levottomat jalat ja unohdettu kirjahylly.

Kävin eilen muuten salilla, vetämässä aika rankan treenin. Joka sinänsä on aikamoista venäläistä rulettia, sillä en ole ihan vielä täysin terve. Flunssaa on vielä vähän jäljellä. En sitten millään meinaa tulla terveeksi – ever. Tätä sairastelua on enemmän tai vähemmän jatkunut nyt kuukauden. Enemmänkin.

Mutku, mutku. En vielä ainakaan tunne, että flunssa olisi pahentunut. Mutta en kyllä voi odottaakaan, että parantuisin nopeammin, ellen ota iisisti. Höh.

homer
(kuva: 9gag.com)

Miten se voikaan olla niin hirvittävän vaikeaa vaan olla? Tekemättä mitään rankkaa? Olen niin levoton ja tylsistynyt, että olen jopa lukenut kirjoja. KIRJOJA?!?!?

gameofthronesJa baidevei – oon nyt lukenut A Game Of Thronesin valmiiksi! :D Kesti vaan öh, jotain puolitoista vuotta hoho. Tätä menoa olen valmis sen kirjasarjan kanssa noin vuosikymmenen päästä!! (Maailmanennätys, kenties?) Luin jopa 50 Shades of Greynkin valmiiksi (se oli paska..)

kirjahylly Mutta toisaalta kun nyt olen päässyt kirjojen makuun, aion ihan varmasti lukea enemmän! Ja mitä parasta, kirjahyllyssäni on satoja lukemattomia kirjoja.. koska jostain syystä ostan vaan lisää ja lisää ja lisää ja luen niitä niin hitaasti.. (joo mulla on ongelma, tiedostan sen.) Kun olen saanut yhden kirjan luetuksi, olen ostanut 10 lisää, haha.

Nyt pitäisi vaan valita seuraava kirja, kuten näette, niitä on muutama. Noista olen lukenut öh, kuusi kappaletta :D Hmm. Voisin lukea jonkun sydäntäsärkevän rakkauspaskatarinan? (Sopisi mun mielialaani just nyt..) Vai kauhua? Vai jotain synkkää? Entäs jotain koomista? Joku klassikko? Thrilleri? Elämänkerta? Faktaa? Fantasiaa? Seikkailua? En millään osaa valita!

Tosin hommahan on se, että mun on pakko lukea huomista seminaaria varten koulukirjoja, damnation sentään.

Mitä te luette tällä hetkellä?

12 thoughts on “levottomat jalat ja unohdettu kirjahylly.

  1. Mä kävin lainaamassa isoveljeltä muutaman Pratchettin (jotka oon ostanu sille lahjaksi) ja niitä olis nyt projektina kahlata. Tosin mulla jäi ennen niiden hakua Eat Pray Loven uusintakierros kesken ja se on houkuttanu nyt enemmän. Mulla oli supertyttöhetki viime viikolla ku makasin vaahtokylvyssä ja luin sitä :D Mut se on kyllä oikeesti ihan hyvä kirja, tosi pohdiskeleva ja sopii tähän 30+ ”kriisiin” tai no ikään. En oikein ymmärrä et miten siitä on ees tehty elokuva, koska se mitä siinä tapahtuu ei tosiaan oo mitenkään pääosassa vaan se mitä se ihminen ajattelee ja käy päässään läpi ja sitähän ei oikein helposti saa filmille.

    Ja sit noin muuten tänään oon lukenut kymmenen jankutussähköpostia TÄYSIN ulalla olevalta projektikoordinaattorilta, joka on sekottanu mun (btw TÄYDELLISEN) tekstin ihan totaalisesti, mm. poistanut siitä asiakkaan erikseen kehumat asiat ja sit väittää kivenkovaan että olisin ite tehnyt alunperin väärin vaikka mitä todisteita lähettäisin että ne oli (huom OLI kunnes se sössi ne) oikein. Se ei enää ees tiedä mille sivulle tää teksti pitäis laittaa, mikä kertoo aika paljon sen aivokapasiteetista. Niin ihan vähän vaan meinaa aivot pimahtaa eikä nyt onneksi olis KOVIN KIIRE tehdä 9 tunnin edestä töitä muutenkin sen sijaan että tuhlaa jonku tampion kanssa tuntitolkulla aikaa………….

    Mutta kirjat on kivoja. Ite luen hyvässä vauhdissa pari kolme kirjaa viikossa. Nyt vähemmän kun oon yrittäny päästä nukkumaan aiemmin ja kirjojen kanssa saattaa hävitä elämästä aina pari tuntia tuosta vaan. Ja luen aina illalla sängyssä siis. EIkä mulla varsinaisesti oo mitään opiskelukirjoja luettavana toki, vaikka oonki luvannu valmistua täs joskus :P

    Tykkää

    • Mä näin muuten sen leffan äskettäin! Se oli musta ihan jees sellainen feelgood-leffa, ehkä siis pitäis lukee se kirja sitten? :) Ja mä siis niin kaipaan sitä lukemista kylpyammeessa! Kun mulla oli kylpyamme, luin paaaljon enemmän! Möh!

