kun autocorrect pilaa potentiaalisen ”rakkauselämäni”

Juttelin erään ihan kivalta vaikuttavan tyypin kanssa erään deittiapin kautta sarjoista, ja tyyppi sanoi, että mun pitää todellakin antaa House of Cardsille toinen mahdollisuus. Juttelua ei siis ole kestänyt hirvittävän kauan.

Minä: ”Joo mä voisin sitten vaikka katsoa sen herpeksen jälkeen.. et oo meinaa ainoa, joka on sitä mieltäettä se on hyvä sarja.”
Tyyppi: ”Herpes??”

omgseinfeld
Minä: ”OMG! Heroes! Heroes!!! Kiitos autocorrect!”

*Piiiiitkä hiljaisuus.. todella, todella pitkä. Siis PIIIIIIITKÄ.*

ashamed

4 thoughts on “kun autocorrect pilaa potentiaalisen ”rakkauselämäni”

    • Hehe tuli vastaus ”Hmm minäkun luulin, että tää ”Herpes” oli joku uus sarja ja niin etsimällä etsin iiämdeebeestä..” Et kai se sitten kesti sen :D Mulla on vähän vaikeuksia mun uuden kännykän keyboardissa kun vaihtelen kieliä miten sattuu niin se sitten automaattisesti korjaa niitä siihen kieleen missä se sattuu olee.. ja mähän en tod muista vaihtaa kieltä. Samsungi sentään ei koskaan tehnyt sitä.. :P

      Tykkää

  1. Suosittelen ottamaan autocorrectin pois päältä! Se on mun eka tehtävä minkä teen aina uusien kännyköiden kohdalla :D Toki piti vähän etsiä sitä tuosta Nexusista että mistä sen saa pois päältä ja en tajunnu yhestä toisesta kohtaa ottaa rastia pois, ni muutamat autocorrectit tuli. Mutta oon silti tykänny Nexusista!

    Tykkää

    • Homman nimihän on se, että oon niin tottunut autocorrectiin ja ennakoivaan, etten osaa käyttää enää mitään ja mulla ei ole hermoja oppia uudestaan. Pitää vaan oppia muistaa vaihtaa se kieli ettei tällaisia munauksia tule lisää :D Kivaa, että oot tykänny! uu me ollaan samiksii ♥

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s