baarin ja älkää missään nimessä jättäkö sitä vartioimatta, kun haette lisää juotavaa, koska löydätte ihan salevarmasti sieltä joltakin sivulta peniksen.

Tää oli varmaan pohjalukema. Ihan oikeasti. Ei mene ihan putkeen tää mun awesomeness tällä viikolla.

buhuu

4 thoughts on “kiitti kaverit, hyvää joulua teille myös.

  1. Haha :D Odotinkin jo että mitä ”hauskaa” sulle seuraavaks tapahtuu! Uskon kyllä, että toi saatto olla ihan hiiukan kiusallista!

    Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s