kun täytin vakuutuskorvausjuttua netissä.. noin pari tuntia.

rageComp

Se on just kun näitä aikuisten juttuja tulee vastaan ja haluaa vaan kaivautua sänkyyn My Little Pony-yökkäreissä, syödä karkkia ja katsoa Disneyn piirrettyjä ja taantua 5 vuotiaaksi ja jättää vaan tekemättä. Mutku ei voi. Höh.

Epäreilu maailma.

Mutta ainakin tein ilmoituksen vakuutusyhtiölle hajonneesta kännykästä? Saanko mä nyt mennä katsoo niitä Disneyn piirrettyjä?

PS. Ei mulla kyllä ole mitään My Little Pony-yökkäriä. Koska en ole löytänyt aikuisten koossa. Mutta jos joku tietää mistä saa, kerrotkaa mullekkin älkääkä vaan pitäkö tietoa itsellänne. Se on eppistä!

2 thoughts on “kun täytin vakuutuskorvausjuttua netissä.. noin pari tuntia.

  1. Mulla on sellanen norsuyökkäri suoraan vuodelta 1989 tai ehkä 1992 jossa on edessä korvat ja rusetti 3deenä eli sillee erikseen ommeltuna koholla siitä paidasta, ja takana tietty häntä. Ja käytän sitä välillä koska se on vaan joku paras yökkäri ever. Se peittää just pyllyn ja hihat ei ylety kyynärpäihin mutta ei haittaa :D

    Mun veli on mun vakuutusyhtiön paikallinen pomo niin mun ei tarvi säätää noiden kanssa mutta mä korvaan sen sit yrittäjän paperitöillä…

    Tykkää

    • Ahahhaaa! Ihana! Mahtuisinpa mäki mun vanhoihin yökkäreihin.. (liian isot lihakset kröhöm..)

      Hitto miten eppistä. Joo tuli jo vastauksin sieltä, ettei heru korvausta. Ottaa päähän niin maan perkeleesti -.-

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s