tulihan se sieltä – flunssa siis.

Luulin jo, että selvisin flunssasta sen eräjormailun takia – sillä koko ajan siellä palelin, sitten hikoilin, sitten palelin, ja sitten hikoilin etc etc. But no. Eilen aamulla kun heräsin kurkussa oli kaktus ja töissä mulle nousi kuume, joten duunikaveri lähetti mut loppujen lopuksi pari tuntia aikasemmin kotiin. Sen lisäksi jokaista lihasta särki ihan törkeästi ja oksetti. Ja tänään sitten kun heräsin niin olen täysin tukossa ja aivastuttaa ja kurkussa on viisi kaktusta.

dislike

Tekis mieli nukkuu, mutta.. seuraavat kaksi viikkoa sisältää tentin ja viisi palautustehtävää. Yeah. Että tuota noin. Pitäiskö mennä tyhjentää apteekki? Olen kirjoittanut kohta yhden tehtävän.. 4 more to go.

Ootteko te pysyneet terveinä vai onko teillekkin iskenyt syyslunssa?

6 thoughts on “tulihan se sieltä – flunssa siis.

  1. I know that feeling mate! Eli siis joo, ite ollu tässä kipeenä jo viikon. Eilen tuli käytyä ulkosalla pitkästä aikaa, ku olo oli paljo parempi ja oikeastaan ei enää ees tuntunu mitenkää kipeeltä, mutta ei sitenkään! Perhana tänä aamuna sitten heräsin tajuttomaan jysäriin ja kurkku oli ihan taju kipeä, hyvä että ääni kulki edes vähä.. Noh onneksi ei oo kuitenkaan niin paha ku o ollu. Mut hei, paranemisia! Ainut haittapuoli tässä flunssassa nyt on se, että saattaa hyvinkin kestää viikon tai kaksi.. mut toivotaa ettei ny kauheen kaua siulla kestäs (o.o)b

    Tykkää

    • Voi ei, toi on niin perseestä :/ Been there done that monta kertaa. Sitä niinkun tuntee olevansa niin kunnossa ja maailman kuningas ja sitten niinkun.. niin, tulee takaisin viis kertaa pahempana (mulla ainakin) :( Mut toivottavasti oot parempiny jo! Itseltä lähti ääni tänä iltana ja nyt pukkaa yskää..

      Tykkää

  2. Oon vielä pysynyt terveenä, mutta mulla on kahden ison ja raskaan työn dedis tiistaina, ja meillä töissä noin 2/3 väestä kipeenä (ja silti töissä niin että mä lotraan koko ajan käsidesillä ku joku kattooki mua päin), eli keskiviikoksi varmaan sairastun. Oon ollut tässä yhtä mittaa töissä kohta kolme viikkoa ja osaksi semmosta 12-14 h päivässä. 2 duunia ftw?? Vai wtf :D:D eli ylihuomenna kaadun sairasvuoteelle.

    Tykkää

    • Oh dang.. Toi on aika takuuvarma tapa saada itselleen kaiken maailman taudit yhdellä kertaa :P Niinku minä viime joulun aikoihin.. Pidän kuitenkin peukkuja ettei näin käy ja jotenkin selviytysit hengissä!

      Tykkää

  3. That sucks!

    Ma olin kanssa kipeena tossa sen pari viikkoa… Nyt alkaa olla jo ihan kondiksessa, mutta enpa valttynyt silta, en… Toivottavasti olo paranee pikaisesti! Jos se yhtaan piristaa, niin ma itseasiassa laitoin sulle postissa teeta ihan pari paivaa sitten!

    Tykkää

    • PARI VIIKKOA? Voi ei :/ Onneks on ohi sitten ainakin. Voi että ♥ Ehkä se tee auttais mun kadonnen äänen löytämiseen.. Tää vasta sukkaa kun ei voi puhua ja mun pitäisi jotenkin kommunikoida mun ryhmän kanssa huomenna kun kirjoitetaan loppuanalyysiä meidän duunista.. miten ois vaikka viittomakieli yhdistettynä charadesiin? :D Eiku ei sais riehuu.. damn.

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s