kun mary oli i love me-messuilla

Hei, minäkin olen ollut I love me-messuilla! Jos seuraatte mua instagramissa taikka feissarissa, olettekin ehkä nähneet mun hehkutukset siitä, että voitin (Kyllä! Minä! Todellisen elämän Aku Ankka, joka ei koskaan voita yhtään mitään!) liput sinne ja satuin vielä olemaan oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan (siis Helsingissä) silloin.

Nappasin muorini kainalooni ja suuntasimme kohti Messukeskusta. Jätimme suosiolla  kanssa muotimessut väliin, koska mulla jäi pakkaamiset sun muut vähän viime tippaan ja piti syödä ennen lentoa takaisin Ruotsiin. Luultiin, ettei jaksettais pyörii siellä kauaa muutenkaan, koska hirveesti lössiä. Kuitenkin siinä meni sitten niin, ettei hermot menneetkään (niin pahasti ainakaan) ja siellä oli ihan hauskaa ja aika loppui kesken. Tyypillistä.

ilovemeilovenordqvist

Mukaan lähti esmes iso muovipussillinen Nordqvistin teetä (kuvassa siis vain murto-osa..) Rrrrrakastan Nordqvistin teetä, joten pakkohan sitä oli hamstrata mukaan Ruotsiin vaikka kuinka paljon, koska no – winter is coming. Lisäksi oli kiva saada tietää, että Nordqvistilla on nettikauppa, että jos sattuisin tyhjentää teevarastoni ennen kun lähden jouluksi kotiin, niin tiedän mistä saan lisää. Eli kiitokset mukavalle Nordqvistin likalle tästä tiedosta! Talveni on pelastettu!

ilovekosmetiikka

Sen lisäksi tuli ostettua kasvorasvaa ja hehkua antavaa seerumia mulle ennestään tuntemattomalta ranskalaiselta kosmetiikkabrändi Lieracilta. En ole vielä ehtinyt testata näitä irl, mutta vaikuttivat todella hyviltä. Nämä ovat apteekkikosmetiikkaa, jotka toivottavasti toimivat mun herkälle iholle. Tosin harmittaa sitten, jos nämä ovat sairaan hyviä (mitä mutsille ja mulle sanottiin) sillä nämä ovat näköjään vähän yleellisempiä – ja niin myös hinnat. Ei ehkä paras kombo opiskelijan kukkaroa ajatellen. Heh. Tyypillistä.

Tuo Ziajan käsirasva on aivan sairaan ihana. Kosteuttaa kuin mikä ja tuoksuu taivaalliselta. Tosin ei imeydy ihan sekunnissa, siksi käytän tätä ennen nukkumaanmenoa. Ziaja on näköjään puolalainen firma, joten tätä tulen salevarmaan ostaa, kun lähden seuraavan kerran Gdanskiin. Suomesta Ziajaa voi ostaa esmes Sokokselta.

ilovemustikka

Sen lisäksi ostettiin mamman kanssa Berryfectin jauhettua mustikkaa, josta olen ollut todella kiinnostunut jo kauan, sillä olen lukenut siitä monesta blogista. Ja olen täysin rakastunut siihen, ja sekoitan sitä melkein kaikkeen. Ihme, etten lusikoi sitä suuhuni suoraan purkista. Tulee kyllä harmittaa, kun paketti loppuu, sillä vastaavaa tuotetta en ole Ruotsissa nähnyt.

ilovepink

Yritin kovasti kävellä suoraan eri treenivaatepuljujen ohitse, sillä olen viime aikoina ostanut aivan liikaa treenivaatteita. Mutta sitten silmiini osui niin ihana juoksutakki, että oli pakko repäistä. Varsinkin, kun se ei maksanut mielestäni biljoonia euroja niin whatthehell. Kukapa nyt ei räikeän teknoroosasta juoskutakista tykkäisi?

Note to self: Pakko käydä kampaajalla.

ilovepaita

Ja näistä hihoista? Sepäs onkin sitten toinen asia, etten juokse tällä hetkellä metriäkään…

ilovepumaSen lisäksi ostin vielä Puman treenitopin, sillä treenitoppejahan ei voi olla liikaa, vai voiko? Ja kun niiden hinta oli vielä 15 euroa niin.. joo. Sovitaanko nyt sitten niin, että mulle annetaan porttikielto kaikkiin treenivaateliikkeisiin pariksi vuodeksi? Muuten saan syödä nuudeleita forever and ever. Laitan kohta sähköpostitse kaikkiin kauppoihin, jopa nettiverioihin kuvan mun naamasta tekstillä: Achtung, warning! Tätä naista ei sitten MISSÄÄN nimessä saa päästää kauppaan, saati ostaa mitään.. Alkaa meinaa tilakin loppumaan..

Ettäs sellainen messupäivä. Oli todella kivaa pitkästä aikaa käydä messuilla Helsingissä. Viime kerrasta onkin pitkälti yli 10 vuotta. Heh. Good times noodle salad.

Tosin, pakko vielä sanoa, etten nyt menisi sanomaan, että nämä ”messutarjoukset” olisivat mitenkään halpoja, niinkun silloin ennen vanhaan (voi ei, sanoinko tuon ääneen..?) Lompakko tyhjeni aika reippaasti.. Mutta nojoo. Sanotaan nyt, että se oli sen arvoista kuitenkin.

Sitäpaitsi olin ihan varma siitä, että hermoni menisi siihen nuorisomäärään mitä Pasilan juna-asemalta sinne ryntäsi (käveli) MUTTA myönnän, että olin väärässä. Nämä nykynuorisothan käyttäytyivät vallan mainiosti – mutta sen sijaan toista voi sanoa muutamasta vähän vanhemmasta leidistä ja herrasta, jotka tönivät saadaakseen millimetrin kokoisia makupaloja esmes proteiinipatukoista. Kamoon hei, vähän käytöstapoja. Vaikka on ilmaisia näytteitä ja maisitiasia, se ei tarkoita sitä, että käytöstavat voi jättää messukeskuksen ulkopuolelle. Ja niitä riittää ihan jokaiselle. Hmph!

Nojoo. Se siitä.

Olitteko te messuilla? Mitäs te roudasitte kotiin?

4 thoughts on “kun mary oli i love me-messuilla

  1. Joo ja tykkäsin, kivat messut! Enemmän oli nyt treeniä ja hyvinvointia, me likes! Noi Berryfectin jauheet on niiiin hyviä, mulla on kahta eri laatua ja laitan joka päivä smoothieen :)

    Tykkää

    • Joo mua harmitti tosiaan, että mulla oli niin vähän aikaa kierrellä siellä, olisin mielelläni mennyt läpi kaikki mestat kunnolla. Mä ostin tota just smoothien takia, mutta olen ollut sen verran laiska etten ole jaksanut ottaa blenderiä esille vielä :D Joten olen manuaalisesti sekoittanut sitä ihan kaikkeen muuhun. Heh.

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s