Miksi mikään ei koskaan suju smoothisti? @ Arlanda

Moikka ja terkkuja Arlandan lentokentältä. Odotan hampurilaisravintolassa, että mun bussi kohti Örebrota lähtisi ( vielä noin 50 minsaa pitäisi odottaa) so far olen eksynyt jo kerran, joutunut kysyy Infosta mistä mun bussi menee (turisti moi – puhuin ruotsia suomalaisella murteella ettei paljastuisi, että olen asunut jo jonkin aikaa Ruotsissa) ja vielä kaiken kuppuraksi nolannut itseni hampparii tilatessa:

Hampparipoika: Moi, mitä sais olla?
Minä: No vaikka tuollainen Triple Cheese – ateria.
Hampparipoika: Tuleeko muuta?
Minä: Ei.

Hampparipoika lyö tilaukseni koneeseen ja tajuan että unohdin tilata dipin, joten..

Minä: OOOOTA! MÄ HALUUN HEI VIELÄ DIPIN!
Hampparipoika: Okeei, joo en oo kuuro, et ei tartte huutaa.. Mikä dippi?

Tajusin, että huusin sen oota lauseen niin kovaan, että kaikki ihmiset 100 metrin etäisyydellä oli kääntynyt katsomaan, ettäs mikäs Tourette-muija siellä kassalla oikein riehuu. Yritin jotenkin vaan nauraa sen pois ja sanoin hiljaa, että ottaisin sen Hot Creole- dipin.

Hampparipoika: No siis ei sun nyt tartte liioitella ja kuiskata, ei mulla superkuuloakaan ole.. hehe. Mut siis mikä dippi?
Minä: Hot Creole.. hehe. Sori.
Hampparipoika: Hehe allright, no worries. Syötkö täällä vai otatko mukaan? 
Minä: Otan mukaan.
Hampparipoika: Okei..se tekeee..
Minä: Eiku ooota! Mähän syön täällä enkä ota mukaan.

Hampparipoika huokailee äänekkäästi.

Minä: Sori oon vähä väsynyt ja sekasin.
Hampparipoika: Joo huomaan hehe. Oliko pitkä matka?
Minä: Eh.. Helsingistä..

Hampparipoika katsoo mua aavistuksen oudosti ja ihmetteli varmaan, että hitto nää suomalaiset on outoja.

Lisään vielä siihen loppuun: Niin ja tänään on maanantai. Anna mun olla.

Kiva oli sitte seistä siinä tiskin luona 10 minsaa kunnes sain hampparin. Lisäksi hampparipoika ja sen duunikaverit hihitteli aika kauan ja osoitteli mua jonkin aikaa.

Miksi mun elämä ei koskaan voi sujuta silleen smoothisti? :|

2 thoughts on “Miksi mikään ei koskaan suju smoothisti? @ Arlanda

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s