paniikki.

Mun pitäisi perjantaina klo 12 jättää maikalle 4-5 sivuisen raportin jostain urheilun ja liikunnan opettamisen ongelmista.. ja mulla ei edelleenkään ole mitään hajua siitä mitä mun tulisi kirjoittaa.. Vaikka olenkin jutellut maikan kanssa tästä ja se mukamas selitti mulle mitä mun tulee tehdä. Mä en vaan keksi mitään kirjoitettavaa.

paniccLisäksi tentti perjantaina, ilta-päivällä. Ja olen viikonlopun aikana lukenut tasan 15 sivua. Koska eihän nyt voi opiskella, jos kämppä on ihan pommin jäljiltä.

Joten olen hinkannut lattioita hammasharjalla.

Yhyy.

6 thoughts on “paniikki.

  1. Tiedän tunteen :( Mut yleensä kunnon paniikissa saakin yhtäkkiä keksittyä jotain mitä ei itekkään kunnolla ymmärrä ja voi jopa saada hyvän numeron :D

    Tykkää

    • Joo mulle kävi noin viime kerralla kun kirjoitin sitä labraraporttia, tosin silloin sanottiin, että kirjoita tästä, tästa ja tästä. Tämä on lähinnä tällainen: valitse yksi osa-alue, selitä mitä ongelmia siinä alueessa on ja ota huomioon nämä, nämä ja nämä asiat. Siis ihan huuhaata koko paska! :D

      Tykkää

  2. Alota kirjottaan vaan jotain höpölöpöä ja siitä se runosuoni lähtee kukkimaan, sit kun pääset alkuun niin voit poistaa sen löpinän alusta :) Mulla huomenna enkun koe ja tiistaina biologia. Bilsaa en oo alottanutkaan lukemaan ja ahistaa ihan perkeleesti kun ei ymmärrä mitään ihmisestä, vaikka luulis tän ihmisbilsan nyt olevan ihan helppoa :D

    Tykkää

    • Pakko se on kohta aloittaa se kirjoittaminen.. ehkä se tosiaan iskeekin sitten jossain vaiheessa :P Oho! Haha no, meillä on psykologiantentti perjantaina, ja ihan to be honest nyt saanut 20 sivua 600:sta luettua :D Et hyvin menee. Biologia on sentään jollakin tavalla vähän loogista, psykologia ei yhyy :( Mut megaisot tsempit! You can do it!

      Tykkää

      • Mulla kävi maantiedon kanssa just niin et olin koko kurssin istunut tyyliin suu auki siellä luokassa tajuamatta mistään mitään ja vielä kun luin kokeeseen en tajunnu yhtäkään asiaa. Sit yhtäkkiä perjantaina, koepäivän aamuna aloinkin ymmärtää, ja nähä ne jutut ihan loogisina, mut sit loppui aika kesken eikä niitä ymmärrykseen menneitä asioita ehtinyt tulla kovin montaa :D
        Isot tsempit sinnekin! Kyllä me selvitään! :)

        Tykkää

        • No kuhan tuli edes muutamam haha! Tulispa mullekkin tuollainen ahaa-elämys! :P Kiitos :) Kyllä me selvitään! Pakkohan se on vaa jollakin tavalla, onneksi on aina uusinnat höhöhö

          Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s