sarjavinkki: homeland

Jatketaan mainioilla sarjoilla, nimittäin Homelandilla. Tuli aika yllärinä, että loppujen lopuksi jäin totaalisen koukkuun tähän sarjaan ja sanoisin sen olevan melkein top 10ssä (EVÖR), sillä sarjan alussa mielestäni se oli todella tylsä. Eli kesti aika kauan kunnes tajusin sarjan jujun.

Itse sarja kertoo Brodysta, sotilaasta, joka on ollut vankina olikohan se Irakissa 8 vuotta, ja hänet päästetään vapaaksi ja palaa Jenkkeihin sankarina. CIAssa antiterroristi-osastolla työskentelevä Carrie on ainoa, joka näkee tässä jutussa jotain mätää ja alkaa tutkimaan Brodya lähempää. Onko Brody käännetty terroristiksi vai ei?

On todella outoa, että pidin tästä sarjasta, sillä välillä se oli äärettömän hidastempoinen. Välillä. Ja sitten yhtäkkiä tapahtui ihan sikana juttuja. Sen lisäksi juteltiin kamalan paljon tunteista sun muista. Lisäksi tässä on vähän sama ongelma, kuin The Killingissä – en pitänyt Claire Danesin roolihahmosta Carriesta OLLENKAAN. Mun mielestä se oli vähän sellainen ”tyypillinen nainen” – ylireagoi, pillitti jokaisessa jaksossa ja oli vaan niin raivostuttava jollakin tapaa. No onhan sillä joku bipoläärinen juttu, ehkä selittää. Dunno. En oikein tykkää Claire Danesista muutenkaan.

Mutta kuitenkin, en nyt tästä sen enempää selittele, onko sarja muille tuttu? Jos ei niin katsokaa ihmeessä, sen verran mainio sarja! 3 tuotantokautta löytyy Netflixistä ja neljäs alkaa kai nyt lokakuussa.

9 thoughts on “sarjavinkki: homeland

  1. On, katsoin pari ensimmäistä kautta putkessa n. puoli vuosi sitten. En edes huomannut että kolmas kausi on saatavilla. Minä taas tykkään Clairesta koska hän on niin sekopää ja muutenkin sarjassa jään ihmettelemään että kuka valehtelee enemmän.

    Tykkää

    • Kolmas kausi tuli kai justiinsa, ainakin täällä Ruotsissa. Claire on vaan liian sekopää mun makuun, mutta muuten joo sitä miettii kyllä paljon sitä, että kuka valehtelee eniten. Mun lemppari on jostain kumman syystä Brody. Ja sit se tyyppi joka oli Criminal Mindsissa, se vanha heppu.

      Tykkää

  2. Mä katoin kai muutaman jakson sillon aikanaan enkä saanut tästä kiinni EN YHTÄÄN. Just se hidastempoisuus ehkä oli se syy. Vaikutti tosi tylsältä. Mutta koska et oo ainoo joka kehuu niin pitäis varmaan yrittää uudelleen! :D

    Tykkää

    • Mä meinasin kanssa antaa periksi parin kolmen jakson jälkeen just ton takia, suosittelen, että jatkat sinnikkäästi! :D Ekan tuotantokauden lopussa haluaa jo katsoa kaikki muut jaksot hetinyt ;) Musta meinaa tuntuu, että voisit tykätä, koska sulla ja mulla on aika sama maku sarjojen suhteen mitä mä oon ainakin ymmärtänyt :P

      Tykkää

      • Toi viimeinen on muuten totta! Eli uudelleen katselulistalle :) Tuleepahan Netflixillekin käyttöä taas, välillä tuntuu että oon maksanu tyhjästä sen 8euroo kuussa :D

        Tykkää

        • Näin mä oon sen ainakin käsittänyt ;) Kivaa, et oot samaa mieltä :D Mulla on tosin edelleenkin se House of Cards kesken, et jos sä annat tälle mahdollisuuden niin mä annan sille mahdollisuuden hehehe. Mä oon ihan koukussa Netflixiin :D Löydän sieltä aina jotain katsottavaa hehe.. multa ehkä pitäis ottaa se pois…

          Tykkää

  3. Tääkin on futislihan suosikkilistalla.. Ite en oo kattonut kuin sivusilmällä.

    Sen suosikeista Fringe on sellainen josta oon vähän katkera kun se meni kattomaan yksin, olisin tykännyt siitä mutta ei mun tuu yksistään katottua mitään sarjoja paitsi Mastercheffiä :D

    Tykkää

  4. Päivitysilmoitus: sarjavinkki: band of brothers | Mary Ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s