mikä maa, mikä valuutta vol miljoona

Minä: Meidän pitäis viettää sellainen perinteinen tyttöjenilta kohta.

Tina: Joo ehdottomasti! Tosin ei nyt ihan lähiaikoina, koska sain paskan palkan ja meillä on ne tuparit viikonloppuna ja broidihan asuu täällä kanssa. Mut jos ei ihan heti ens viikolla niin oon messissä.

Minä: Eiku siis mullakin on tenttiviikko ja seminaareja tulossa, et mä aattelin lähinnä sitten helmikuussa, kun on enemmän aikaa.

Tina: Nyt on helmikuu.

Minä: Häh? Whaat? HAhaha eiku maaliskuussa sitte!

Onneksi tiedän sentään, että nyt eletään vuotta 2014. Kai. Päiväni murmelina indeed.

2 thoughts on “mikä maa, mikä valuutta vol miljoona

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s