vahinkoreissu maalle, uusi moderni kännykkä ja kadonneen äänen metsästystä.

Olinpas tänään pitkästä aikaa hammaslääkärissä.. jota olen odottanut ihan kauhulla koko kesän, sillä mulla oli sellainen fiilis, että mun hampaat on ihan täynnä reikiä. Mutta turns out – ei reikiä ollenkaan!

sucessSain tosin pienen saarnan siitä, että syön karkkia aika usein ja juon kokista. Mutta ei se mitään.. sisään yhdestä korvasta ja ulos toisesta. Heh.

Pyöräilin sinne hammaslääkäriin yliopistolta (mikä ei ehkä ole niin suotavaa, koska olen todella flunssainen edelleenkin..) ja matka sinnepäin Google Mapsin navigaattorin kanssa meni vallan mainiosti. Tosin kotimatka meni vähän enemmän päin persettä. Käännyin vaan sinne minne Google Mapsin akka sanoi, että mun piti kääntyä, vaikka se oli ihan eri tie, kun mitä tulin. Kuitenkin jostain kumman syystä valitsin uskoa Googlea enemmän kuin omaa suuntavaistoa ja sitten yhtäkkiä löysinkin itseni jostain maaseudulta lehmien seasta ja Örebron maamerkki oli jossain ihan päin persettä (se on aina sellainen hyvä juttu, jota seuraamalla löytää kotiin..)

örebro-maaseutu

Plussaa tässä jutussa on kuitenkin se, että tulipahan nautittua hienosta syyspäivästä ja ihaltua syksyistä luontoa. On tää kyllä se paras aika vuodesta kuitenkin!

Eli joo ei mennyt ihan nappiin se matka. Mutta loppujen lopuksi löysin tien kotiin Googlen avulla (ja pysähtymällä noin kolmesataa kertaa matkan varrella tarkistaakseni karttaa.. ) ja kävin sitten siinä kotimatkan varrella kaupassa, ja siis poikkesin reitistäni ja silloin Google Mapsin akka sekosi ihan täydellisesti ”Make a U-turn, go south. MAKE A U-TURN. U-TURN. U-TURN!” Hei mitäs aiheutit mulle maaseutumatkan, senkin noita-akka! Seuraavalla kerralla sitten kuuntelen sitä omaa suuntavaistoa. Näyttää ainakin olevan parempi kuin Googlen.

nexus5

Olen myös vihdoinkin hankkinut uuden kännykän, eli olen taas jälleen kerran aktiivinen Instagramin puolella! Jee! Olenkin kaivannut instailua ihan sikana. Mut löytää sieltä nimimerkillä maryism_ Mutta se fiilis, että olen taas mukana modernissa maailmassa! Priceless!

1318

ilooklikeanassPaskempi juttu on se, että flunssa on siis pahentunut. Kattokaa nyt noita silmäpusseja! (ryppyjä..) Nyt on ääni lähtenyt aivan totaalisesti. Kiva. Hammaslääkärikin sanoi, että varmaan on äänihuulet tulehtuneet. Eli kiva. Leikitään sitten mykkäkoulua taas. Tosin paha vaan, että pitää kirjoittaa analyysi meidän ryhmäduunista ryhmän kanssa – tosin kirjoitin sen sijaan romaanin taululle mitä mulla oli sanottavaa. Ihan hyvin se meni ja ryhmä onneksi ymmärsi. Tämähän on tapahtunut mulle aiemminkin, jos muistatte. Paskempi juttu on se, että hmm.. huomenna lisää ryhmätyötä ja torstaina ja perjantaina pienet seminaarit, jossa on pakko puhua. Tähän voisi heittää, että miksi aina minä taas vaihteeksi? Mussutan nyt hirveesti kalastajan kavereita tässä ja yritän olla hiljaa, jotta saisin äänen mahdollisimman nopeasti takaisin. Hammaslääkäri tosiaan sanoi, että mun kannattaa olla pari päivää ainakin ihan hiljaa, ettei musta vaan tule mykkää pariksi viikoksi.

naawJa teetä on ehkä tullu juotua noin tuhat litraa. Mutta ei se haittaa, tee on hyvää!

Sen lisäksi olen vähän katsellut lentolippuja, koska matkakuume nousi ihan yllättäen jonkin kumman syyn takia. Olis kyllä aika lähteä takaisin Gdanskiin tai Düsseldorfia moikkaamaan kavereita. Tai miksipä ei jonnekkin muualle?

Mitäs teille kuuluu?

10 thoughts on “vahinkoreissu maalle, uusi moderni kännykkä ja kadonneen äänen metsästystä.

