arvonnan voittaja ja pikaiset kuulumiset.

Terse kaverit! Tällä hetkellä nenäni pitäisi olla kiinni anatomian kirjoissa, mutku ööh ei jaksa päntätä niin paljon. Jotenkin olen niin väsynyt ja mikään ei tahdo jäädä päähän kiinni, ja pelkkä katse kirjoihin saa mut voimaan (ihan oikeasti, not kidding) pahoin. Odotan jo niin kovasti viikonloppua, jotta saisin patterit ladattua ja jaksaisin tehdä edes jotain kivaa. Jotenkin musta tuntuu, että tällä kertaa en kyllä läpäise tenttiä, en ole opiskellut niin paljon, kun olisi pitänyt ja kun olen katsonut vanhoja tenttejä ilmeeni on suurimmaksi osaksi tällainen:

stressssSuurin syypää tähän saamattomuuteen ja fleguun oloon on varmasti liikunnan puute. Kohta olen ollut 3 viikkoa ilman treenejä. Kuinka suuri vitutus on asteikolla 1-10? No vaikkapa sata. Mutku ei voi mitään. Fyssarille en koskaan saanut edes aikaa ja sekin vituttaa vielä enemmän. Mä en edes aio lähtee selittelemään tätä juttua…

Mut joo, teitä varmaan kiinnostaa enemmän muut asiat tällä hetkellä, kun mun wajnaukset. Manailette siellä varmaan jo ääneen, että turpa kii ämmä, sano jo kuka se voittaja on.

Ja se on muuten.. *drum roll*

Nimimerkki Tee tällä kertaa! Congratulaissons ja niin pois päin ja tarkkaile sähköpostiasi! Ja, kuten normaalisti, jos olisin rikas, kaikki osallistujat olisi saanut yllärpaketin postissa, mutta olen opiskelija joten joten.. Tuhannet kiitokset osallistumisesta ja yritän kohta puoli järkätä uuden arvonnan! Toivottavasti tuplayläfemma kelpaa lohdutuspalkinnoksi!

anigif_enhanced-buzz-31994-1359473038-6Ja takaisin kirjojen ääreen. Puspus.

6 thoughts on “arvonnan voittaja ja pikaiset kuulumiset.

  1. Tsemppiä <3 Mä niin tiedän tunteen. Oikeesti pää räjähtää kaikkien kouluhommien kanssa muutenkin, niin sit vielä kaveri alkaa skitsoilemaan jostain bensarahoista. (Hänellähän ei ole ollut mahdollisuutta kieltäytyä viemästä mua kotiin ja olen maksanutkin, mutten näköjään sitten tarpeeksi…) Tuli paha mieli, meen mökömököpuuhun :/

    Tykkää

    • Hööh :(. Toivottavasti nyt on kuitenkin parempi mieli ♥. Mulla ei, mutta kohta tentti on ohitse (illalla eheh) sen jälkeen pidän kalorifestivaalit ja nukun neljä vuorokautta! Tsempii sinne kanssa

      Tykkää

      • No joo eipähän tartte enää miettiä et miten ystävyys tästä jatkuu, se ei jatku. Joskus sitä vaan arvioi ihmisen väärin, harmi :(
        Mä ootan toukokuun loppua, sit mää nukun! Ei ois ku 9 kurssia suoritettavana ennen sitä, hahah :D

        Tykkää

        • :( Tiedän niin ton fiiliksen. Tapahtunut ikävän monta kertaa mulle vuosien aikana. Halirutistus sulle kuitenkin! ♥

          Haha. Good luck with that! You can doo it! ;) Pari kuukautta vielä!

          Tykkää

  2. Peukkuja :)

    Mä täällä väännän iltaan asti joka päivä yhtä isoa käännöstä jota ei oikeesti tarvisi tehdä yötä myöten mutta kun EN SAA MITÄÄN AIKAAN aamulla/päivällä. Istun ja tuijotan sitä ja ahdistun ja surffaan netissä (netti pitäs kieltää työkoneista. ainut vaan että sanakirjat on netissä.).

    Nyt lopetan ja TOIVON että saan aamulla jotain tehtyä. Se voi jopa olla mahdollista koska on tekemistä iltapäivällä niin ei pysty venyttämään sitä hommaa iltaan asti.

    Jotenkin silti vielä istun tässä vaikka olis tilaisuus tehdä jotain ihan muuta kun tuijottaa näyttöä.

    Tykkää

    • Danke ♥

      Hahah mä tiedän niin tuon tunteen. Mä oon jopa välillä miettinyt, että pitäisikö tietyt sivut jotenkin blokata ettei sinne pääsee seikkailemaan :D Toivottavasti sait duunit tehtyä kuitenkin!

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s