tunnustus vol 2.

Siis tää on jo aika paha.. sillä oon tässä aika kauan jo valittanut, että tän tyyppinen ”nykymusa” on niin perseestä ja hohhoijaa.. mut mä en voi vaan sille mitään, että tykkään Nicki Minajin Anaconda-biisistä.. On se vaa niin.. svengaava. (Video tosin on karsee..)

IDKVälillä mä mietin, että miksi tunnustan tällaisia asioita julkisesti…

dontdothis Mukavaa viikonloppua mussukat! Mitäs meinaatte tehdä? Itse vietän lauantain sohvalla maaten ja siivoten, ehkä katson jonkun elokuvan (Onko jotain vinkkejä?).. Huomenna alkaa kuuden päivän rankka opiskeluputki yhyy. Masentaa nyt jo.

8 thoughts on “tunnustus vol 2.

  1. Mä siivoan kissan oksennusta. Spydäcount tälle päivälle 10, jee.

    Olin eilen ja tänään kummimuksujen synttäreillä syömäs kakkua ja pullaa ja piirakkaa ja pitsaa ja ja ja joten varmaan pitää joku detoxi vetää vielä :D:P vähän vaan sokeria…

    Tykkää

    • Nami! Spydää :D Oi tulee niin mieleen muistot siitä, kun meijän katit oksensi ympäri kämppää. Kuinkakohan monta kertaa astuin niihin? ♥

      kuulostaa aika herkulliselta päivältä noin muuten, siis ei noi oksennukset, se oli ironiaa ;)

      Tykkää

  2. Koko viikonloppu töissä ja tietty kaikki mulkut asiakkaat tuli tänään mun luokse. Taisin toivottaa yhden ulkomaalaisen painumaan vittuun (suomeks tietenkin) kun oon valmiiksi puolkuntonen (nenä valuu kuin mikäkin Niagaran putoukset) ja asiakas alkoi suoraan huutamaan ja raivoamaan. Mutta ainakin suomenkieliset asiakkaat sen jälkeen oli mukavia tai aivan hiljasia<3 :) Seuraava vapaa vasta keskiviikkona ja tekisi jo niin mieli nirhata joku :DD Tai jäädä nukkumaan :)

    Ja Nicki Minaj? D: yyh.. En tykkää Billboardin hot top 100:n TOP5:ssä olevista biiseistä kuin vaan Iggy Azalea feat. Rita Ora:n Black Widow:sta.. Enkä oo pystyny vieläkää kattomaan sitä Nickin videota kuin vaan siihen "sali" kohtaukseen :DD

    Tykkää

    • Haha! Mä oon aina halunnu toivottaan jonkun ulkomaalaisen kusipää asiakkaan vittuun :D Ehkä mä vielä joku päivä… Mut joo mulkut asiakkaat kyllä joo osaa pilaa päivän.. saanko kysyä mitä duunia teet? Voi ei, toivottavasti sulle ei tuu tuota kuolemanflunssa! Koita jaksaa! Muista laskee miljoonaan!

      Ja siis joo Nicki Minaj – olen aivan samaa mieltä siitä noin yleensä, hirveetä skeidaa. Mutta jostain syystä vaan.. tykkään tuosta biisistä. Siis poden jonkinlaista identiteettikriisiä, koska tykkään biisistä :D Ihme ja kummaa kyllä pystyin katsoo videon loppuun hahaha tosin I’ll never be the same again!

      Tykkää

      • Kaupan kassalla vielä viikon ajan ja sitten työharjoitteluun ulkomaille<3 ..jonka jälkeen palaan luultavasti samaan duuniin, koska pomoilta oon saanu niin positiivista palautetta vaikka kotiin kun menee tekis mieli ampuu jokainen vastaantulija :DD Onneks tänään oli helpompi päivä kuin eilen ja ongelmia oli vaan omassa työskentelyssä :D

        Tykkää

        • Ahaa sä meet sinne thaimaaseen työharjotteluun! Vai oonko mä jo kysyny sitä? :D Mitä työtä meet.. harjottelemaan? :P
          No kivaa, että oot ainakin saanu hyvää palautetta pomolta, semmonen piristää aina :) Hehe joo no niitä päiviä kun ”syy” on omassa työskentelyssä.. kaikilla on kokemusta siitä hehe.

          Tykkää

          • Joo, työharjoittelun takia sinne menossa! :) Olis pitänyt valmistua nyt jouluksi, mutta työharjoittelu jäi hieman viimetinkaan (en jaksanut ettiä paikkaa….) niin pääsen Thaimaaseen leikkimään hotellivirkailijaa ja baarimikkoa/tarjoilijaa :D

            Tykkää

            • Hahah ”leikkimään” :D Mut hei aika chilli työharjottelu siinä merkissä että a) Thaikussa b) aurinkoa c) leikkiminen kuulostaa kivalta ;)

              Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s