31

Niin tänään oli sitten se syntymäpäivä.. 31 – tsiisus. Jja päivän voi tähän asti kuvailla vaikkapa tällä tavalla:

Paitsi, että mulla ei ole edes muffaria, jossa on kynttilä. Mun oli tarkoitus mennä ostamaan iso karkkipussi synttäreiden kunniaksi, mutta kun seisoin kaupan karkkihyllyn edessä mun ei tehnyt mieli mitään. Joten kävelin jätskialtaan luokse.. eikä tehnyt mieli sitäkään. Ja sieltä leivostiskille – eeeeikä mitään tehnyt  mieli. Joten nappasin pussin suolapähkinöitä ja pullon Pepsi Maxia (jota ei sinänsä myöskään tehnyt mieli) ja menin takaisin kylmään tyhjään kotiini.

Jos joku nyt on missannut miksi olen näin iloinen (tuo oli sarkasmia..) niin syy löytyy täältä.

8 thoughts on “31

      • No ihan tavallista sokerilitkulimuahan se vaan taitaa olla, mä vissiin tykkään siitä vaan sen takia että se on ruotsalaista ja sitä ei saa Suomesta :D mulla on niin ruusuiset käsitykset Ruotsista muutenkin, kun kaikki sukulaiset mun omaa perhettä lukuunottamatta asuu siellä, aidan takana ruoho on vihreämpää (or nooot. :D)!

        Tykkää

        • Hahaha. Niin juu onhan se ruoho vihreämpää aidan takana :D Tiedän tunteen mulla oli samanlaisia ajatuksia Ruotsista kun vielä asuin Suomessa. Me asuttiin pienenä Tukholmassa ja rakastuin filmjölkiin.. ja aina voivottelin sitä Suomessa, kun aaah, ei saa filmjölkiä Suomesta. Kun muutin tänne ja söin ensimmäisen litran tötsän filmjölkiä, niin tajusin, että sehän on melkein sama asia kun piimä. Pettymys hahah!

          Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s