sinkkuelämää pt 3: back to the game & blokkausfestivaali.

Mähän oon niin sanotusti pitänyt vähän matalaa profiilia sinkkuelämäni kanssa. Keskittynyt enemmänkin selän kuntouttamiseen, kouluun, kesäduuniin ja sarjojen katseluun – koska kaikki edellämainitut ovat paljon mielenkiintoisempia asioita tehdä, kuin deittailu. Koska let’s face it – deittailu on perseestä ja syvältä sieltä. Kuitenkin mieltä kaivertelee koko ajan se, että mä olen edelleenkin se ainoa sinkku kavereista ja olen aika yksinäinen jos en satu tekemään jotain ylläolevia juttuja (ja sarjojen katsominen yksin on pidemmänpäälle.. aika.. yksinäistä..) Olisihan se kivaa tavata joku.. joten olen palannut nettideittailun ääreen.

Tosin katastrofaalisin tuloksin. Tai no katastrofaalinen ei kai ole ihan oikea sana, vittumainen tulos ehkä, sillä mun hermot on menemässä.

Ihan ensinnäkin, siellä liikkuu ne samat tyypit kuin silloin ensimmäisenä kertana, kun käytin appia (sekä samat tyypit nettideittisivustolta, jota käytin aiemmin) eli tyyppejä, jotka ovat hilluneet siellä melkein kaksi vuotta. Niinkun muuten minäkin.

crying2 It just hit me. No ainakin oon vaihtanut valokuvia.. ehe ehe.

Mutta sitten nää tyypit tulee juttelee mulle, ja mä vielä muistan miten hemmetin tylsiä ne on niin en edes JAKSA yrittää jutella niiden kanssa. En oikein usko siihen, että ovat sitten viime kerran hankkineet itselleen jostain persoonallisuuden tai edes kourallisen huumoria. Eli blokkasin jokaikisen näistä tyypeistä. Koska, ei siis vaan jaksa. Esim tää tyyppi oli siellä. Yhhyh.

Ja edelleenkin tulee vain niitä outoja yhteydenottoja.. eli mikään ei ole muuttunut sitten ensi kerran kun kokeilin Badoota.

annoyed3

Saan edelleenkin tonneittain ”Moi, miten menee.”- viestejä. Eikä niistä edelleenkään saa mitään keskustelua aikaiseksi. Hyvännäköiset miehet ovat edelleenkin ni kaikista tylsimmät ikinä, jotka eivät ihan oikeasti osaa keskustella viittä lausetta enemmän. Eli ”moi”-viesti on taattu blokkaus.

Ja edelleenkin tulee niitä ruinausviestejä ”Moi miten menee, please kirjoita mulle pari riviä. Pretty, pretty please yhyy.” Joo en tod. Blokkaan mielummin, ettet voi kirjoittaa uudestaan.

Ja sitten on ne viestit, jotka ovat siis äärimmäisen outoja:

”Haluan suudella sun täydellisiä jalkoja *insert kissing smiley* ” ANTEEKSI MITÄ? MISTÄ TÄMÄ TULI? Ja sitten huomasin, että eräässä mun kuvassa näkyy yksi varvas. Jossa sitäpaitsi on rakkula.. JOO NO ET SAA ÄLLÖTYS! *Blokkaa*

no

Yksi tyyppi kirjoitti noin kymmenen lausetta yhdessä lauseessa ilman pilkkuja ja kysyi, miten menee blabla. Päätin, etten nyt aio olla mikään kielioppipoliisi (silmät alkaa nykimään, kun ruotsalaiset kirjoittavat huonompaa Ruotsia kuin minä.. siis.. mä en edes ole ruotsalainen (tosin mun äidinkieli on ruotsi, mutta ei nyt keskitytä siihen) ja vastasin. Hetken kuluttua tuli kysymys, että onko Whatsappia tai Facebookia, jospa jatketaan jutustelua siellä. Sanon, etten anna mun puhelinnumeroa tuntemattomille tai lisää heitä Facebookiin, ja sanoin että sehän on ihan sama, jutellaanko siellä vai apin kautta, eikö vain? Vastaukseksi sain ”olisi kivaa jatkaa jutustelua whatsapissa, tässä on mun numero XXXXXXXXXX ” Ja sen jälkeen tyyppi lähetti muutamat selfieset sen päälle. Mä en oikein edes tiedä miten reagoida, oliko tyyppi niin lukihäiriöinen että kysymykseen vastaaminen oli liian vaikeaa vai häh? Ja mitä ne selfieset oikein oli? Luuliko tyyppi, että jotenkin automaattisesti annan puhelinnumeroni tuntemattomalle ihmiselle, kun hän lähettää vessaselfiesen, jossa pullistelee olemattomia lihaksiaan? Mitä ihmettä, ihan oikeasti? Sanoin vaan että joo hyvää elämän jatkoa ja blokkasin tyypin. Ei voi olla ihan normaali päässä, jos tekee noin, vai onko tää joku uusi juttu?

