nörtti johtajana.

Se voitontunne, kun saan ryhmäni ylipuhuttua laittamaan kuvan (ja tarinan) Optimus Primesta meidän esitelmään koskien eri johtajatyyppejä ja niihin liittyvistä tieteellisistä teorioista..

uhhuh

.. ja se sopii vielä kontekstiin. Ja Darth Vaderin myös.

Ja hei muuten, believe it or not. Mun ryhmä toimii! (Siis suhteellisen hyvin.. eli kukaan ei ole vielä kuollut tai potkittu ulos ryhmästä. ) Eli kaikille, jotka vihaa ryhmätyötä – THERE IS HOPE! Mutta toisaalta, teillähän ei ole minua johtajana. Eli sehän voi tietenkin olla se syy, miksi ei toimi..

Tosin, välillä kyllä ihmettelen miten mun ryhmä antoi mun olla johtaja:

” Hei laitatko tuon Power Point- esitelmän mulle sähköpostina?” (minä siis.)

”Allright!”

Kaksi minuuttia myöhemmin:

”Uuh! Mä oon saanu sähköpostia!”

Niin, että miten niin kultakala-muisti?

PS. Sanokaa sit hei, kun tulee tuo Jennifer-giffi korvista ulos :D

5 thoughts on “nörtti johtajana.

  1. You’re my hero!

    Kultakalanmuistista puheenollen… En muista kerroinko tan aiheeseen liittyvan jutun jo…

    Osallistuin kalligrafia-workshoppiin kesalla ja siihen osallistumismaksuun kuului ammattilaisen tekema kalligrafiataulu. Kaikki osallistujat lahettivat lempimietelauseensa sille ohjaajalle joka sitten teki kaikille ne taulut. Siella oli vaikka mita kirjailijoita ja filosofeja ynna muita (siis tyyliin Coehlo jne, jne) ja sitten meitsin valinta: the great philosopher Thorin Oakenshield.

    (puhumattakaan siita etta mun harjotustyot on lahinna Monty Python lainauksia)

    Nerds unite!

    Tykkää

    • Hahaha mahtavaa :DDD Noin sitä pitää! (Et muistaakseni ole kertonut, mutta toisaalta, mullakin on kultakalamuisti – mutta sehän on vaan vallan mainiota, voidaan kertoa samoja tarinoita over and over ja ne on aina uusia tarinoita :DD)

      Nerds unite, indeed!

      PS. Mäki haluan mennä kalligrafia-workshoppiin…

      Tykkää

  2. Mie taas oon melkein jokaisessa ryhmätyössä tuonut esille kissat ja kissavideot. Sen pahemmin nörtteyttä en oo viel saanut aikaseen, mutta eiköhän sitä vielä tulla näkemään :D Eihän mulla oo koulua tosin ollutkaan kuin vasta 3 viikkoa, mutta jäljellä 1v ja 9kk eli aikaa on :D

    Ja hei, Jennifer on ♥ ni mun puolesta saat vaikka jokaisessa postauksessa viljellä hänen kuviaan, ei ne mulla ainakaan tuu ulos korvista.

    Tykkää

    • MÄKI HALUUN LAITTAA KISSOJA JA KISSAVIDEOITA ESITELMIIN! Mikä mainio idea! :D Onhan tuossa vaikka kuinka paljon aikaa jäljellä kehitellä vaikka mitä ;)

      Haha hyvä tietää, eli jatketaan Jennifer-gifillä :D

      Tykkää

  3. Päivitysilmoitus: esitelmän pitämisestä – how to guide (tai pikemminkin.. how not to.) | Mary Ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s