vadelmia, hedelmäsalaattia ja muita (suht) kivoja juttuja.

Heipparallaa!

Tekisi hirvittävästi mieli valittaa, että voissaaaa.. tätä hellettä, mutta tällaisia helteitä ei oikein täällä Pohjoismaissa näe, joten jätetään väliin. Sen sijaan voitte mennä lukemaan omaa Feissarifeediänne, jossa noin 233545 ihmistä valittaa helteestä (ne samat, jotka talvisin valittaa kylmyydestä.. (eli joo, olen palannut Feissariin..yhyy not impressed.))

Tosin töissä ei ole ollut hirvittävän kivaa tässä kuumuudessa. Siellä ei voi pitää esmes hametta, koska pitää siivota ja olla asiallisen näköinen. Eli mulla on reenivaatteet päällä joka päivä – koska QuickDry :D Toissapäivänä olin niin uuvuksissa, että otin töissä jopa pienet tirsat. Mutta älkää kertoko mun pomolle hahaa.

Mutta, kun en ole ollut töissä, olen…

hedelmäsalaatti– Istunut partsilla koulukaverin kanssa syöden terveellisesti hedelmäsalaattia ja kreikkalaista jugurttia. Om nom. Tosin tuossa mun partsilla ei kyllä hirvittävän kauan istuta, koska aurinko paahtaa siihen koko päivän. Huh huh. Oli joo tosi fiksu veto ostaa parvekekalusteet – joko on satanut (mun partsin yllä ei ole kattoa) tai sitten aurinko paahtaa. Olen istunut partsilla jopa kaksi kertaa koko kesän aikana.

– Olen saanut jonkinlaiset rusketusraidat. Tosin äärettömän rumat – ainoastaan hartiat ja kädet :D Sexxxiii.

– Lämmintä ruokaa ei tee oikein mieli tehdä. Eikä muuten oikein syödäkään. Joten suurimmaksi osaksi olen syönyt salaattia ja salaattia ja lisää salaattia.
vaniljaproteiinipuuro– Ollut helteessä poimimassa vadelmia. Tuoreet vadelmat ja vaniljaproteiinipuuro on ehkä parasta ikinä!

puzzle

– Paennut aurinkoa ja istunut sisällä kokonaisen päivän tehden palapeliä. Tätäkään ei kaverin kanssa saatu valmiiksi ja sen lisäksi kuumuus uuvutti meidän totaalisesti kuuden tunnin jälkeen.

not sure if

– Päässyt treenin makuun entistä enemmän. Maanantaina vedin sellaiset jalkatreenit, että huh huh. Tuskin pääsin sängystä ylös seuraavana päivänä ja olin jo ihan satavarma, että nyt olin loukannut itseni kunnolla taas. Hah. Tosin edelleenkin otan hissunkissun, koska selkä on vielä paskana. Mutta kai tämä tästä jossain vaiheessa?

– Tuskin olen nukkunut yhtään. Kämppä on kuin sauna, eikä ilmaa saa vaihtumaan millään. Mitäs jos petaisin sänkyni partsille ensi yönnä? Onko joku kokeillut auttaako? Voisihan sitä ehkä käydä ostamssa sellaisen tuulettimenkin, mutta onko niistä nyt mukamas apua? AC anybody? Tai mitäs, jos vaikka tyhjentäisi jääkaapin ja nukkuisi siellä? hmmm… Tempting.

Tekisi hirvittävästi mieli mennä uimaan, mutku pakko mennä töihin. Ehkä joku toinen päivä. Pitää kuitenkin ottaa bussi tai pyöräillä jonnekkin, missä ois joku lätäkkö… Ja pyöräily ei tunnu mitenkään hirvittävän kivalta puuhalta tässä helteessä… Tulihan tästä sittenkin pieni valitusvirsi, sori…

Mitä kivaa te olette keksineet viime aikoina?

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s