Seuraava tyyppi kirjoitti mulle joskus kello kahdentoista aikoihin. Illalla siis. Aloitus oli hyvä, joten päätin vastata. Kuitenkin nukahdin kesken jutustelun (noin neljä lausetta kummastakin suunnasta) ja kun heräsin aamulla kello kuudelta (oli työpäivä) viestiboksissani oli seuraavanlainen litania viestejä:

”Mitä teet?” läh. 00:01
”Onko sulla whatsappia tai skypea tai jotain?” läh. 00:10
”Haloo?” läh 00:11
”Mitäs teet nyt?” läh. 00:30
”Halåå?” läh. 5:30

Siinä unenpöpperössä tuijotin kännykkääni vähän häkeltyneenä ja jätin vastaamatta, koska piti laittautua valmiiksi duunipäivää varten ja mennä töihin. Sen lisäksi en voi sietää tuollaisia ihmisiä, jotka ovat niin … iilimatoja.

Kello kahdeksalta sain uuden viestin ”Huomenta kaunis, mitä kuuluu?” en jaksanut vaivautua, koska olin tekemässä jotain tärkeää töissä, nimittäin kaivelin napaani. Paljon mielenkiintoisempaa puuhaa siis.

Kello yhdeksältä ”Onpas tänään kaunis päivä, haluatko mennä kahville?”

Silloin pimeni ja kunnolla ja kirjoitin takas ”VOI HERRANJUMALA SENTÄÄ VOITKO CHILLATA VÄHÄN??” Tyyppi luki viestin ja oletin hänen tajuavan, ettei ota yhteyttä enää.

Pari päivää sen jälkeen: ”Halåå miten menee. ”

HHNNGGGGHHHH.

pissedoff3

Blokkasin tyypin.

Sitten on nää klassiset: ”Moi haluatko deitata mua?” No mistä vitusta mä sen tiedän nyt? En? Blokkaus.

Tai yks tyyppi joka lähetti seuraavan viestin: ”Mä tiedän, että tämä on aika outo kysymys, mutta voisitko antaa kyydin mulle ja mun kaverille jonnekkin hevonhelvettiin.. saat tietenkin rahaa vaivasta.” Anteeksi mutta mitä vittua? Joo tottakai, ootas ku mä hyppään olemattomaan autooni ja kyyditän pari tuntematonta tyyppiä jonnekkin.. kuulostaa täysin normaalilta. Oonko mä joku vitun taksifirma yhtäkkiä?

Puhumattakaan näistä ikuisista vitun pölöistä, jotka lähettää seksiin viittaavia kysymyksiä. Edelleenkin. ”Haluatko sä dominoida mua?” No en. ”Saanko mä dominoida sua?” Mene jo vittuun siitä. Ihan oikeasti. Käyttäydy kuin normaali ihminen saatana, tai mene jollekkin seksinhakunettifoorumiin hengailmaan, niin säästyt mun raivosta, kun tulen piuhoja pitkin selittämään sulle, miksi ei ole kivaa saada tuollaisia viestejä päivittäin. Voisin melkein lyödä vetoa, ettei miehet koskaan joudu sietämään tuollaista. Tai voihan se olla, että niitä poikkeuksiakin löytyy… vai?

Mutta oikeasti, että alkaa kiehumaan. EIKÖ MAAILMASSA OLE VITTU NORMAALEJA MIEHIÄ MISSÄÄN STNAAA..?!?!?!

Joten. Mun kysymys kuuluu nyt: Olisikohan se nyt vaikka niin, että vika on näissä miehissä täällä Örebrossa vai onko kaikki ihan saatanan epänormaaleja muutenkin? Jos sattumoisin juttelee jonkun kivan tyypin kanssa, joka asuu vähänkin kauempana, niin se jutustelu loppuu kuin seinään, kun saavat tietää, että asun 100 kilsan päässä (niin, koska se on kiveen kirjoitettu, ettei kumpikaan voisi koskaan ikinä muuttaa, jos jutusta tulisi jotain.)

Mä en ees tajua, miksi yritän… Ihan oikeasti. Tää on niinkun sama juttu, joka ikinen kerta.. ja jokaisena kertana, kun yritän antaa kaiken maailman deittailulle mahdollisuuden, niin tapaan vaan mulkkuja tai idiootteja (jotka omaavat siis oikeasti ameeban iiquun..) ja musta tulee vain entistä enemmän katkera ja melkeinpä vihainen. Olenko niinkun liian fiksu tällaiseen, liian nirso, tai liian mitä? MISSÄ VIKA?

