voihan fml taas vaihteeksi

Kun tajusin äsken kuinka paljon kamaa mulla on taas kotimatkalle ja oikeassa kädessä on jännetuppitulehdus…

noooo

Koko lomani on mennyt enemmän tai vähemmän sairastellessa. On ollut vatsatautia – kahdesti, merisairautta, kuumetta, nuhaa, niska paskana ja nyt vielä käsi paskana. Alkaa itkettää ajatuskin tuosta kotimatkasta, yhyy.

Kuitenkin loma on ollut oikein mukava perheen kanssa hengaten ja vähän tulevia synttäreitä viettäen. Olen värjännyt hiukseni taas tummiksi kokonaan ja tyhjentänyt mutsin jääkaappia, sekä siskon vaatekaappia (sen takia se matkalaukku onkin niin täynnä.) Ja olenhan toki eksynyt vähän alennusmyynteihinkin (sekin on syy matkalaukun sisältöön..)

Nojoo. Kai se tästä. Saan ekstratreeniä vasemmalle kädelle huomenna sitten prkl tulehduskipulääkkeiden kera.. Ja loppukuussa syödään vain kaurapuuroa ja nuudeleita. Kivat.

Miten teidän joulut sun muut on mennyt?

4 thoughts on “voihan fml taas vaihteeksi

  1. Höhhelis ja tylsää ku ei nähtykää :(

    Mä taas ajattelin kokeilla kasvattaa omaa väriä…oon kyllästyny jatkuvasti värjäilemään tyveä ja tummaa väriä aina lattiat täynnä. Saa nähdä kuin monta viikkoo jaksan ku nyt jo vituttaa. :D

    Tykkää

    • Hehe mä oon miettinyt tota aika usein itsekin.. mutta joka kerta, kun juurikasvu on noin 2 cm niin muistan kuinka karsea oma väri on ja värjään hiukset. Onhan se aika rasittavaa , mutku rumat väri yhyy.

      Tykkää

  2. Toivottavasti pääsit kotiin ilman suurempia kipuja! Tylsää jos olet sairastellut, menee loma mönkään semmoisesta :P Mä odotan edelleen että koska oikein sairastun, kun yleensä oon aina ensimmäisenä kipeänä.

    Mutta hyvää uutta vuotta enihuu! Mulla saattaa olla aika jännä vuosi tiedossa enkä malttaisi odottaa että tää kevät lähtee kunnolla käyntiin :)

    Tykkää

    • No olihan se aikamoinen reissu kun työnsin ja manasin mun laukkuja ympäri koko kaupunkia :D meni ihan hyvin mutta nyt se kostautui ja käsi meni pahemmaksi. Blää. Eiköhän se tästä. Toivottavasti säästys sairastelulta!

      Ja hyvää uutta vuotta sulle kanssa! ♥ Naaw kuulostaa mahtavalta! :D

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s