kehdonryöstäjä

Muistatteko syksyllä, kun kerroin, että meidän luokalla on yks todella hyvännäköinen tyyppi. Ja että ”liikunnantunnilla” kompastuin omaan jalkaani sen naaman edessä? Ja miten vaikea mun on olla sen lähettyvillä – koska se on niin hyvännäköinen ja taannun noin 14-vuotiaaksi pikkutytöksi?

Noh. Olen nyt kävellyt koululle, koska en voi mennä salille koska olen edelleenkin kipeänä. Koska olen pessimisti, lähden aina todella ajoissa kouluun ja olen siksi aina nykyään todella todella ajoissa koululla.. liian aikasin. Odottelin tänään luentosalin ulkopuolella noin viittä vailla kahdeksan (kyllä aamulla siis) ja pläräsin Feisbuukkia kun tää hyvänäköinen tyyppi tuli siihen viereen seisomaan ja moikkasi.

Katsoin ensin ympärille ja ihmettelin kelle se puhuu.. paikallahan ei ollut ketään muuta paitsi minä. Katoin sitä vähän silleen oudosti, ja sanoin moi takasin.

hi Sillä tavalla vähän epävarma siitä, että jutteliko se mulle vai itselleen..  Ja sain takaisin toooodella oudon katseen.

Sitten alettiin juttelemaan eilisestä luennosta/ryhmäkeskustelusta. Tai no nyt mä kyllä liioittelen. SE jutteli siitä ja mä yritin sönköttää jotain ”nii.. joo.. hmm ..joo.. kyllä” siihen välillä samaan aikaan kun mietin sitä miten ihmeessä mies voi olla niin kaunis…? Sitten katosin jonnekkin omiin ajatuksiin unelmoimaan..

daydream

.. ja yhtäkkiä kuulin jostain todella kaukaa, lauseen joka jotenkin muistutti kysymystä. Hitaasti mutta varmasti tulin takaisin todellisuuteen.

”Niin, että ootko jo hankkinut kirjat tälle kurssille?” typpi sanoi mulle samalla kun se todennäköisesti mietti sitä, että oonko mä vähän hidas, vai enkö osaakaan mukamas ruotsia ollenkaan ja olen jo käyttänyt koko sanavarastoni keskustelussa.

Minä sössötin siihen jotain ett ”Niin joo siis sori, kello on niin vähän etten oo vielä herännyt kunnolla, päivät ei saisi alkaa ennen kello kymmentä!”

”Niinpä! Tai olisi edes niin kun meillä oli lukiossa, aikaisintaan kello 9… en ole vieläkään tottunut tulla koululle kahdeksaksi, vaikka ollaan jo puol vuotta tätä tehty. ”

MITÄVITTUA LUKIOSSA? SIIS ANTEEKS KUINKA NUORI SÄ OIKEIN OOT? MÄ TIESIN ETTÄ OOT NUOREMPI KU MÄ MUT KAMOON! NIINKUN… WHATTAFAAAK.

buhu

Okei tota en kyllä sanonut. Tunsin itseni kehdonryöstäjäksi. Ja sen jälkeen aloin ajattelemaan siivousurakkaa mitä mua odotti kotona. Ja laskujen maksamista. Pyykkivuorta. Ihan kaikkea muuta, jotta saisin likaiset ajatukset pois päästäni. Tai siis ei  nyt likaisia mutta niinkun tiedättehän siis..

Katsokaa lentävä lehmä! *osoittaa taivasta*

Siis oikeasti. Olisinpa ihan oikeasti noin 11 vuotta nuorempi. Eh eh. Meinaa tää tyyppi on vielä todella kiva ja ystävällinenkin… Kiva. YHYY. Okei on sillä tyttöystäväkin. Okei. Okei. Okei. Okei.

Mukavaa viikonloppua!

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s