kun melkein aiheutin mutsille sydärin.

Meillä oli eilen teippausta koulussa (siis esim nyrjäytetyn nilkan teippaus jne) ja kun kaveri oli teipannut jalkani sain maailman mahtavimman idean…

Otin kuvan siitä.

jalkapaketissa Ja lähetin mutsille kuvan. Ja hihittäen odotettiin koulukavereiden kanssa vastausta.

”MITÄ ON TAPAHTUNUT?” mutsi ihmetteli.

Haha. Pahoittelin, jos pelästytin (äitihän on vähän huolissaan, koska selkä on vielä huonona.. ) ja kuoltiin nauruun koulussa. Kun juttelin äidin kaa illalla puhelimessa se nauroi varmaan puoli tuntia putkeen, kun luuli oikeesti, että oon niin tunari, että olin telonnut selän lisäksi jalkanikin. Hahah. Olisin antanut vasemman munuaisen, jos oisin nähnyt äipän ilmeen kun se näki kuvan :’)

Se olikin sitten pieni kosto siitä, kun x vuotta sitten oltiin äidin kanssa mökillä lenkillä ja nähtiin hirviemo ja sen vasan joku 50 metriä meistä. Kun oltiin kävelty ohitse äiti alkaa huutamaan, että varo emo tulee meidän perässä ja mää vaan lähden juoksemaan tuhatta ja sataa ja olin ihan varma, että kuolisin. Kunnes kuulen kun äiti nauraa vedet silmissä ja haukkoo henkeä mun takana. Niin, että siitäs sait. Kesti vain 20 vuotta, kunnes sain kostoni :D

Muuten olen kutakuinkin palautunut lomalta ja nyt on viimeiset kotitentit ja esitelmät koulussa. Sitten mulla onkin pari viikkoa vapaata, ennen kun kesäduuni alkaa. Ehkä matkustan Suomeen huilimaan, en muuten ehdi, ennen kun koulu alkaa taas syksyllä. Pitäisi vaan jotenkin jaksaa. Raporttia Düsseldorfista on tietenkin tulossa, niinkun myös Gdanskista lisää juttua. Mä en nyt vaan oikein jaksa blogata yhtä paljon kuin ennen, toivottavasti ei haittaa. Itseasiassa en ole edes avannut tietokonetta neljään päivään. Weird. Mutta jotenkin vapauttavaa. Mutta olen edes vähän aktiivisempi instagramin puolella, maryism_ nimellä löytää.

Toivottavasti te voitte yhtä hyvin, ja muistakaa juoda vettä helteessä! Nauttikaa hianosta kelistä!

2 thoughts on “kun melkein aiheutin mutsille sydärin.

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s