duunikaverin kalsarit.

Duunikaveri pyysi mua pari päivää sitten hoitaa erään asukkaan pyykit kuivasrummusta hänen kämppään, ennen kuin hän lähti kotiin. Allright! Tottakai. Tosin unohdin tehdä sen heti ja menin vasta illalla sinne pyykkitupaan. Kuivausrumpu oli vielä käynnissä ja ihmettelin, että ovanko duunin koneet todellakin niin vanhoja, että ne ovat käynnissä kokonaisen päivän… Hmm.

Keskeytin koneen ja otin ulos vaatteet. Hmm. Jotain oli pielessä. Otin vaatteet ulos sieltä ja siellä oli vaan kasa miesten kalsareita ja housut. Wtf. Asukas on nimittäin nainen. Hmm. Sitten huomasin viereisessä korissa kasan vaatteita. Aijaa, ehkä duunikaveri on sitten pessyt jonkun muun asukkaan vaatteita kanssa. Mistä sitä tietää.

Viikkasin korissa olevat vaatteet ja laitoin ne pesukoriin ja kävelin ylös. Kysyin miespuoliselta duunikaverilta, että vienkö puhtaat vaatteet asukkaalle, vai mitä häh. En nimittäin koskaan ole pessyt pyykkiä, enkä tiedä mitä tehdä (Duunissa siis, haha.) ”Joo voithan sä viedä ne. Tosin kai huomasit, että ne vaatteet oli siinä korissa? Kato ku mä pesen mun treenivaatteita ja ne on siellä kuivausrummussa.”

Ilmeeni, kun tajusin, että olin hiplannut duunikaverini ällöttäviä kalsareita (onneksi mulla oli muovihanskat päällä..)

wtf

Followed by:

puke

MÄ KOSKETIN YHYHYYY MUN DUUNIKAVERIN HIKISIÄ KALSAREITA YHYHYYY. YÖK. YÖÖÖÖK. En ole nukkunut kunnolla sen jälkeen. Traumoja! TRAUMOJA!

Toim. huom. Duunikaveri on noin 50 v bodari, joka on aika.. kusipää. Se heittää aina kaiken maailman lipeviä kommentteja ja yhyhyyyhyhyyyyy.

PS. YÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK mä tiedän millaisia kalsareita mun duunikaveri käyttää. YÖÖÖK.

4 thoughts on “duunikaverin kalsarit.

  1. :DD HAHAHAAA!

    Ihanaa kun piristit mun muuten niin tylsää päivää! Onneks ne oli kuitenkin jo puhtaita (tai ainakin pestyjä, puhtaudesta ei tietenkään ole takeita :D).. Muuten olisit nähnyt LIKAISET duunikaverin kalsarit, ja siitä oliskin astetta hankalampi päästä yli!

    Tykkää

    • No hyyyyyyi! Olisin siinä tapauksessa ottanu loparit! En ois voinu tehä duunii sen tyypin kaa. Nytkin tuntuu siltä, ku haluaisin vaihtaa vuoroja etten vaa joudu olee töissä sen kaa samaan aikaan hahaha

      Ja ole hyvä, olen siis tehnyt päivän hyvän teon jos päiväs piristyi :))

      Tykkää

  2. Voi eeeiiii yyh.

    Tiedäks tosta toisten kalsarien käsittelystä tuli mieleen kun mun miehen mielestä oli alkuun jotenkin noloa mennä pesemään meidän pyykkiä täällä porukoiden luona. Mutta vähemmän noloa jos äiti pesee ne. Niin sitä mä en oikein koskaan tajunnut että miten se on kiusallista mennä kysymään onko pyykkikonetta ok käyttää just nyt mutta se ei että MUN ÄITI räpeltää sen boksereita?

    Äitiä tää asia ei mitenkään haittaa, se käy aina raidaamassa meidän pyykkikopasta täydennystä vajaaseen koneeseen aivan keltään kyselemättä.

    Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s