Vitutusasteikko: noin tuhat.

Tää viikko on ollut aika hankala. Siinä mielessä, että olen aika kyllästynyt ihan kaikkeen, suurimmaksi osaksi työhön ja duunikavereihin. Osa on toki ihania ihmisiä, mutta ne ovat aina vapaalla, kun itse olen töissä.Tarvitsen ihan oikeasti lomaa, ja se loma alkaa onneksi maanantaina. 8 päivän vapaus.

Sen lisäksi sain kutsun hammaslääkäriin – minä kun niin tykkään hammaslääkäreistä. Not.

Ja sitten vielä sain Nordealta kasan papereita, koska heidän mielestään mun pitäisi alkaa maksaa takaisin opintolainaa. Kivaa. Ja sitäpaitsi mun pitäisi henk. koht. tulla paikan päälle allekirjoittamaan konttoriin SUOMEEN. Koska minähän voin ihan tuosta noin vaan hypätä laivaan ja ottaa kaksi päivää vapaata yhden paperin allekirjoittamista varten. Joo. Voisi kyl joku älypää siellä huomata, että oho, tää henkilöhän asuu Ruotsissa, pitäisikö ehkä antaa vähän enemmän aikaa tälle tyypille tulla paikan päälle, tai sitten hän hoitaa tämän konttorissa, joka sijaitsee Ruotsissa? Jotenkin – makes more sense. Mutku ei. Aion lähettää tästä pitkän valitusmailin, kunhan jaksan.

Mulla on viidettä päivää migreeni, eli en ole jaksanut/pystynyt siivota tai pestä pyykkiä ja äippä tulee tänne ylihuomenna. Kuitenkin olen ollut töissä. Ilman, että olen saanut siellä raivokohtausta (ne olen saanut ihan kotona vaan..) Eli kämppä näyttää karseelta, ja sitäpaitsi mulla ei ole mitään puhtaita vaatteita. Kivaa. Sen lisäksi musta tuntuu, että mulle on iskemässä flunssa. Ja paha versio. Just kun mutsi on tulossa. GNAAAH.

Eikä siinä vielä kaikki! Olin tänään tulossa kauppakassien kanssa kotiin ja kännykkä tipahti kädestä portaissa ja meni pimeeksi. Totaalisen pimeeksi. Eli hajosi. Totaalisesti. Ja just kun äiti sanoi mulle, että pysy sitten kännykän ääressä kun matkustan sinnepäin, jos jokin menee päin vittua. No hyvin alkoi koko homma. Olen huhuillut koko perheelle, että voivatko ilmoittaa mutsille, että kännykkä on rikki, mutta kukaanhan ei tietty vastaa. Koska yhtäkkiä koko vitun ihmiskunta ei ole Feisbookissa online. Saatana. No panic. No panic. Mulla on toinen kännykkä, tosin lainasin sen kaverin broidille keväällä – eikä se koskaan palauttanut sitä.. Ja tietty kaverikin ignooraa mun pyyntöä saada se luuri takaisin. Tottakai, koska kuka nyt Feissarissa hengailisi? Samat kaverit siis jotka olivat hurjan negatiivisia, kun poistin feissari-tilini pari kuukautta sitten, koska ”Sitten suhun ei saa enää yhteyttä…” Ja mukamas NIIIIN HYVÄ TAPA PITÄÄ YHTEYTTÄ MY ÄSS! LIVE AS YOU PREACH ASSHÅLS!

Ja WAIT! There is even MOOORE! Mun tietokone on kanssa hajoamassa, se herjaa, että vaihda patteria kokoajan  ja laadidaa. Ja on tulikuuma. Ja hidas. Eli kesäduunin palkat tulee menee uuteen kännykkään ja tietokoneeseen. KIVA! Ku eihän mulla mitään kivempaa ostettavaa ole.. niinkun esmes RUOKAA tai maksaa laskuja (ja mullahan siis on vielä 1.5 vuotta jäljellä maksella tuota juuri hajonnutta kännykkää…)

MÄ EN KESTÄ!

 

One thought on “Vitutusasteikko: noin tuhat.

  1. Päivitysilmoitus: pitäisi hankkia, mutku.. | Mary Ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s