paniikki

Noin neljän tunnin päästä koittaa seuraava tentti ja fiilis on vähän tällainen..

dontknow

Olen kuluneilla viikoilla ollut niin nenä kiinni kirjoissa, että olen suurinpiirtein unohtanut elää normaalia elämää siinä sivussa. Muistavatkohan kaverit mua ollenkaan? Ei ole oikein ollut mitään kirjoitettavaa tännekään, koska no – mitään erikoista ei ole tapahtunut (paitsi mitä nyt oon saanut muutamat paniikkikohtaukset.. hehe)

Päivät koulussa, sitten opiskelua luokkakavereiden kanssa, sitten kotiin jatkamaan, pienelle lenkille, sitten lukemista iltamyöhään. Ja sitten seuraavana päivänä eikun uudestaan. Vapun vietin kotona lukiessa ja kirjoittaen noin viisituhatta sivua muistiinpanoja ja kuitekin tuntuu siltä, etten oikein osaa mitään. Miten se voi olla mahdollista? Tämä on nyt vuoden viimeinen tentti – onneksi – ensi kurssissa on ”vain” essee joka pitää kirjoittaa.

Lisäksi selkä ei ole auttanut ollenkaan tätä opiskelua. En edelleenkään ole saanut aikaa fyssarille (… vasta toukokuun lopussa) mutta juttelin pitkän tovin erään fyssarin kanssa viime viikolla, hänen mielestään mulla on noidannuoli (say wooot? eikö niitä tule vain vanhoille ihmisille? siis tosivanhoille?) ja täten mä en MISSÄÄN NIMESSÄ saa istua. Vaan mun pitää seistä, kävellä tai olla makuuasennossa. No hei tosi kiva sitten opiskella tenttiin – eli olen SEISSYT ja opiskellut noin viikon ajan. Nyt viimeiset pari päivää olen tosin maannut sängyssä (ja siitähän ei todellakaan tule väsyneeksi, no no..)

Nojoo. Tentin jälkeen mun pitää vielä kirjoittaa pieni essee juoksemisesta ja sen fysiologisista muutoksista ja huomenna olisi vielä työpäivä. Sitten saan nukkua! Onneksi tosiaan, että ensi viikolla on vain yksi pitkä luento maanantaina ja loppuviikko vapaata – mä NIIN tarvitsen sitä! Mutta jatkanpas tässä vähän pänttäämistä, ennen kuin kävelen tapaamaan kohtaloani. Wish me luck!

Mut se siitä mitä mulle kuuluu, mitäs teille kuuluu? Miten vappu meni? Toivottavasti kivemmin kuin mun :D

2 thoughts on “paniikki

  1. Noidannuolihan on sama ku pehmytkudoksen venähdys että ei se nyt kovin vanhojen yksinoikeus oo? Onhan kaiken maailman välilevynpullistumiakin parikymppisillä…

    Mä kans päätin että ens viikolla en tee MITÄÄN. Paitti pakkaan ja muutan jne mutta töitä en ota. Ei me päästä ikinä mihinkää muuttamaan ku oon koko aika niin poikki ettei saa mitää tehtyä. Ja voit arvata montako tikkua mies laittaa ristiin asian eteen jos mäkään en… vaikka se on ihana mies ni mies se on silti.

    Täällä sato äsken lunta- En taida sittenkää mennä kattoo kauden avauspeliä ku en jaksa enää ettiä toppatakkia päälle että tarkenisi!!

    Tykkää

    • No se oli vaa sellainen heitto, kun kaikki mulle siitä vittuilee, että vain vanhuksille tapahtuu noin. Tosin enhän määä mikään nuorikaan enää ole, hehe. Mutta joo ihan oikeassa kuitenkin olet :P

      Haha, ”mies se on silti” :D Varmaan ihan hyvä juttu siis, että saatte sen muuton ”äkkiä” tehtyä, niin se on ohitse sitten. Meillä tuli lunta täällä tossa vappuyönä, onneksi en kuitenkaan sitä nähnyt kun vedin sikeitä :D En mäkään millään haluaisi mennä hakemaan toppatakkia, joten toivotaan, että kelit taas lämpenis!

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s