musavinkki: ghost

Mun wingman TinA on nyt melkein vuoden ajan jankuttanut mulle siitä, kuinka mahtava ruostalainen Ghost on – ja että mä varmasti tykkäisin heidän musiikista. Mutta koska olen laiska uuden musiikin suhteen, en ole jaksanut tehdä asialle yhtikäs mitään. Eilen kun makasin migreenissä sängyssä (ja katselin tietenkin pikkuleijonien matsia – WUHU!) eikä mulla muuten ollut mitään tekemistä (paitsi opiskella mutku hei oikeasti..) päätin vihdoinkin tehdä asialla jotain.  Etsin Spotifysta heidän biisejään ja kuuntelin vähän miltä heput kuulostavat. Sillä onhan kyseessä oltava aika mahtava ja erikoinen bändi, jos TinA jaksaa jankuttaa vuoden ajan asiasta.

Ghost-B-C-Cover__300RGBYhden biisin jälkeen voin sanoa, että olen täysin ja totaalisesti rakastunut!

En ole mikään musakriitikko, mutta damnation, kyllä kuulostaa mahtavalta. Jotenkin raskasta olematta liian raskasta (sanoinhan, en ole mikään musakriitikko), synkkää ja kiehtovaa musiikkia.

Mary tykkää!


TinAn mielestä Ghost on myös aivan fantastinen livenä! Mun on ihan pakko ottaa tästä selvää.. Kunhan ehdin.

Kuka muu on tykästynyt Ghostiin?

Click pic for source.

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s