hikeä ja hellettä.

Täällä päin ei ole viime aikoina oikein tapahtunut mitään hirvittävän mullistavaa, sillä olen koko ajan töissä – ja ellen ole töissä, nukun univelkoja pois ja teen seuraavalle päivälle eväitä. Heh. Onneksi so far duunissa on ollut kuitenkin ihan kivaa, vaikkakin rankkaa, mutta viihdyn kuitenkin – se kai onkin se tärkein osa?

Mutta täällä sentään jotain muutakin tapahtunut. Esim.

-Kävin katsomassa viime viikonloppuna X-Men: Days of Future Pastin. Ja se oli muuten yllättävän hyvä! Olen so far tykännyt melkein ihan jokaisesta X-Men-pätkästä (paitsi yllättäen Wolverinesta (ja mua ärsyttää Hugh Jackmanin kanankoivet)) mutta olen pelännyt, sitä että niistäkin tulee kohta todella huonoja, koska niitä on about tsiljoona. Mutta ei ihan vielä ainakaan! (Ja sitäpaitsi, Jennifer Lawrence sydän sydän.)

– Kärsinyt helteestä. Mä en sitten ollenkaan tykkää tästä 30 asteen lämmöstä (varjossa siis.) Auringossa mitattiin duunissa sellaset 48 astetta. Joo terve. Mulla on melkein koko ajan jano, ruoka ei maistu ja siksi unohdan syödä, kunnes olen pyörtymässä, käyn kolme kertaa päivässä kylmässä suihkussa, mutta se saaat.. hikoilu alkaa heti, kun suihkusta astuu ulos. HNNGGGGHHHH. Sitäpaitsi töissäkään ei voi olla ihan missä tahansa vaatteissa (esim hameessa) koska pitää siivota ja sellaista. Eli olen ollut töissä treenivaatteissa. Siksi mua kutsutaan nykyään Sporty Spiceksi siellä. Heh.

– Jouduin tässä pari päivää sitten ajaa autoa töissä. Olen jankuttanut kaikille, etten mielelläni aja autoa, koska viime kerrasta on about pari-kolme vuotta. Mutta nyt oli pakko, koska tarvittiin kaksi kuskia retkeä varten ja toista ei ollut. Yhyy. Pelästytin duunikaverini pahemman kerran kun läpällä heitin ennen matkaan lähtemistä ”Oliko se nyt niin, että se kaasu oli siinä oikealla puolella, vai oliko se jarru?” Heidän ilmeensä oli about tällaisia:

horrified

Haha. Matka meni ihan hyvin, mitäs nyt moottori sammui parisen kertaa matkan varrella, enkä oikein meinannut löytää ykkösvaihdetta kun lähdettiin liikenteeseen – ja se kestikin noin -hahaha- viisitoista minuuttia (true story), kunnes päästiin lähtemään (molempaan suuntaan.) Siitä tuli kyllä sanomista miespuoliselta duunikaverilta, että akat ei osaa ajaa autoa. Tosin äijä itse ajoi motarilla kaheksaakymppiä – josta se sitten sai kuulla, koska se on niin vanha ja vanhuksethan ovat nojoo, vanhuksia (läppäläppä). Duunikaverit ♥

reebok

– Mun lenkkarit muuten hajosivat (ylläolevat). Just ne jotka ostin ihan vähään aikaan sitten. Ja mua otti niin päähän ja lähdinkin heti Stadium Outletiin palauttamaan ne ja sain vaihtaa uusiin Puma-kenkiin – jotka ovat huomattavasti kevyemmät ja viileemmät. Viileet useammalla tavalla – coolimmat, sekä vilpoisemmat.

puma

– Olen katsonut Battlestar Galactican taas alusta loppuun ja nyt mulla on taas after-series-depression. Ja sen lisäksi sanon ”frak” ihan kokoajan. Heh. Nyt aloitin muuten katsomaan Dead Like Me:ta ja se vaikuttaa muuten ihan hyvältä, näin ensimmäisen jakson jälkeen. Eli kiitos Taru vinkistä! Enemmän siitä sitten, kun olen katsonut läpi sen.

– Sen lisäksi voi olla niin, että muutan kohta! Tästä olen todella, todella, todella innoissani ja toivon todella, todella, todella että saan kämpän. Kyse on tuplasti suuremmasta kämpästä ja sitäpaitsi se on lähempänä yliopistoa. Pitäkää peukkuja, maanantaina saan tietää enemmän sitten! Tahtoo ostaa sängyn! Ja sisustaa! Oooh, antakaa mulle kämppääää!

Se oli kai sitten siinä. Mitäs teille kuuluu? Miten kesä on mennyt? Ootteko tehneet jotain kivaa viime aikoina?

10 thoughts on “hikeä ja hellettä.

  1. Mä makaan kämpän lattialla märkä pyyhe otsalla ja hikoilen. Ei täs muuta. Onneksi winter is coming ja sitä rataa…:D

    Tykkää

    • Tulis vähän äkkiä! Ehe ehe. Hmm pitäiskö testaa? Tosin, just nyt en hikoile kun en ole liikkunut tuntiin… eli jos tästä lähen hakee pyyhettä niin se on menoa taas -.-

      Tykkää

        • Mä en edes jaksa avaa läppärii niin paljon enää! :O Vaan jos blogaan! Say WOOOOT! Tosin hiplaan puhelinta viis kertaa enemmän.. ehehe.

          Tykkää

  2. Tiesitkö, että jos käy kylmässä suihkussa ruumiisi alkaa nostamaan lämpötilaansa ja kuumassa taas laskemaan? Tai näin mulle ainakin on terveydentiedon tunneilla opetettu.

    Täällä ei onneksi ole viellä hikikelejä. Ainoastaan 20 astetta.

    Tykkää

    • Joo oon kuullut saman joskus. Tosin mun kroppa on varmaa jotenki erilainen ku must tuntuu melkein kun hikoilen suihkussakin hahaa. 20 on just sopiva! Tai ehkä vähän alle …

      Tykkää

  3. Hyvä jos sarja iski! Ai hitsi, nyt on viime aikoina jo moneen kertaan iskeny hirveät Galactica-ikävät <3 viikonloppunaki lautapelaillessa joku laittoi taustamusiikiksi All along the Watchtowerin… ehkä pitää jossain vaiheessa raivata aikaa sen kattomiselle.

    Tykkää

    • Joo! Muistuttaa vähän Pushing Daisies sarjaa :) Tosin huumori on vähän synkempää. Hehe. BG on kyllä niin mainio, että sen voi katsoa vaikka kuinka monta kertaa. Ja aina se himo katsoa sitä lähtee All along the Watchtowerista :P

      Tykkää

  4. Mulla aika sama meininki että oon joko töissä tai laittaas ruokaa. Ja aivan ylikova homma avata läppäriä jos ei oo ihan pakko. Vaikka olis kiva vaikka bloggailla välillä niin eeeeei pysty.

    Meidän pitää varmaan kohta palata todellisuuteen kun elokuulla pitäisi olla remppa valmis. En oo varma haluanko täältä enää pois :D

    Tykkää

    • On se kummaa, että siihen ruuanlaittoon menee yllättävän paljon aikaa :D

      Haha, voi ei! No, look it on the bright side, siihen on vielä puolitoista kuukautta, nauti niin kauan kun voit ;)

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s