tampoonikenkä.

Eräänä aamuna viime viikolla sain itseni yllättävän aikasin salille. Nykyään pääsen sinne vasta keskipäivän aikoihin, jostain kumman syystä. Mutta yllätin itseni ja olin siellä jo yhdeksän aikoihin aamulla (tämä on siis aikasin minulle..) vaikkakin hieman unenpöpperössä. Mutku oli pakko mennä ennen tenttiopiskelua kavereiden kanssa.

Laitoin treenikengät jalkaan, täytin vesipullon jääkylmällä vedellä, otin pyyhkeen mukaan ja kävelin kohti crosstraineria. Aloin ööh – polkemaan, astumaan, öh – mitä crosstrainerilla tehdään? Kävellään? :D No samapa se, aloin lämmittelee ennen saliurakkaa.

Paitsi, että kenkä istui vähän huonosti ja puristi ihan törkeesti. Mikä oli aika omituista, koska nehän ovat niin mukavat. Jatkoin sitä lämmittelyä kuitenkin sen kymmenen minuuttia ja astuin pois crosstrainerilta ja aloin kävelemään kohti mun nurkkausta salilla ja kantamaan sinne painoja joita aioin käyttää.

Kävelin jalkaprässin luokse aloittamaan treenejä. Mutku kenkää puristi ihan törkeästi. Joten istahdin jalkaprässiin ja otin kengän pois jalasta ja sieltä lensi ulos tampooni. Ja sehän lensi tietenkin suoraan meidän salin hyvännäkösen PTn luokse, joka tietenkin sattumoisin käveli siitä ohitse just silloin kun se tampooni päätti aloittaa lentomatkansa.

omfgEnsin ajattelin, että mä yritän nyt tässä esittää, ettei se ollut mun (vaikka en nyt ole mikään teini ja häpeä sitä, että mulla on tampooneita koska olen nainen hehe.. ) ja ihan kuulisti aloittaa treenaamisen, mutta ilmeeni taisi olla jossakin kauhistuneen ja hämmästyneen välimaastossa. Ja sitäpaitsi istuin siinä ihan hoo moilasena kenkä kädessä. Niin ja olin ainoa ihminen siinä lähettyvillä. Yritäppä nyt siinä olla kuuli..

PT nosti tampoonin (olis vaan jättänyt sen siihen lattialle..) ja tuli mun luo. ”Tästä ei hyvää seuraa, pelasta tilanne mahdollisimman hyvin..” sanoin itselleni.

”Tää .. öh.. taitaa olla sun?”

”Haha joo kato mä säilytän tampooneita kengissä, ku ei oo taskuja housuissa.. ”

ashamedKAMOON!! SUN PITI PELASTAA SE TILANNE!

Lisäksi tää PT on ainoa hyvä PT meidän salilla, ja mä olin jo melkein menossa treenien jälkeen juttelemaan sen kanssa tarkoituksena palkata se.. Mutta nyt en ole ihan varma.. Se varmaan tulee kutsuu mua tamppoonikenkänä.

Tosin, onhan niitä pahempiakin lempinimiä. Kai.

PS. Lisäksi nolasin itseni tän PT edessä jo kerran ennen tätä, mutta siitä joku toinen kerta…

8 thoughts on “tampoonikenkä.

    • Hehe mä melkee toivon että olisin jäätynyt :(

      Mä en tajua miten se voi olla mahdollista että menee aina tällä tavalla :P

      Tykkää

  1. Ei oo todellista. Pitäiskö sun nimetä tää blogi uudelleen: Mary Snicket ja surkeiden sattumusten sarja, tai jotain ;)

    Tykkää

    • Heheh oonhan mä toki miettinyt sitä, olisi kieltämättä hiano nimi :D (ja antaisi vähän paremman kuvan sisällöstä ehe ehe..)

      Tykkää

  2. Päivitysilmoitus: mary testaa: military training | Mary ihmemaassa

  3. Päivitysilmoitus: mary ja (nolo) paluu salille | Mary Ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s