  1. Itselleni tuli tänään hammaslääkärin lasku. :D

    Vain sellainen 60 €… Tähän kuului siis vain yhden hampaan paikkaus, mutta siihen jouduttiin tekemään yli kolme korjauspintaa.

    Vanhan paikan reunan paljastuma, mikä oli odotettavissa. Ja kaiken hyvän lisäksi kyseinen hammas oli yläposkihammas ja paljastuma tietenkin taka reunassa. Meinas lääkäri oikeasti lyödä hanskat tiskiin. :D

    Jos tarkastukseen vielä pääsis kuuntelemaan lisää sarnaa poskeen puremisestani. :D

    Ja yritä sinä parantua siellä!

    Tykkää

    • Voihan gnaah.. hammaslääkärillä käynti siis ei todellakaan ole koskaan halpaa. Ja toi kuulostaa (näin hammaslääkärifoobikolta) TODELLA VITTUMAISELTA! :O oksensin vähän suuhuni ja varmaan en saa unen päästä kiinni :D No ei nii radikaalia. Mulla kävi tuuri, että sain opiskelija-alennusta! Olin ihan silleen että katching! Koskaan kuullutkaan tuollaisesta, mutta mun hammaslääkäri opiskelee itsekin, niin sen takia se autto mua asiassa. Tuli kuitenkin kallis tarkistus (kunnallisessa) 40 euroo. Moddaffuuu..

      Kiitos, yritetään kovasti parantua.. :P

      Tykkää

  2. Mun niin pitäisi käydä hammaslääkärissä!

    Sain dedikset selätettyä ja nyt makaan sängyssä ja kuuntelen kun sydän hakkaa. Lievää ressioiretta kenties?

    Mutta joo. Nyt aion pitää loppuviikon ”lomaa” eli tehdä vain yhtä työtä :D:D:D jos en tosiaan tuu kipeäksi kun mun kroppa tajuaa että ne työt on palautettu.

    Tykkää

    • Hammaslääkärihän nyt on semmonen asia jota aina lykkää eteenpäin :P Koska se on perseestä

      Ooh ihanaa että deadlinet on ohi nyt ainakin. Ehkä kannattais ottaa edes yks vapaapäivä ja vaa chillata? ;) Ei se tuu se lunssa! Think positive!

      Tykkää

  3. Näänks mie oikein että sun uus puhelin on Google Nexus? Oon siis itelle miettinyt kans sen hommaamista, mutta ei oo vielä tullut sitä hetkeä eteen, että olisin sen käynyt ostamassa. Kannattaako ees?

    Tykkää

    • Joo on Nexus5. Oon kyllä todella tyytyväinen tähän, sillä siinä on stock android, eli ei mitään turhia appeja mitä esmes Samsunging luureissa on. Tosin akku tyhjenee aika nopeasti ja kamera on ”vaan” 8 MP. Mietin hetken että otanko tämän vai otanko LGn G2:sen, jossa oli parempi kamera ja parempi akku. Mutta päädyin tähän koska tää tuntui paremmalta kädessä ja olin jo aika tykästynyt siihen aiemmin. Mutta on se aika siistii, ettei oo mitään turhia appeja tuossa kännykässä :) Eli mä en ainakaan kadu päätöstäni :D Tosin nythän on tulossa uus Nexus mutta oon kuullut, että se olis paljon isompi kuin tämä.. Eli vanha mallihan mulla on.

      Tykkää

      • Joo tuota Nexus 5 mä just mietinkin ja just sen takia kun se on ihan puhas Android. Miehellä oli Samsung ja se kiros sen ihan kunnolla kun siinä oli kaikkee scheissee. Ja mulle nyt kännykän kameran ominaisuudet ei oo tärkeet, pääasia että edes jotaa räpsyjä voi ottaa :D Ja nykystä kännykkääki joudun lataan päivittäin, niin ei se akunkaan kesto oo tärkee ominaisuus. Kunha ei minuutissa lopu, ni hyvä :D

        Tykkää

        • Joo mulle se oli kanssa aika tärkee juttu, nimittäin just se ärsyttää Samsungissa. Vaikka niillä onkin hianot luurit. Mä piilotin aina ne scheisseapit omaan scheissemappiin (jes sen mapin nimi oli scheisse ;) ) Joo no ei ihan minuutissa lopu onneks haha, mulla on nyt 50% jäljellä ja yöllä latasin. Tosin en oo hirveesti hiplannu sitä luuria tänään. Mutta tyytyväinen olen, ei mitään pahaa sanottavaa!

          Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s