kun mary seikkaili göteborgissa

Iltaa, hallååta, etc.

Olen tässä juuri kotiutunut ainoalta tämän kesän lomareissulta. Olin muutaman päivän Göteborgissa nauttimassa auringosta sekä semi-internetpimennossa. Niin ihanaa. Olen päättänyt, että kun olen kahden vuoden päästä valmistunut, aion muutta takaisin Götikseen, koska se nyt vaan on maailman paras paikka.

göteborg

Asioita joita olen tehnyt:

– kävellyt kilometrejä ympäri kaupunkia ja haikaillut takaisin ja kuolannut paikallisia äijiä. Häikäilemättömästi.

sunshine

– Käynyt tanssimassa lempparimestassa Dancing Dingo-aussiebaarissa. Se on niin räkälä mutta niin kiva mesta.

drpepper– Juonut lempparijuomaa, jota ei saa Zeroversiona mistään! Siis DrPeppersiä.

– Shoppaillut aivan törkeästi tavaraa. Melkein ei meinannut mahtua matkalaukkuun. Ostin esim. kahdet treenitrikoot (yhdet ei riittänyt), leggarit, maximekon (!!), hajuveden (jota en periaatteessa edes tarvitse) ja valkoisen (!!) neuleen. Nyt masentaa, kun kävin katsomassa kuinka paljon rahaa olen kuluttanut. Höh. Kaurapuuroa loppukesä.

deer

– Bongannut nukkuvia peuroja Jessican takapihalta. Se oli niiiin söpö! Voitti kaikki kissat 6-0.

– Syönyt mansikoita suoraan öh.. pensaasta. Onko se pensas? Pusikko? Nevermind. Tajusitte pointin. Oli aivan törkeän hyviä, varmaan parhaimmat mansikat, jota olen koskaan syönyt.

– Polttanut oikean käsivarren auringossa, kun yritin saada väriä jalkoihin. Jalat ovat edelleen vitivalkoiset. Mutta hei, ainakin mun oikea käsivarsi on kohta ruskea..hko!

IMG_20140612_114115– Syönyt hyvin ja hyvää sapuskaa melkein joka päivä! Tämän kana-parmesaani-pasta-salaatin söin Condeco-kahvilaketjun jossain mestassa. Niitä paikkoja on vaikka kuinka paljon Göteborgissa.

IMG_20140616_172851– Juonut jonkun yybersuklaa-cookie-jääkahvin Starbucksissa (joka pisti vatsan niin sekaisin, etten taida koskaan enää mennä Starbucksiin.. (no tottakai aion, mutta yritän muistaa pyytää laktoosittoman version ensi kerralla.))

– Katsonut jopa kaksi jalkapallomatsia, ja ei se jalkapallo ole muuten  niin pahaa kun mitä luulin! Minä heijaan ainakin Italiaa (niinkun koko mun perhe) ja Brasiliaa. Ja Argentinaa. Ja kaikkia. Paitsi Englantia. Höhö.

– Lööbannut yhden kokonaisen päivän sohvalla, tekemättä yhtään mitään koko päivän aikana. Ja viime kerrasta on ikuisuus.

– Kärsinyt hammaskivusta (vitun viisaudenhammas – torstaina hammaslääkäriin yhyy) sekä kipeästä kurkusta. Mutta ei se menoa kuitenkaan haitannut.

Mutta näin summa sumarum. Ei hitto mä haluan takaisin sinne Göteborgiin. Nyt masentaa vieläkin enemmän, että olen kiinni täällä Örppöössä. Eiku siis landella. Yhhyh. No jospa saisin torstaina fyssarilta edes luvan alkaa treenaa salilla taas niin olisin edes vähän onnellisempi.

Mitäs teille kuuluu? Miten kesä on alkanut?

4 thoughts on “kun mary seikkaili göteborgissa

  1. Sunburned is the new tan… NOT! :D Töiden ohella ei ole joutanut oikein mitään! Onneksi pian on viikko ihan lomaa, ilman töitä ^_^

    Tykkää

    • Haha no ei todellakaan ole :P Öh mul on huomenna viimeinen lomapäivä ja sekin menee hammaslääkärissä ja fyssarilla ja tod näk vielä lääkärissä rampaten :( Sen jälkeen munkaan elämässä tuskin mitään tulee tapahtumaan.. Toivottavasti saat nautittua lomalla sitten! :)

      Tykkää

  2. Päivitysilmoitus: ruotsi – todellinen ihmemaa. | Mary Ihmemaassa

  3. Päivitysilmoitus: ihmemaan joulukalenteri 2014 – luukku 6 | Mary Ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s