frustrated-gif

Mutta toisaalta, olen nyt itse aloittanut jutustelun muutaman tyypin kanssa. Koska mä oon niin hyvä tyyppi, niin mä tiedän, miten keskustelu aloitetaan. Tosin harmi vaan, että tyypit ovat kuitenkin huomattavasti tylsempiä, kuin mitä heidän profiiliteksti on luvannut. Joten olen lopettanut jutustelun sooner or later. Mutta olenpahan kuitenkin aloittanut keskustelun, jotain mitä ei ikinä olisi tullut mieleenkään noin puoli vuotta sitten, koska pelkäsin niin paljon sitä, etten saisi vastausta takaisin. Hah. Ironic :D

Tosin aloitin jutustelun yhden ihan kivalta vaikuttavan tyypin kanssa ja keskusteliin moonta tuntia pari päivää, kunnes tyyppi sitten lopetti vastaamisen. Ilman mitään selitystä. Tajusin sitten, että tyyppi on näköjään blokannut mut! Siis mitä helvettiä, waj juu blokk mee? I’m asum FOR FUCK’S SAKE!! HGGNNNHHHGGG!!

cyberstalker

Eli voisin ihan hyvin antaa pienen vinkin teille miehille nettideittailun suhteen: Jos väitätte olevanne hauskoja, niin olisi ihan hyvä juttu oikeasti olla hauska (niinkun aikuisten oikeesti), eikä helvetin kuiva ja niin tylsä, että nukahtaa. False marketing on perseestä.

Odotan niin, että koulu loppuu (kaksi vuotta jäljellä) sen jälkeen lähden pois täältä ameebojen luvatusta kaupungista. NIIN!

Kiitos, että sain avautua. Onko muilla jotain avautumisen aiheita, niin kommenttiloota on auki 24/7. Koski asia sitten mitä tahansa.

PS. Myöntäkää, olette iloisia siitä, että vihdoinkin tuli lisää näitä nettideittailun aarteita täältä.. Olette odottaneet tätä päivää, kuin kuuta taivaalta. RIIIIIGHT? :D

4 thoughts on “sinkkuelämää pt 3: back to the game & blokkausfestivaali.

  1. No here comes…

    Meidän vuokraemäntä soitti kokonaisen päivän varoitusajalla että remppa valmis voitte muuttaa. No hei kiitti v*tusti kun näin etukäteen kerroit että mehän varmaan tästä päivässä voidaan muuttaa ilman mitään etukäteisvaroitusta, eihän meillä töitä , pakattavaa tai mitään muuta oo ja muuttomiehetkin tossa vaan odottaa 24/7 hengailemassa että koska ruvetaan… Sanoin että puolesta kuusta onnistuu. Niin se kehtasi ihmetellä että paljonko teillä nyt muka on pakattavaa kun tuolla työhuonees on teidän tavaraa. No a) kuuluu sulle ihan helevetisti ja b) ollaankin toki täs 3kk oltu evakos varmaan ihan reppujen kans että oota ku pakkaan kaks teepaitaa ja pikkuhousut niin oonkin valmis muuttamaan?

    Ja töistä puheen ollen siinä vaiheessa kun se yks aloittaa 8 vaille sulkemisaika vielä uuden kyykkysarjan niin pikkasen alkaa näkyä punasta näkökentän reunoilla. Mutta sitten kun yks mamma istuu pyyhe päällä pukuhuoneessa puhelimessa vartin kun siivoilen jo paikkoja ja sammutan valoja ja tulee viis yli kysymään että koska meettekään kiinni. No öö noin 5min ja 23 sek sitten. Niin tää että voi ku mä en ehtinyt käydä suihkussa voinko vielä mennä? No ETTTTTT jumankaut! Vaatetta niskaan ja pihalle tai jäät tänne aamukymmeneen ku avataan taas. Meen sulkee tietokoneet ni se tulee ja jättää palautetta pomolle että liian lyhyt aika jumpan lopusta sulkemiseen eihän siinä millään ehdi käydä suihkussa…

    Prkeleen pässi btw YRITITKÖ EDES jännä jos ei ehdi ku istuu luuri korvalla???

    Joo välitän viestin eteenpäin PAINU NYT JO….

    Mutta ei mulla sitten muuta nyt just.

    Tykkää

    • Ei siis oikeesti ,miten voi olla niin tyhymä, että luulee muuton sujuvan jotenkin päivän varotusajalla. Niin tosiaan, varmasti sulla on vaa muutama toppi ollu mukana tossa kolmen kuukauden aikana :D ei hyvää päivää oikeasti.

      Ja huokaus, mä olisin ihan pokkana sanonnu vaa että mene suihkuun ja sitten lukinnu koko paikan. hahaa, olis ainakin oppinu. Noita tyyppejä on ihan törkeästi kaupoissakin, tullaan kauppaan sisään just kun ollaan sulkemassa ja sitten tehdään viikon suurostokset ihan hissunkissun ja joutuu jäämään sinne odottamaan kunnes arvon leidit ja herrat ovat valmiita. Eihän sitä asiakaspalvelijalla ole omaa elämää tai haluais esmes kotiin nukkumaan eheeeei..

      Liked by 1 henkilö

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s