mulla oli asiat tärkeysjärjestyksessä skidinä

Mutsi kertoi eilen, että hän oli käynyt läpi vähän vanhoja papereita viikonloppuna ja löytänyt mun kirjoittaman kirjeen hänelle äitienpäivänä joskus, olisikohan 80-luvun lopussa tai ehkä 90-luvun alussa.. Nauroin niin paljon kun kuulin kirjeestä, että vatsalihaksiin sattuu vieläkin ja melkein kusin päälleni. Pyysin saada kuvan kirjeestä, koska no.. mulla oli näemmä aikamoinen ego jo pienenä! Kas näin:

Äitienpäivä

Jos joku ihmettelee kuka tuo Sussi on niin se on siis siskoni.

Jos joku nyt ei tuosta mun kauniista käsialasta saa selvää, niin siinä lukee: ”Rakas äiti, paljon onnea äitienpäivän vuoksi. Saanko minäkin 40 mk koska sussikin sai. Ja voisitko ostaa mulle Madonnan kuvia? Ne maksaa vaan 5 mk kappale. Saiko sussi jotain muuta? Terveisin Marianne. Äitienpäivän vuoksi onnea!”

Nii, että hyvää äitienpäivää vaan meijän mammalle :D

2 thoughts on “mulla oli asiat tärkeysjärjestyksessä skidinä

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s