siis mikä ”cheek”? voiko sitä syödä?

Kun olen viime aikoina lukenut suomenkielisiä (ilta)lehtiä. Ja niissä on vaan jotain juttuja jostain Cheekistä.

confusedNäin ensimmäisenä tulee mieleen kysymys: Siis kuka tää tyyppi on? Tokana: mistä se tuli ja kolmanneksi: milloin se valtasi iltalehdet? Neljänneksi: Mitä se edes tekee? Musaa vai?

Olenko nyt missannut jonkun vuosituhannen tärkeimmän uutisen? Vai voinko jatkaa elämääni epätietoisena tästä phenomenonista.

PS. Jos joku tupsahti tänne ensimmäistä kertaa, eikä voi mitenkään ymmärtää, miten olen näin ymmälläni – niin olen asunut viimeiset 7 vuotta ulkomailla. Siksi.

PPS. Ja jos joku nyt luulee, että olen ahkera iltalehtien lukija niin en ole.. kröhöm. Tai no siis joo, mä tykkään lukea ihmisten kommentteja. Ainoa tapa tuntea itsensä fiksuksi.. tai siis tosifiksuksi. Mensan jäseneksi. Siis verrattuna näihin, jotka kommentoivat.

comments

PPPS. No hätä – mulla ei ole mitään hajua mitä Ruotsissakaan tapahtuu. Olen kuullut huhuja jostain vaaleista ensi kuussa, mutta se voi olla internethoaxi?

4 thoughts on “siis mikä ”cheek”? voiko sitä syödä?

  1. Ja sit ku lisätään soppaan vielä se, että häneen ihan tietyllä tavalla suhtautuvat kutsuvat häntä ”Keekiksi (Keekki)” niin sun ulkonaolo vain vahvistuu. Mut joo, muutaman vuoden päästä tää on ”so last season”.

    Tykkää

  2. En itse ymmärrä yhtään tätä Cheek-hehkutusta, ylimielinen ”artisti” jonka musiikki on surkeaa! :D

    Tykkää

    • Nyt mulle tulee jo sellainen fiilis, että on pakko juutuubata hepun musiikkia… joo siis näin kolmen sekunnin jälkeen: NO.

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s