tonnin arvonta.

Nyt ehkä vähän huijasin tuolla otsikolla, en aio arpoa mitään tonnia. Pitäisin sen tonnin mielummin itse. Ehe ehe. Vaan tämä on nimittäin Ihmemaan tuhannes postaus!! TUHANNES! Tsiisus. Se muistuin mieleen, kun Nina postasi 500:nen postauksensa pari päivää sitten (bwaha, Nina, vaikka sulla on ehkä irl pahempi puheripuli, mun runosuonella on pahempi/parempi ripuli blogissa! ;))

fabulousKuitenkin. Tehdäänpäs pieni down the memory lane-trippi, mitä tässä tuhannen postauksen aikana on tullu kirjoitettua (toivottavasti olen nyt sitten laskenut nämä oikein.. hehe. Voi kyllä, laskin nämä ihan (laskimen) avulla itse :D

  • Ensimäisessä postauksessa – Huomenta Suomi! – kerroin vähän itsestäni. Onko se vaan minä, vai onko mun suomenkieli ihan paska tuossa postauksessa? Vai onko se mennyt paskemmaksi tähän päivään mennessä? Dunno.
  • 100:ssa postauksessa on hieno gifi musta. Ja olin kai justiinsa oppinut itse tekemään gifejä..
  • 200:ssa postauksessa kerroin uudesta laatikosta, jonka ostin kynsilakkojani varten. Voi muistatteko sitä aikaa, jolloin olin ihan kynsilakkamonsteri. Tätä nykyään en enää jaksa lakata kynsiä (ja sitäpaitsi, musta tuntuu, että lompakkoni kiittää minua siitä, etten enää ostele joka päivä uusia lakkoja..)
  • 300nen postauksen aiheena oli Darth Vader-ristipisto. Valitettavasti mulla ei ole oikein ollut aikaa tehdä mitään käsitöitä (tai sitten en ole jaksanut.. same same, but different.)
  • 400:ssa postauksessa olin ostanut ensimmäisen kukkani. Se muuten kuoli.
  • 500:ssa postauksessa on selfie!! Ja puhun päivän asusta. Mitvit?
  • 600:ssa postauksessa olin heittämässä/myymässä pois exän tavaroita. En edelleenkään ole kertonut sille tästä. Että ihan oikeasti heitin sen lempparisortsin roskikseen. Pitäiskö?
  • 700:ssa postauksessa luettelin 10 lempparijälkkäriä. Omnom. Iski makeanhimo. Onneksi olen kohta menossa tyttöjen kanssa kaffittelemaan.
  • 800:ssa postauksessa oli cherry garcia-tuorepuuron resepti. Pitäis muuten tehdä uudestaan! Olispa vaan tuoreita kirsikoita..
  • 900:ssa postauksessa mulla oli väliaikaisesti pinkit hiukset. SELFIE!
  • Postaus nro 1000: ARVONTAAAA!

Eli rakkaat ystäväiseni, khyl khyl, tuhannen postauksen kunniaksi pistetään pystyyn pieni arvonta! Pakkohan sitä nyt vähän pitää juhlia tätä! Voittopotti tulee olemaan vähän samankaltainen, kuin edellisen arvonnan jäkkpötti. Nyt meinasin linkittää edelliskerran voittajan voitonriemupostaukseen (Hanska) mutta sehän pisti uuden blogin pystyyn ja postauta ei kai ole? Mutta voitte käydä kyselemässä Hanskalta, miltä voittopotti näytti, jos epäilette osallistumista.

woop woop

Eli, eli .. Jotta olette mukana arvonnassa kertokaahan, mikä on teidän lempparipostaus Ihmemaa-blogissa. Tai postauksen, jonka muistatte erityisen hyvin. Aikaa laitetaan vaikkapa viikko eteenpäin, eli kun viikko vaihtuu (eli maanantai 17.3 klo 00:01) arvonta on päättynyt ja random.org valitsee onnellisen voittajan. Miltä kuulostaa asteikolla 1-10?  Mun on duudelit pakko laittaa vähän lisäaikaa tähän arvontaan, koska koulu vaatii koko keskittymiskykyni (ja multa meni viikonloppu ihan hukkaan kiitos alkoholin – ehehe..), toivottavasti se on niinkun A OK. Eli viikko lisää aikaa aikaa (24.3.. klo 00.01 loppu-finito) ja katsellaan sitten random.orgin kanssa, kuka on le winner. Toivottavasti olette kaikki ihan fine with that.. Yeah näillä mennään.

highestoffives

Lykka till, tuplayläfemmat kaikille ja ihanaa tiistaita!

