pitäisi hankkia, mutku..

Mulla on sellainen lista tavaroita, joita mun pitäisi hankkia, mutta jostain syystä jätän ne aina hankkimatta. Tähän listaan kuuluu esimerkiksi:

– Silitysrauta ja lauta. Olen nyt elänyt seitsemän vuotta ilman, ja nyt alkaa jotenkin ottaa päähän mun ikuisesti ryppyiset lakanat. Joo tiedetään, on mullankin ongelmia. Mutta nää maksaa vaan ihan liikaa. Ja jos mä nyt ihan tarkkaan mietin, eihän ne ole mikään välttämättömyys.. mutta toisaalta.. ryppyiset lakanat.

– Kenkäteline. Sinänsä ei mikään hirvittävän kallis tavara, mutta kun.. niitä ei ole hienoja ja sitäpaitsi se ei saa olla liian iso (koska pieni kämppä.)

– Kumisaappaat. Jotenkin tämän pitäisi olla melkeinpä prioriteetti numero yksi, varsinkin, koska pyöräilen kouluun/töihin/jokapaikkaan ja tunnetusti, Pohjoismaissa sataa vähän väliä. Jotenkin mun mielestä vaan on kivempaa sijoittaa rahaa esim Post It-lappuihin, kuin pitää jalat kuivina. Koska niitä nyt on vaan pakko olla.

post it

– Matto eteiseen ja .. meinasin kirjoittaa olohuoneeseen, mutta mulla on vaan yksi huone. Mun mielestä matot ovat sairaan kalliita, hankala imuroida ja sitä täydellistä ei ole tullut vielä vastaan. Tai on se, mutta se maksaa melkein yhtä paljon kuin mitä tienaan parissa kuukaudessa. Not worth it, jos multa kysytään.

– Patja vieraita varten. Mutta.. liian vaikeaa kuskata kaupasta ilman autoa, joten nääh. Nukkukoot lattialla.

– Mikro. Ei ole tilaa keittiössä joten. Olisihan mulla sille tilaa ruokapöydän päällä, mutta kun siinä nyt on mun hienot koristeet.. Tosin nyt mulla ei ole ruokapöytääkään joten annetaan olla.

– Hiustensuoristaja. Se mikä mulla on nyt on todella huono, joten en käytä sitä. Lisäksi olen liian laiska suoristaa hiuksia, mutta olisi kivaa, että olisi mahdollisuus suoristaa ne, jos niin haluaisin Ja sitten on vielä se, että kunnon suoristaja maksaa liikaa rahaa…

Kunnon kengät talvea varten, joissa voi kävellä pitkiä matkoja. Eli niiden kenkien pitää kestää lunta ja vettä, olla lämpimät, ei saa olla liukkaat.. ja ongelma on aina se, että kaikki tuohon kategoriaan kuuluvat kengät ovat NIIN RUMIA! (ns. vaelluskengät. Joo terve ostan vaelluskenkiä, koska aion vaeltaa kouluun ja takaisin kotiin päivittäin, heh.) Käytin viime vuonna mun Martinseja, ja ne hajotti mun yhden varpaan kynnen, joka ei edelleenkään ole toipunut siitä Martins-buutsien pahoinpitelystä.. Hankittu! Oojee!

– Kunnon lamppu mun kirjoituspöydälle, jotta näkisin jotain kun opiskelen. Mutta kun. Hienoa ja suhteellisen halpaa en ole vielä löytänyt. Kuka nyt haluaa laittaa puolet vuosituloista johonkin lamppuun, kun voi esimerkiksi tyhjentää ebayn post-it-lapuista ja kivoista kännykkäkuorista? En ymmärrä.

nexus skin

Ööh joo. Siinä mun tämän hetkiset pakko hankkia, mutku.. lista. Yhden olen saanut jo pois listalta! Ehkä voisi sitten ensi vuonna hankkia joku toinen noista :D

Tosin yhden toisen tavaran poistin listalta aiemmin syksyllä ja se oli vettä hylkivä takki syksyksi. Eli tyyliin tuulitakki. Oh lord. Olen vanha.

Mitä sun listalla on? Minkä tarpeellisen tavaran ostamista lykkäät jatkuvasti?

Ps. Nyt ainakin mun kännykkä on turvattu edes hieman, ettei käy niinkun edellisen kännykän kanssa. Nuo kuoret klikkasin kotiin ebaysta, tarkemmin sanottuna täältä.

6 thoughts on “pitäisi hankkia, mutku..

  1. No VAIKKA MITÄ. Just tuo vierassänky/patja on ollut kauan pohdinnassa, mut eipä meillä enää kukaan ees käy ku kaikki on niin allerginen meidän eläinhelvetille haha. Halvaks tuli. Tai siis ei tullu.

    Tykkää

  2. Joo sama tuo silitysrauta- ja lauta.. Kolme vuotta (neljä?) ollut ilman ja eihän se silittäminen välttämätöntä oo enkä varmaan ees paljoa silittäs mutta kun ne lakanat!! Ja jotkut paidat kaipais kyllä toden teolla sitä rautaa. Äitiltä sain kyllä just sen vanhan laudan mutta rauta pitäs vielä jostain etsiä eh.. Ehkä seuraavan kolmen vuoden päästä sitten :-D Ja kenkäteline! Meillä kengät lojuu lie missä ja kaikki isot kenkätelineet maksaa niin hitosti että eh.. Lojukoon siis jatkossakin.

    Tykkää

    • Heheh aina ne lakanat! Mä en edes osta vaatteita, jotka tarvitsevat silittämistä, niin ei aiheudu sitä ongelmaa. No mut hei, rauta on ainakin 50% done! Oon yrittänyt etsiä kenkätelineitä kirpparilta, mutta enpäs ole koskaan nähnyt…

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s