ensimmäinen päivä uudella duunipaikalla

Ja fiilarit ensimmäisen päivän jälkeen on about tällaiset:

homerLisäksi hommaa ei ollenkaan auttanut sairas väsymys, joka osittain johtuu Puolan reissusta ja toisaalta myös siksi, koska olen niin hermostunut. Ihan oikeasti nostan hattuani jokaiselle, joka tekee töitä hoitoalalla! Te ootte aika koviksii, ehkä mäkin olen sitten joku päivä!

Muuten blogi tulee olee aika hiljainen tällä (tod näk) viikolla, koska mulla on aivan törkeästi tekemistä. Vielä kaksi kokonaista työpäivää, (biljoona uutta asiaa opittavana) plus kamalasti koulujuttuja (ja stressaan tätäkin, koska taas vittu kestää biljoona vuotta, kunnes saan kurssikirjani – sielläkin pitäisi oppia miljoona uutta juttua… Lisäksi mulla on yksi seminaari tekemättä, joka pitäisi tehdä jossain vaiheessa.) Niin ja sen lisäksi kävin vielä tänään ensimmäistä kertaa melkein viiteen viikkoon (4,5) haistelemassa vähän ilmaa kuntosalilla ja tein lyhyet treenit akkapainojen kanssa. Mutta selkä ei tykännyt pahaa, eli jatketaan tällä tavalla, niin ehkä olen taas fit for fight jossain vaiheessa.

Niin ja Gdansk-postausta (ellei pari-kolme) ON tulossa – kunhan ehdin ja jaksan. Ensin pitää vaan jotenkin saada tämä unirytmi normaaliksi ja elämä helpottumaan ennen sitä.

Toivottavasti voitte hyvin! ♥

2 thoughts on “ensimmäinen päivä uudella duunipaikalla

  1. No kyllä mullakin oli ekan päivän jälkeen tuolla uudessa paikassa semmonen olo että niin joo varmaan joskus muuten oon täällä yksin töissä ja hoidan tätä puljua tosta noin vaan NNNOOOOOTTT! Mut sitten jo kun oli yön yli nukkunut ja aivot saanu järjestellä asioita keskenään niin oli jo sellanen olo että ei ne nyt tainnut niin ydinfysiikkaa ollakaan ne asiat. Edelleen joka kerta opin jotain uutta siellä ja toukokuulla pitää oikeen tosissaan vielä opiskella joitain asioita että osaan sitten varmasti kun muut on lomalla niin kaikkia hankalampia hommia tehdä itse. Eikä koko firma oo kesän ajan vähän ööö oota mä oon uusi täällä osaankohan mä keltähän kysyis…

    Kuulostaa jännältä sun uus duuni, meidän pitäs jotenki siirtää meidän suhde uudelle tasolle että voisin udella enemmän ku tiedän kyllä ettei netissä viitti kaikkea huudella :D

    Tykkää

    • Niin onhan se aina vähän tuollaista, kun on ensimmäistä kertaa jossain töissä, kun on uudet kuviot ja uudet naamat ja kaikki on ihan uutta. Sitten kun tulee se rutiini niin sittenhän se alkaa rullaa jo ihan rutiinina. Nyt jo tuntuu vähän paremmalta, ehkä voin jo sanoa, että uskallan mennä tuonne kesätöihin :D

      Haha, mäki haluun tietää enemmän sun duunista! Mut hei sähän voit varmaa (jos sulla on Feisbuukki) laittaa mulle viestii tuolla Facen puolella, niin voidaan joskus jutella vähän enemmän privana asioita :D Kai toho Blogin Feissariin voi laittaa viestiä, muuten pistä sähköpostia tai jotain :P

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s