Ja lopuksi vielä malja tuhannelle seuraavalle postaukselle ja teille tietenkin myös, vaikka sitä sanotaan, että itselle sitä blogia kirjoitetaan, niin you make it all worth it in the end.

tumblr_mmma4wk5uD1qcmo4to1_500Pus!

Edit: Aijooniinjoo. Muistakaa hei jättää jonkinlaiset yhteystiedot sitten, jos kävisi vaikka mäihä ja arpaonni suosii ! Kirjoittakaa vaikka s-posti siihen tarkoitettuun osioon kommenttilootassa – näkyy vain mulle :)

39 thoughts on “tonnin arvonta.

      • Ai miten niin SENKIN, mitä muuta oon huijannu?? :D

        Joo siis se oli vasta postaus nro 489, kun en älynny alkuun että niin, mullahan on tosiaan 11 postausta luonnoksissa… Että käytännössä se kyllä oli viidessadas mutta ei sitten kuitenkaan! :D *fail*

        Mä yritin kovasti miettiä mikä ois täältä se lempparipostaus, enkä kyllä keksi kun kaikki on kivoja <3

        Tykkää

        • Siis.. *sinä senkin! :D Et oo ainakaan mun tietääkseni huijannut mitään :P

          Joo mä tein eka ton munauksen joku kuukaus sitten, kun mulla on jostain syystä jopa 50 postausta luonnoksissa.. Sanoinhan, runosuoni sykkii välillä liian reippaasti hehe.

          Naaws, kiitos hihi

          Tykkää

  1. Okei, no tää on ehkä vähän puolueellista mutta mieleen on eniten jäänyt se KUN KERROIT RAKKAUDESTASI GHOSTIIN! Wooo, se oli semmonen ”I KNOW RIGHT!”-hetki joten se. :) Sulla on niin hauskoja juttuja joka postauksessa et niist ois voinu valita minkä vaan!

    – Tiia

    Tykkää

  2. Apua! Kaikki postaukset on ihan mahtavia, mutta ehkä eniten hihittelen sinkkuelämä postauksille, varsinki ”that’s it! i’ve had it with these motherfucking dudes on this motherfucking nettideittisivusto.” Ite sen verran katkera huonojen suhteiden jälkeen (ja kun kaikilla kavereilla on jo jonkin sortin suhde) niin mahtavaa lukee etten oo ainoo jolla ei oikein nappaa. Ja jos ei muuten niin ainakin kissat ja koirat rakastaa omistajaa ihan kamalasti? ;D

    Tykkää

    • AH sieltä se muuten löytikin se postaus, mulle tuli meinaa sellainen blackout, että unohdin ihan sun vanhan urln :O

      Hahaha omg mä olin ihan unohtanut sen tekotukkajutun! Kiitos muistutuksesta :D

      Tykkää

  3. Mä oon lukenu sun blogia aika kauan (tai sit vaan tuntuu siltä) ja on oikeesti tosi vaikee valita parasta tekstiä, kun sä kirjoitat aina niin hyviä juttuja :D Ehkä lemppareita on nää mokat, joita voisin niiin kuvitella että mulle itsellekin vois sattua! Niin käsittämättömän helppo samaistua!

    Minkä mä nyt sanoisin lemppariks, riittääkö jos sanon että koko blogi? :D

    Tykkää

    • HAhah se toimii vallan mainiosti :P Nyt kyllä ihan (omaksi onneksi – ei sun) en ole mokannut ihan vähään aikaan yhtään, Outo fiilis. *koputtaa puuta*

      Tykkää

  4. Hahaa! Mieleenjäävimpiä on olleet tietysti kaikki leggarijutut! Mutta kommellukset ja kaikki muukin on parasta, sää oot paras <3

    Tykkää

  5. Mikään yksittäinen postaus ei äkkiä tule mieleen, mut oon saanu monet illat kulumaan nopeammin sun sarjavinkkauksien avulla! :)

    Tykkää

  6. Päivitysilmoitus: anatomiaa, pannareita ja superkalliita kalentereita | Mary ihmemaassa

  7. heee, hauska arvonta – pakko osallistua! mulle on jääny parhaiten mieleen postaukset tampoonikengästä (haha) ja niistä miesten kanankoivista! :D en voi mitään, mutta etenkin nuo kaks pyörii usein salillakin mielessä ja naureskelen ihonalaisesti etenkin noille kanankoiville, koska niitähän riittää. uusin muotijuttu meidän salilla on se, että ne kanankoivet peitellään pitkillä kalsareilla/miesten legginseillä (onks semmosii ees olemassa??) ja sitten vedetään vielä shortsit siihen päälle. yritän olla suvaitsevainen ja hyväksyn heidät joukkoomme. :D

    Tykkää

    • OMG MÄKIN OON NÄHNYT NÄITÄ KALSARIÄIJIÄ! Hahaha voi luoja hahha. Joo eli kyllä niitä on olemassa, you are correct! Mutta olen siis juu näitä kalsari-shortsityyppejäkin nähnyt. My god. Tästä asiasta on pakko keskustella joku kaunis päivä, ja yrittää saada todistusaineistoa näiden olemassaolosta!

