lifestyle-blogi? mikä se on? voiko sitä syödä?

Kuinka tuo sana onkaan aiheuttanut niin paljon silmien nykimistä. En tiedä miksi. Olen aina ihmetellyt, mikä helvetti ns Lifestyle-blogi mukamas on. Olen Bloglovinin kautta klikannut muutamaan katsomaan mitä ihmettä nämä niin poppisblogit mukamas ovat ja sitä kautta olen saanut about tällaisen kuvan niistä:

Kaikki on valkoista ja/tai vaaleanpunaista, elämä on pelkkää ruusuilla tanssimista, eletään jossain kuplassa, sisustus on kopioitu valinnanvaraisesta sisustuslehdestä/IKEAn luettelosta. Kaikki on kauniita ja pukeutuvat hipsterimaisesti. Kaikki on oih niin ihanaa, aamut aloitetaan istumalla koko perhe ruokapöydän ääressä, kun aurinko tietenkin paistaa ja käytetään design-astioita ja syödään raakamuffareita kultasilta lautasilta ja ja ja..

*oksennus*

Sitten tajusinkin, että lifestyle-blogi on kai ns sellaiset blogit, jossa aiheenpiirit vaihtuvat vähän väliin eikä olla suuntautuneita yhteen tiettyyn asiaan, esim kauneuteen, muotiin tai treeneihin. Olenko ymmärtänyt oikein siis? Että ”lifestyle” on vaan snobi nimi sekamelskablogille?

Siis, että mun blogi olisi mukamas ns Lifestyleblogi? Eikä. Mä en kestä. Kieltäydyn!

Kieltäydyn käyttämästä tuota sanaa tästä blogista. Totaalikieltäydyn. Phtyi! NEVAH! Mun mielestä lifestyle -> elämäntapa/tyyli (whatever), on niin vääristävä sana jostain blogista. ”Minähän elän tällaista nörtti-opiskelija-wannabe-fitnessguru-elämäntapaa.” *pikkurilli pystyssä*

Kiitos, että sain avautua. Nyt menen ulos aurinkoon. Hikisessä toppatakissa, Batmanleggareissa ja likaisissa lenkkareissa. Ja hiukset miten sattuu, sekaisin nutturalla, ilman meikkiä. Koska sehän on tätä mun lifestylee.

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s