pissisongelmia.

Mulla on se aika kuukaudesta (nyt tiedätte, you’re in the circle of trust now!) ja piti mennä ostamaan tarvikkeita lähikaupasta, noku pääsi loppumaan. Ja tottakai tajuan tämän noin puoli tuntia, ennen kun kauppa menee kiinni joten lähdin miltei juosten sinne kauppaan. (Ja kun sanon juosten tarkoitan siis todella reipasta kävelyä, koska selkä, ja nyt olen ihan hikinen ja hengästynyt.. enkä edes kävellyt nopeasti takaisin.. huomaa ettei ole melkein kolmeen KUUKAUTEEN treenannut. Yhy.)

No. Normaalisti tällaiset kuukautiskamojen ostaminen ei ole koskaan ollut minkäänlainen ongelma mulle. Koska se no, it’s natural. Mutta tiedän, että siellä kaupassa on todella hyvännäköinen jäbä töissä ja sinne juostessa suurinpiirtein rukoilin, ettei se olisi töissä tänään, koska olen maannut kotona pari päivää ja näytän muutenkin aika hehkeältä mun pyjamahousuissa, hiukset täysin sekaisin ja noin viiden sentin juurikasvulla ja ilman meikkiä. Lisäksi en ole pariin päivään edes puhunut kellekkään. Joten tiesin, että jos se on töissä mä tulen nolaamaan itseni.

No tottakai se oli siellä töissä. Okei, ajattelin itsekseni: Marianne, kamoon. Sä oot 31-vuotta. Oot tehnyt tän ostoksen kunnialla vuosikausia. Don’t fuck this up. MUTKU toi on niiiii-iiin hyvännäköinen. Mut, siis ihan oikeasti. Älä. Munaa. Itseäsi. Hyvin tää menee. Keep it together!

Nappasin paketin siteitä äkkiä (kauppa oli siis melkein sulkemassa) juoksin hullunkiille silmissä kassalle ja heitin siteet siihen liukuhihnalle. Moikkasin iloisesti jäbää ja se moikkas takaisin, sanoi summan, mä maksoin (samalla kun hoin koko ajan, että älä munaa, älä sano mitään, ÄLÄ tee mitään.. maksa vaa sano moi ja mene ulos.) Sain kuitin ja sanoin iloisesti moikka ja lähdin kohti ovea.

YES! Onnistuin poistumaan ilman totaalista munausta!

Kunnes.. kuulin jäbän sanovan jotakin mun perään joka ei kuulostanut moikkaamiselta.

”Hei sä unohdit sun ostoksen!”

”Ei hitsi kiitos, olis muuten tullu aika mielenkiintoinen yö, höhö!”

Jäbä:

Sam-OMFG

Minä:

did-i-just-say-that-out-loud-o

killmyself

Mitvit Marianne, SOO CLOSE!

4 thoughts on “pissisongelmia.

    • No, sanotaan näin, että olen iloinen että piristyit ainakin :D Ehkä mä tällekkin joskus pystyn nauramaan. PS. En kyllä varmanakaan mene takaisin sinne kauppaan…

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s