sarjavinkki: suits

OOOÄMGEE! Olen löytänyt uuden lempparisarjan! Tai siis, nyt kun Game of Thrones on tauolla. Okei tai siis, uuden kakkoslempparin. Nimittäin Suits. Kaverini suositteli tätä mulle vaikka kuinka kauan ja kuitenkin jätin sen kokoajan väliin koska… en tiedä – luulin sen olevan tylsä. Näköjään automaattisesti aina luulen, että kavereiden suositukset on perseestä. Okei aika usen ne kyllä onkin, hehe.

suitsSarja kertoo siis Harvey Spectorista, joka on huippu-asianajajana huippulakitoimistossa ja todella hyvä (ja hyvännäköinen hihii.) Eräänä päivänä hänen pitää palkata Harvardista valmistuneen asianajajan avustajakseen, koska se on firman tapa osakkaille. Paikalle saapuu sattumien kautta Mike Ross, joka juuri ryhtymässä huumemyyjäksi. Siinä käy sitten niin, että Harvey palkkaa Miken vaikka Mike ei ole Harvardia käynyt – itseasiassa Mike ei ole asianajaja ollenkaan – Mike sai potkut koulusta koska fuskasi, vaikka onkin äärimmäisen fiksu ja osaa lakikirjan ulkoa, koska hänellä on valokuvamuisti. Ja siitä tarina sitten alkaa, ja mukaan mahtuu kaikenlaista draamaa, jännää, huumoria, leffaquoteseja ja vaikka mitä, kun Mike ja Harvey työskentelevät yhdessä, heistä tulee ystäviä ja yrittävät välttää Miken salaisuuden paljastumista.

Tykästyin sarjaan niin paljon, että katsoin Netflixillä olevat kaksi tuotantokautta about hetkessä. Kolmas on menossa tällä hetkellä ja neljäs alkoikin tuossa viime viikolla Jenkeissä. Olen tääääysin rakastunut Harvey Spectoriin (jota näyttelee Gabriel Macht) ja ääk, se on nii-iii-iii-iiin ihana! (Marry me, Harvey.) Suosittelen tätä todella, todella paljon! Lisäksi tykkään ihme kyllä Harveyn ”arkkivihollisesta/duunikaverista” Louis Littistä (jota näyttelee Rick Hoffman) – vaikka tyyppi onkin aika limanuljaska, kiero ja häviää Harveylle kokoajan. Mutta heidän jatkuva kilpailu ja vittuilu on niin viihdyttävää katsottavaa hehe. Lisäksi vielä Harveyn assistentti/sihteeri/mikälie Donna (Sarah Rafferty) on aika kickass muija!

Jos olet missannut, alappas katsomaan!

Kuka muu tykkää?

Nyt kun mulla ei ole MITÄÄÄN katsottavaa tän jälkeen, olisiko kellään mitään sarjavinkkejä mulle? Pretty please..

8 thoughts on “sarjavinkki: suits

  1. Kiitti vinkistä!! Oonkin miettinyt että mitä sitä seuraavaks alkais kattoo, House of Cardsia kehus porukka mutta mua ei kyllä ihastuttanut suuremmin :D Tällä hetkellä mä katon esimerkiks Pretty Little Liarsia ja Grimmiä ja ne on kumpikin kyllä aika koukuttavia, eri asia tykkäätkö sä tollasista :D Sit katoin tässä vähän aikaa sitten kaikki tuottikset Weedsistä ja sekin oli HYVÄ!

    Tykkää

    • No probs ;) Joo mäki aloin kattoo House of Cardsia ja katoinkin muutaman jakson, mutta kyllästyin jostain syystä sitten. Pretty Little Liars on mahtava! Mun pitäis itseasiassa katsoa neljäs tuotantokausi! Kiitos muistutuksesta :3 Grimmiä voisin muuten alkaa katsoo. En oo mitenkään hirvittävän nirso sarjojen suhteen, mulle käy melkein mikä vaan – kunhan se on hyvä :D Weedsille voisin myös antaa mahdollisuuden.

      Tykkää

  2. Dead like me! Ihanaa mustaa huumoria, mut toisaalt aika paha sarja ku istuskelevat koko ajan kahvilassa (ja syövät kaikkee hyvää…) eväät varattava telkkarin ääreen :D

    Tykkää

    • Pitää laittaa Watchlistalle, kiitos vinkistä :) Ja muistaa eväät! Hahah! Mulle tulee aina nälkä tuollaisissa tilanteissa.. tai no who am I kidding, mulla on aina nälkä. Höhö.

      Tykkää

  3. Ok, hyva homma. Ma oon muualtakin kuullu kehuja, mut jos sakin nyt sanot et taa on hyva, niin pakko se on kai uskoo.

    Ma kylla rupesin lukemaan GoT:a uudelleen kun siina sarjassa oli pari kohtausta joita en muistanut ollenkaan (pari koska unohdin, pari koska sarjassa tehtiin pari pienta muutosta kirjaan verrattuna). Ehka ma nyt lukasen noi loppuun, mut sit taytyy varmaan kattella suits.

    Yritan just muistella jos olis jotain siistii suositeltavaa… Edellinen ennen Got:a oli True Detective. Ma tykkasin, mutta se on kylla aika synkka. Ehka enemmankin sellanen sarja jonka voi kattoo jos erityisesti vituttaa. :D siina on vaan yks kausikin.

    Tykkää

  4. On pakko uskoa ;)

    Siis mä en oo vielä edes aloittanut toisen kirjan lukemista :( Ehkä siksi koska ekan kirjan lukemiseen meni puolitoista vuotta hahah. Mut kyllä mää sitten joskus aion ne loputkin lukea :P

    Mä oon kuullut paljon hyvää tuosta True Detectiveistä. Pistetään sekin watchlistalle, muahan vituttaa aika usein, joten luulis sopivan mulle :DDd

    Tykkää

  5. Jos reality ei oo ihan kamalaa niin RuPaul’s Drag Race on aika ihana :D Ite jäin koukkuun tosi nopeesti ja sitä on kuitenki 6 kautta ja All Stars <3 :)

    Tykkää

    • Pitääpäs katsoo pari jaksoa, yleensä en katso realityä, mutta välillä jos sattuu näkee jonkun hyvän niin sitten jääkin äkkiä koukkuun :P

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s