      Mööh, miksi maailma on niin täynnä tuollaisia idiootteja? :( Toivottavasti menee hyvin kuitenkin!! Mä pidän peukkuja sulle! ♥

      Se on kyllä totta, että kun jää koukkuun johonkin kirjaan niin huh huh, aika menee niin äkkiä :D HAHA! Sä siis luet viikossa enemmän ku mä vuodessa :D Aaika hyvä! Noo ehtiihän sitä valmistua sitten, nuoriahan me vielä ollaan ;)

      Tykkää

  2. Mulla on meneillään Jens Lapiduksen Easy money (ruotsiksi Snabba cash, ehkä). Se on hyvä! Oon vaan aika huono lukeen päivittäin, mulle tulee lähinnä sellasia lukupuuskia sillon tällön ja sitten luenkin jatkuvasti. Kirjat saattaa olla mullakin kesken iät ja ajat. Mutta aattelin että jos ottais tavoitteksi suoriutua tuosta niiden about 50 lentotunnin aikana jotka odottelee :D

    PS. Mulla on ollu Game of Thrones kesken kai kohta kolme vuotta… :P

    Tykkää

    • Mä oon muuten kuullut et se ois hyvä, mutta en koskaan saa aikaseksi edes hankittua sitä. leffakin kuulemma ois ihan jees jos mun ruåttalaisilta kavereilta kysytään, mutta enpäs sitäkään ole nähnyt :P

      Aikauhee 50 tuntii? O_o

      Okei.. sä voitit tuon erän! haha kolme vuotta ahhahaaw :D

      Tykkää

  3. Mä oon yrittäny alkaa lukea Cassandra Claren ”The Infernal Devices” trilogian vikaa kirjaa ”Clockwork Princess” Joulusta asti, mutta ei onnistu.. Ja opparin kirjottaminen kun on alkanu niin englanniksi lukeminen ei oikein nappaa.. Suomalaisen alennuksista nappasin mukaan Beth Revisin Across the Universe trilogian ensimmäisen osan Matka Alkaa (”Uusi, futuristinen jännitystrilogia” – en usko.).. Katsotaan mitä tostakin tulee kun suomeksi kirjan lukeminen tuntuu kauheen kömpelöltä, mutta toisaalta ei halua lukea kaiken aikaa englanniksi :)

    Tykkää

    • No joulustahan ei nyt oo kuitenkaan onneks vielä niin pitkä aika, et tarttis hävetä :D En oo kuullut kummastakaan noista ehehe. Mä tiiän! Mä oon lukenu niii-iin vähän kirjoja suomeksi, että melkein hävettää.. tosin mun kyl pitäis lukee, koska mun suomenkieli on niin perseestä, että mua aletaan jo melkein morkkaamaan kun meen lomille kotiin :( Mä taas haluaisin lukea enemmän enkunkielisiä kirjoja, mutta niitä saa niin huonosti Ruotsista ja maksaa paljon enemmän. Siksipä aina roudaan Helsingistä muutamat aina mukaan :) Ja tsemppii opparin kirjoittamiseen!

      Tykkää

      • Kiitos<3 :D
        Molemmat kirjat on suunnattu about vanhemmille teineille ni se voi olla sitäkin ;D Vaikka ainakin Cassandra Claren kirjoja on ihan suomennettukin ja sen toisesta kirjasarjasta tuli viime vuonna se leffakin, City of Bones :D
        Amazon.co.UK:sta ;D löytyy yleensä aika halvalla enlanninkielisii pokkareita :) Ostin mm. kaverille joululahjaksi Les Miserables ja Hunchback of Notredame eikä tainnu olla ede 4 puntaa :D Ja jos tilaa sen ison kasan kirjoja samaan aikaan niin tulee ne ilmaset postaritkin ;)

        Tykkää

        • Kyllä mä aina ne hyllyt käyn läpi kirjakaupassa! Siis vanhempien teinien hyllyn :P Mut no, mä oon kyllä aika ulalla kun on kyse kaikista kirjoista.. o-ou.. ei ois kandennu kertoo että sieltä saa halpoja kirjoja.. nyt mun lompakko ei kyl oikee tykkää -> amazoniin.. klick.

          Tykkää

  4. Niin ja toivottavasti sun tauti lähtee pakoon sun treeni-intoa! Mä en yleensä voi tehdä ennen mitään kunnes oon 100% terve koska saan jonku poskiontelontulehduksen aina…

    Mut piti yksi asia sanoa vielä siitä insta-ihmettelystä pari postausta sitten: en ymmärrä miksi MIKSI on niin tärkeää olla eka tykkääjä tai kommentoija? Et pitää kommata että jee eka kommentti eikä mitään muuta? Mitä siitä? Uu ootpa nyt paras kun satuit avaa IG:n samalla sekunnilla. Oot mun idoli?

    Ja joo mulla on joskus tylsää ja luen kaikkien kommentteja :D:P

    Tykkää

    • Joo no nyt tuntuu siltä kun ois korvatulehdus. Et joo taidanpas ottaa taas vaihteeksi ihan iisisti prkl.

      Tiiäks ku mä JUST EILEN ILLALLA AJATTELIN SAMAA KUN SELASIN INSTAGRAMIA ja huomasin sellaisen ”eka! iiaefeawfoekafoöea ” kommentin. Ilme oli kyllä sellainen et mitä what häh? mikä juttu tää on? Tosin olen huomannut sellaisia varsinkin ruotsalaisissa megablogeissa. En yhtään tajua mitä siitä saa irti, sitten siis ollenkaan.. joo niin mäkin! Vähän liiankin usein luen haha :D Mä tartten enemmän sisältöä mun elämään.

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s