mary eräjormailee: prinsessaperse valmistautuu metsään lähtöön

Yeah, huomenna kello kukonpieremän aikaan – eli kello 9 on tapaaminen jossain hornan kuusessa ja sitten me lähdetään kohti hornankuusta deluxea. Nyt on safkat hankittuna ja mun ryhmä kantaa ne koska mähän en saa kantaa painavia tavaroita (Yess!) Ja pesen tässä vähän vaatteita, jotta saisin edes jotkut puhtaat kalsarit mukaan. Niin ja pakkailen kamoja. Fiilis koko reissua varten on about tällainen just nyt.. gah

Mun pipo ainakin on tätä reissua ajatellen tosi pro!

Anyhoo..

eräjorma

Olen levittänyt kamani sängylle ja mukaan otan esmes riisikakkuja, proteiini- ja energiapatukoita, kuivattuja kirsikoita, tuorejuustoa, villasukat, nenäliinoja sekä vessapapru, kosteuspyyhkeitä, urheiluvaatteita – toppeja, trikoita etc (kävin jopa ostamassa ihan kunnon alushousujakin.. koska comfort is key.) Sukkia mulla on jonkin verran mukana, koska yöksi on luvattu noin 2 astetta. Hrr. Eikun siis fml. Sen lisäksi mulla on mukana fleece, huppari, pitkähihaisia paitoja, yks toppi, uikkarit (ihan just in case) ja vedenkestävä takki. Niin ja sadeponcho. Jos tulee kriisi ja sikakylmää voin heittää kaikki vaatteet päälleni kerroksittain.

Meidän pitää pitää päiväkirjaa siellä (joo siis me opiskellaan yliopistossa, eikä siis ala-asteella (mun silmä alkoi nykii nyt, heh) vaikka ehkä luulisi..) sen takia mulla on mukana Star Wars-vihko. Sinne meidän pitää siis kirjoittaa meidän tunteista sun muista. TUNTEISTA?! What the hell? ”Rakas päiväkirja, minulla menee hermot jokaiseen ihmiseen, olen nälissäni, janoinen ja seuraava ihminen joka puhuu tulee osumaan ainoaan hermoon joka mulla on jäljellä.. I want to kill my group..” No ei vaiteskaan. Olenhan toki aina todella hyvällä tuulella..
hellokitty_kosteuspyyhe

Mukana on hei asiaankuuluvat Hello Kitty-kosteuspyyhkeet. Pitäähän sitä kuuliutta ylläpitää vaikka onkin sivilisaation ulkopuolella.

Joo siis tämä postaus ei ole Gainomaxin sponssaama, sattui vain heidän patukat olla tarjouksessa :D

jokukippoemmätiiä

Meidän pitää myös ottaa omat ruokailuvälineet mukaan. Ja sanonpahan vaan näin: MITEN VOI OLLA NIIN VAIKEAA LÖYTÄÄ MUOVISIA LAUTASIA? Siis niitä on aina joka paikassa, kun niitä ei tarvitse (kuka edes sellaisia tarvitsee – paitsi ehkä pienet muksut??), mutta damnation kun ihan oikeasti tarvitsee muovisen lautasen, niin niitä ei löydy sitten millään. Jostain eräjormakaupasta löysin tällaiset.. kuulemma hyviä juttuja. Mutta nyt kun ajattelen asiaa, eihän tuo ole lautanen. Vaan kuppi. Eisssaaa… No otetaan eväslaatikko sitten.

prokengät

On top of that, mun oli pakko ostaa uudet kengät, koska ne jotka olin ottamassa mukaan eivät olleetkaan vedenkestäviä. Ei sitten yhtään (tämän totesin eilen, kun pyöräilin ympäri kaupunkia syysmyrskyssä.) Joten eikun kipin kapin Stadium Outletiin ja pitää peukkuja, että heillä olisi jonkinlaiset vedenkestävät lenkkarit. Ainoat mitkä sieltä löytyi olivat nämä Merrellin VAELLUSKENGÄT.. Eli nyt tulen olemaan ihan proon näköinen siellä erämaassa! (Vaikka mulla ei ole mitään hajua siitä, mitä olen tekemässä – mutta ei kerrota muille..)

Ei kyllä kauheasti huvittanu se, että jouduin ihan tätä kolmen päivän reissua varten hankkimaan uudet kengät. Toivottavasti tulen käyttää noita muutenkin.. vaikka sitten talvella tai jotain. Onneksi en ihan täyttä hintaa maksanut (170 euroa?!?!?!) vaan ”vain” 70. Ovatpahan ainakin tukevat, vedenkestävät ja noissa on sen verran kunnon pohja, ettei pitäisi hirvittävästi liukastua. Eli siis tätikengät. Mun mielestä ne vähän muistuttaakin tätikenkiä. Aijaa no hei. Olenhan sentään yli 30-vee.

Anyhoo, takaisin pakkaamisen ääreen. Ja kai sitä pitää vielä mennä ostaa jotain hyvää suklaata, tai jotain hyvää. Noista proteiinipatukoistahan tulee vaan huonolle tuulelle. Ei  kyl nyt yhtään nappaa koko juttu ollenkaan. YHTÄÄN! Gnaah!

Mutta nehän sanovat jotain, että jos ottaa uudet haasteet vastaan avoimella mielellä ja positiivisella asenteella, siitä voi tulla vaikka kuinka kivaa.

Eli… jos väkisin yrittäisi..

gimary2

.. ehkä se voisi toimia.

Wish me luck ja palataan viikonlopun aikana!

PS. Mikä on ”positiivinen asenne” ja ”avoin mieli” – voiks niitä syödä? Ostaa jostain?

8 thoughts on “mary eräjormailee: prinsessaperse valmistautuu metsään lähtöön

  1. Partiolainen täällä hei. Mielenkiinnolla odotan raporttia kokemuksistas. :D Ite kun on tullut viikonloppu jos toinenkin vietettyä metsissä. Ja vikasta kuvasta pisteet, mahtava.

    Tykkää

    • Hehe mäkin oon partiolainen! Joskus 90-luvulla olin siellä jopa kokonaisen kuukauden! Sitten piti mennä jonnekkin leirille ja mä pelästyin niin kamalasti, että jätin hommat kesken :P Raporttia on toki tulossa, tosin tod näk ainakin näillä näkymin ilman kuvia koska kännykkä hajonnu enkä viitsisi ottaa järkkärii mukaan (vaikka onkin mini..)

      Tykkää

  2. :D Ehkä yllätytkin positiivisesti! On sulla ainakin kunnon kamat mukana! Raporttia odotellessa :D

    Tykkää

    • Sanottanko vaikka näin, se oli just niin paskaa kuin mitä odotin ja samalla myös yllätyin positiivisesti :D Kunhan tässä otan pienet tirsat niin alan vääntää jonkinlaista raporttia :P

      Tykkää

  3. Päivitysilmoitus: elän! | Mary Ihmemaassa

  4. Päivitysilmoitus: mary eräjormailee: paska reissu, mutta tulipahan tehtyä | Mary Ihmemaassa

  5. Päivitysilmoitus: prinsessaperse lähtee jussin viettoon! | Mary Ihmemaassa

  6. Päivitysilmoitus: mary testaa: kun prinsessaperse lähti vaeltamaan | Mary Ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s