tunnustus.

Sanoinhan, että olen nukkunut aika vähän viime aikoina? Haluaisin kovasti kertoa, että se johtuu siitä, että opiskelen non-stoppia etc.

Mutta ei.

Se saattaa johtua siitä, että olen aika pahasti jäännyt koukkuun pariin peliin. Jota tekee mieli pelata koko ajan. Siis ihan täysin koko ajan.

Ja voi, jos vaan voisin kertoa, että kyseessä olisi joku mahtava peli, kuten esim.. Skyrim tai vastaava.

Mutku ei.

Mä oon jäännyt koukkuun Farmvilleen.

confused3Ja itseasiassa ChefVilleen.

Tom-Hanks-orlyJa vielä CastleVilleen.

if-you-say-soVoi apua.

Se lähti siitä, kun valittelin duunikaverille, etten päässyt peleissäni eteenpäin (aloitin siis jo kesällä) koska kaverit ei pelaa Feissarissa. Silloinhan tämä pelaaminen oli vielä aika hallussa. Siihen duunikaveri totesi, ettei näitä pelejä kannata pelata Feissarissa, koska silloin joutuu spammaa kavereita kaiken maailman pyynnöillä, vaan kannattaa pelata ihan Zyngan omilla sivuilla. Testasin, ja voihan damnation minkä vauhdin sain peleihin ja nyt se onkin niin kivaa, etten voi lopettaa.

Mä en edes kehtaa kertoa, kuinka monta tuntia itseasiassa istun pelaamassa. Sanotaan niin, että yöuneni kärisvät pari-kolme tuntia.. TUNTIA!!

Ihan oikeasti. Auttakaa!

NYT perkule, pakko alkaa lukee kirjoja. Eihän mulla ole kuin noin 1000 sivua lukemista.. Jotka pitäisi sitä paitsi lukea ASAP. But first, pakko katsoa, olenko saanut apua Farmvillessa.

D’OH!

d'oh

2 thoughts on “tunnustus.

  1. Siis mitä, voiko niitä kaikkia pelejä pelata fb:n ulkopuolella?!?! O_O oh noes, sinne meni mun vapaa-aika!

    Tykkää

    • Joo, mene zynga.comiin -> hanki tunnarit sinne -> laita ihan törkeesti porukkaa kavereiksi -> peli etenee huuuuuurjaa vauhtia :D Mut voi addaa mun s-postiosoitteella cherryredmary at hellokitty piste com :DDDD EIKU SIIS EI! Mun pitää opiskella… Eiku saa addaa..

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s