klo 6

Heräsin tänään siihen, että puhelin soi. Kello kuudelta aamulla. Pelästyin niin paljon, että melkein pissasin housuihin (soittoäänenä on Rammsteinin Feuer Frei.. päätelkää siitä kun se pamahtaa täysii sen intron jälkeen soimaan…)

tumblr_maijn243aA1ro8ysbo1_500Se oli uusi duunipaikka, jotka tarvitsivat extratyöntekijää täksi aamuksi. Olin puoliksi hereillä, puoliksi vielä unten mailla.

earlyNo ei kai. Se keskustelu meni näin:

”Sori gots to opiskella tänään.”
”No entäs huominen ilta?”
”Ööh mikä päivä huomenna on?”
”Hehe. Torstai.”
”Mulla on kyllä sellainen fiilis, että mun piti tehdä jotain tärkeetä, ootas kun katson mun kalenterista.” Olin täysin unessa vielä, enkä oikein tiennyt, että missä maassa olin ja mistä valuutasta oli kyse, puhumattakaan siitä, missä mun kalenteri oli. Etsin sitä joku 10 minuuttia ja puhelimessa oli sellainen kiusallinen hiljaisuus. ”Joo ei mun pitää opiskella huomenna kanssa, perjantain semiä varten.”
”Okei, ei voi mitään. Mukavaa päivänjatkoa sitten!”
”Joo kiitos.” Klick. En edes tajunnut toivottaa sitä samaa.

Kävelin takaisin sänkyyn, romahdin makuuasentoon. Ah vielä pari tuntia saisin nukkua kunnes oli aika opiskella.. Om nom.

Paitsi etten saanut enää unen päästä kiinni. Olis sentään voinut soittaa VÄHÄN MYÖHEMMIN! Kuka soittaa toisille kello kuudelta aamulla? KUUDELTA? Se ei ole inhimillistä!

superpissedEli helvetin hyvää huomenta! Noh mitäs tässä, kävin aamulenkillä ja olen selannut eilen tullutta Fitlehteä. Jospa laittais vaatteet päälle ja sitten opiskelumaratoonin kimppuun. Olisin kuitenkin tarvinnut edes vähän enemmän unta. Nykyään jostakin syystä en saa unen päästä kiinni jos herään viiden-kuuden jälkeen. Onko tää joku vanhenemisjuttu?

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s