Pyörävaras ja d-vitamiini-rikastettua puuroa.

Meillä on menossa megaprojekti koulussa, joka vaatii melkein kokonaisen kirjan lukemista. Joten olen istunut yömyöhään lukemassa ja tehnyt pitkiä päiviä koulussa ryhmän kanssa ja sen takia olenkin ollut ihan tööttinä. Vähän niinkun yleensä ollaan jos univelkaa on noin about biljoona tuntia.

Aamuisin otan aina vitamiinit, ennen kun juon kahvin ja sen jälkeen teen puuron. Se on suurinpiirtein mun aamurutiinit ennen kun lähden polkemaan campukselle. Puuroon laitan aina chiasiemeniä, pellavansiemenrouhetta ja vielä psylliumsiemeniä. Ja tämä menee niinkun ihan automaattisesti, koska syön saman puuron joka aamu.

Tosin eiliset rutiinit meni about näin:
Otin vitamiinit: cee, dee ja omegat. Sen jälkeen menin meikkaamaan ja juomaan kahvini. Kun olin meikannut aloin keittää puuroa. Psylliumit sekaan – check. Chiat sekaan – check. D-vitamiini sekaan – check.

Sitten jäin hetken miettimään.

Ootas nyt. D-vitamiini?

Heitin siis puuron sekaan D-vitamiinipillerin. Say whaat?

confused2Ja wait, there is more.

Meillä oli aika pitkä päivä koulussa, joten väsymyshän vaan vaan paheni. Kun päivä oli ohitse kävelin pyöräni luokse. Selkäkin oli ihan tööttinä tietokoneen kantamisesta ja hirvee nälkäkin vielä kaiken kuppuraksi. Otin avaimen taskusta ja avasin lukon. Paitsi, että se avain ei mennyt lukkoon. Mitä vittua, mietin siinä hetken. Kumarruin ja olin ihan sentin päässä siitä lukosta ja yritin saada avainta menee lukkoon mutta ei se vaan sopinut siihen. MITÄ VITTUA.

Hermot alkoi menee ja heitin laukkuni (hellävaraisesti kuitenkin.. tietokonehan ei saa mennä rikki vaikka olisin kuinka hermostunut heh) maahan. Yritin uudestaan. Ja uudestaan. Ja uudestaan. Aloin kiroilee (suomeksi tietenkin) ja melkein käyttää voimia saadaakseni sen avaimen siihen lukkoon. Ravistelin pyörää, koska viimeinenkin hermo meni siinä pyörän kanssa taistellessa.

Sitten silmiini osui sellainen extra lukko, tiedättehän, sellainen – lukko jolla voi esmes lukita pyörä johonkin tolppaan. Manasin siinä ittekseni, että onpas porukalla ihan vitun hauskaa kun laittaa jonkun extra lukon MUN pyörään. Miten mä tuun koskaan saamaan pyöräni kotiin? Mitä mä teen?!! Olin jo itkun parteilla.

failure

Kunnes aloin vähän kelaamaan.

Ootas nyt vähän. Eihän mulla ole sellaista lukkoa. Tai on, mutta se on kotona. Aloin katsomaan pyörää vähän tarkemmin, ja huomasin, että siinä on erilaiset lamput ja itseasiassa se on ihan eri merkkiäkin.

Oho. Tämähän ei ole edes mun pyörä! Katselin ympärilleni ja huomasin seuraavassa pyörätelineessä mun kuraisen pyörän. Koska molemmat pyörät ovat mustat, joissa on valkoiset renkaat ja ovat melkein samoissa paikoissa, ja siihen päälle laittaa vielä törkeän väsymyksen, joka lamaannutti aivotoiminnan.. – no wonder, että menin ihan sekaisin.

Katselin uudestaan ympärilleni, ettei lähettyvillä vaan ollut ketään, joka oli nähnyt mua, kun yritin pölliä pyörää. Phew. Ei ketään lähettyvillä. Otin laukkuni ja kävelin nopeasti oman pyörän kohdalle ja avasin lukon ja aloin polkee pois. Sitten silmäni osui pyörätelineiden vieressä olevan rakennuksen ikkunaan..

..jossa seisoi kokonainen luokka ihmisiä katselemassa mun puuhia…

colinfarreldisgusted

4 thoughts on “Pyörävaras ja d-vitamiini-rikastettua puuroa.

  1. Jos ollaan ihan rehellisia, niin ton otsikon luettuani luulin et joku on polliny sun pyoran. Kelasin jo etta give her a break! Ei voi olla totta! Mut onneks sentaan nain pain. :D

    Tykkää

    • HAHHAHA! :D Se olisi ollu aikalailla piste iin päälle just nyt :D Mun pyörä taitaa onneks olla niin mutanen, ettei se kelpaa kenellekkään varkaalle (*koputtaa puuta*)

      Tykkää

  2. Kun mulla oli kesällä niitä vuoroja että tiistaina olin sulkemassa illalla ja keskiviikkona aamulla avaamassa niin mulle tuli just tollasia. Että teekuppi ja vesilasi, kumpaan lorautetaan maitoa, anyone? Semmonen poretabletti sihahtaa muuten aika ilosesti teekupissa. Myös sinne porevitamiinijuomaan voi lorauttaa maitoa, nam. Näin just instagramissa jonkun randomin aamupuurohiutaleet kahvinkeittimen suodatinpussissa :D:D Että se on vissiin ihan normimeininki :D

    Ja tosta pyöräkeissistä tuli jotenkin tuttu tunne, ihanku mullekin olis käynyt jotain samanlaista… Vai olisko ollut peräti väärä auto mihin yritin sisälle? Eilen yritin ihan vimmatusti kirjautua yhteen verkkokauppaan ja ei onnistunu millään, sitten pyysin sieltä kaks kertaa uutta salasanaa ja ihan raivona kun ei ne edes voinu sitä lähettää automaattisesti!!! Sit tajusin että mun tunnus on sillä toisella sähköpostiosoitteella… Huptit.

    Tykkää

    • HAHAHHAHAHAHHA :’DDDDD Oke, hyvä etten ole ainoa, jolle tapahtuu tällaisia asioita :P Vesilasi plus maitoa omnom, kuulostaa ihanalta ;)

      Mulle käy todella usein tuolla tavalla, että menee vähän sähköpostit sun muut ihan sekaisin. Sen takia olenkin aloittanut laittaa sellaisen asetuksen mun eri sähköposteihin, että ne lähettää mailit mun pää-sähköpostiin. tosin muistais nyt vaan, että missäs mulla niitä s-posteja oikein on :P

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s