      Tykkää

  8. HEI MINÄ KANSSA. Vaikka en olekaan koskaan ollut hyvissä väleissä random.orgin kanssa. Mutta silti. Vitsit, alkoi tehdä mieli itsekin haalia jotain carepackage -settiä arvonnan voitoksi, ihan vain koska ihmisten ilahduttaminen on kivaa ja kun tuo linkkaamasi palkinto edellisvoittajalle oli niin liikuttava. Hehe.

    Jaa niin joo, eniten mieleenjäänyt postaus… Yleensä mulle jää parhaiten kaikki ne sun jutut missä kerrot avoimen rehellisesti mokailuistaisi miespuolisen väestön nenän edessä. Anteeks. Mutta kaikista parhaiten mulle jäi mieleen postaus, johon olit koonnut jonkinlaista yhteenvetoa lukijakuntasi mieltymyksistäsi. Musta se oli jotenkin tosi sympaattista, että kirjoitit merkinnän sun LUKIJOISTA. Oikeesti. Kuin siistiä hei.

    Aaaannieway. Kommentoin! *does a victory dance*

    Tykkää

    • JEE! Naaw, kiitos ihanista kommentista, tuli jotenkin niin hyvä fiilis :) ♥ Itseasiassa se postaus lukijoista on muuten yksi mun omistakin lemppareista, koska kaikki jotka tipahtaa tänne ovat niin siistei tyyppei :3

      Tykkää

  9. Hei siis sullahan on nainen roppakaupalla hyviä ja mieleenjääneitä postauksia. Mä oon tällainen hiljainen hiippari, että harvoin jaksan blogeihin mitään kommentoida, mutta sun sieluntuotosta pitkään seuranneena nyt viimein voisin ihan kiittääkin suunnilleen miljoonasta röhönaurusta mitä sun blogi on aikaansaanut. Ja se mieleenjäävin, niin kyllä mulle vaan herra heipparallaa puolukkamenkat on parhaiten jäänyt mieleen :D

    Tykkää

    • Hehehe, long time lurker, niinkun esim Imgurissa teikäläisiä kutsutaan. Mullakin on noin biljoona blogia, jota vaan luen enkä kommentoi, joten yläfemma kommentillesi ja suurkumarrus hienosta sellaisesta ♥

      Tykkää

  10. En mä osaa eritellä yhtä! Kivaa lukea välillä ristipistoista (ihanaa etten mä oo ainut kuka nykertää moisia) tai pelaamisesta (kaadoin edellisen kerran jumping puzzlea hyppiessäni kahvimukillisen näppikselle) tai maalaamisesta ja tuunaamisesta ja sisustamisesta ja (turkoosi lipasto! Pinkki käkikello! ja mitä näitä nyt on)

    Enivei, tää on mun seuraamista blogeista se mihin olen kommentoinu eniten, eikös sekin jo kerro jotain :)

    Tykkää

    • Hihi ♥ Mua ihan harmittaa, kun en ole pitkään aikaan ehtinyt/jaksanut tehdä mitään käsitöitä tai muuta luovaa. Koulu vaan jotenkin imee kaiken ajan ja energian. Möh. Yritän vähän ryhdistäytyä, noista asioista on kuitenkin niin kiva kirjoitella :) Ja muuten kivaa muutenkin, etten ole ainoa, joka ristipistoja tekee ehe ehe :D

      Ja voi ei! Kahvit näppikselle ei kuulosta kivalta :O Itse en ole *vielä* onnistunut tässä! Toivottavasti näppis selvisi hengissä, ja harmi, että meni kahvitkin hukkaan, hö! Mutta onhan se pelaaminen välillä tuollaista säheltämistä. Viimeksi potkaisin pöytää niin kovaa, että meinasi itku tulla ehehe.

      Tykkää

      • Mä keitän aina pannullisen kahvia kerralla, eli santsivaraa oli onneks vielä :) Ja näppiskin toimii edelleen. Tuli vaan vähän vajaa olo kun käänsin näppistä nurinpäin kaataakseni suurimmat kahvit pois sieltä etteivät valu pidemmälle :D

        Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s