päivä 15- 10 parasta fiktiivistä hahmoa

Omg, toinen Top 10-postaus peräkkäisinä päivinä! Ja tästähän muuten tulee haasteellinen, koska mähän rakastun melkein jokaiseen hahmoon, haha! Mutta katsotaan, ketkä pääsevät mukaan listalle.. (ei missään tärkeysjärjestyksessä huom huom.)

draper10. Don Draper (Mad Men.) En ymmärrä, miksi Don on niin kiehtova, vaikka se on aika mulkku kuitenkin..
dead 9. Dean Winchester – Supernatural. Koska ne on niin hauska, ja okei – hyvännäköinen. Mutta suurimmaksi osaksi se on vaan niin helvetin hauska. Kyllä mä Sammystakin tykkään, kun se on jotenkin niin reppana aina välillä.

Batman8. Batman – no voi damnation, mikä yllätys, eikö vain?

nick7. Nick New Girlistä. Se on vähän ku minä, heheh.

whaaaaaat

6. Minionsit Despicable Me:stä. Kai mä voin laittaa ihan kaikki tähän? :D

darth5. Darth Vader. Elokuvahistorian kuulein pahis?

StarbuckStein4. Starbuck – Battlestar Galactica. Tosin mulla on pieni viha-rakkaussuhde siihen, välillä se on niin hyvä tyyppi ja välillä niin ärsyttävä, että sitä haluais vetää turpaan.

tyrion3. Tyrion Lannister. Mun lempparihahmo Game of Thronesista. Toinen oli Ed Stark, harmi vaan, että se kuoli.

Dr_House_gif2. House. Olenkin sanonut, että jos House olisi olemassa oikeasti, mä menisin niin sen kanssa naimisiin.

wolveringe1. Wolverine – X-men. Se on aika kovis.

Heh, kaikkia hahmoja yhdistää se, että kaikki ovat vähän mulkkuja :D

Noniin, teidän vuoro! Kuka on teidän lemppari?

PS. Wuhu, nyt ollaan jo haasteen puolessa välissä :D

5 thoughts on “päivä 15- 10 parasta fiktiivistä hahmoa

  1. Mua NIIN harmittaa, kun en ole saanut itteäni niskasta kiinni tuon Mad Menin kanssa. En vaan saa katsotuksi sitä. Muuten oon sun listan kanssa samoilla linjoilla, mutta missä on Sheldon? Q__Q

    Tykkää

    • Mäki kuule taistelin aika kauan, kunnes aloitin sen katsomisen. Sitten kun pääsin vauhtiin niin sitten huomasinkin olevan täysin koukussa.

      Siis pakko tunnustaa eräs asia, musta tuntuu, etten tykkääkään Sheldonista enää niin paljon. Mua nykyään vituttaa Sheldonin jutut. En tiedä miksi :( Tai vituttaa on ehkä vähän liioittelua, mutta olen jotenkin kyllästynyt siihen :/

      Tykkää

      • Fyysikkofiksaatioltani ignooraan tuon, mua jaksaa edelleen hellyyttää Sheldonin hahmo :’) Minioneista puheenollen, sain yli-ihanan Minion -tervetuliaiskakun viime viikonloppuna! Ja katsoin Despicable Me 2:n ekaa kertaa! <3__<3

        Tykkää

        • Haha! Mä en edes tiedä, kuka mun nykyinen lemppari on! Tykkään tosin edelleen (onneksi) Big Bang Theorysta! Ehkä Leonard…

          WOOOT! EIKÄ! Vähän siistii! :D Mäki haluun sellasen kakun! Hehe, ihan paras animaatio ikinä. Odotan niin kunnes se tulee se Minions-leffa, jos se nyt siis tehdään.

          Tykkää

  2. Päivitysilmoitus: top 10 challenge | Mary Ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s