sinkkuelämää: tämän takia kukaan ei tykkää susta tinderissä.

Kerroinhan tuossa vähän aikaa sitten, että olen testannut Tinderiä. Näköjään olin paikkakuntaani edellä, sillä silloin se meni aika huonosti ja pläräsin läpi kaikki lähiseudulla olevat tyypit noin sekunnissa. Mutta nyt kun olen matkustanut maailman ympäri (siis Suomeen, Tukholmaan, Puolaan, Saksaan ja Göteborgiin) ja maaseudun ihmiset ovat tulleet ajan tasalle, eli voin vihdoinkin tehdä jonkinlaisen.. summa sumarum mun Tinder-kokemuksesta.

Edit: Tämä postaus on kyllä tosin kokemukseni Tinderistä yhdistettynä Badoohon (joka on vielä traagisempi appi kuin Tinder.)

Ja se ei ole mitenkään hirvittävän positiivinen kokemus. Itseasiassa Tinder-kokemukseni on ollut aika traaginen. Mielestäni suurin osa ihmisistä ovat niin traagisia. Ja sen lisäksi olen itse nirso. Olen aivan hemmetin nirso. En siis ulkonäöllisesti kovin nirso (onhan sitä jonkinlaisia kriteereitä..) vaan pikemminkin nyt on kyse persoonallisuudesta. Haluaisin kovasti, että tuleva mieheni omistaisi sellaisen. Ehkä olen itsekin traaginen.. No en ole! Läppäläppä. Olen mahtava!

Tässä muutamat syyt, miksi swipeaan yleensä Tinderissä ja jätän vastaamatta muutenkin muissa nettideittisysteemeissä. Ja hei, jos itse tuskailet nettideittailun kanssa – tarkista, johtuuko se jostaikin näistä asioista!

– Aurinkolasit päässä joka kuvassa. Oikeasti. Ootpas mysteerinen kun peität naamasi aurinkolaseilla. Kaikki ovat hyvännäköisiä arskat päässä, mutta miltä sä näytät ihan oikeasti? Niin. Swipe left.

npe– Ei profiilitekstiä. Oletan että olet vaan yhden illan jutun perässä. No thanks, semmoisen voin hakea ihan baaristakin ilman, että kännykän akku loppuu siinä samalla. Swipe left.

– Profiiliteksti ”kysy vaan”. Ai mitä mun pitäisi kysyä? Mistä? Mikä sun lemppariväri on? Mikä elämäntarkoitus on? (Olen joskus tehnyt näin, sain vastaukseksi en tiedä. Huokaus. Kaikkihan tietää, että se on 42.) Sun elämäntarinaa? Häh. Eli swipe left.

huh1– Pelkkä pituus. Tästä ollaanki jo puhuttu.

– Ulkonäkökriteerilista, millaista naista haluat tapailla. Vaikka olisikin suurinpiirtein määritelmä musta, ei kiitos ei nappaa. Annat itsestäsi vain pinnallisen kuvan. Kaikki me ollaan pinnallisia more or less, muttei sitä tarvitse niinkun mainostaa, koska tulee vähän sellainen kuva, että olet mulkku. Kukaan ei tykkää mulkuista. Swipe left.

– Posetat kuvassa jonkun hienon auton, yksityislentokoneen tai jahdin vieressä. WOW! Uu onks sulla rahaa vai? Pitäiskö mun niinkun tässä alkaa riisua mun vaatteita automaattisesti vai? Koska on todella tärkeää, että miehellä on rahaa? No ei tod oo. Näytät vaan pelleltä. Swipe left.

nopte– Posetat jossain ammattivalokuvaajan ottamassa kuvassa, silleen filosoofisesti ajatellen muka, puvussa tietenkin. Niin ja kuvahan on tietenkin photoshopattu. Wow! Mikä mies. No hohhoijaa. Kuvat, jossa olet normaalissa ympäristössä silleen aidosti nappaa. Swipe left.

– Mugshottia muistuttava kuva tai webbicameralla otettu kuva, kuvakulma slightly from underneath. NO! Ihan oikeasti, katsotko tuota kuvaa ja olet silleen että WOW olenpas todella sexi tässä kuvassa. Success! No sitähän minäkin ajattelin. Swipe left.

yukk– Posetat parin platinabimbon vieressä, joilla on maailman suurimmat tissit. Mitä oikein haluat viestittää tällä kuvalla? Että sulla käy flaxi? Että olet mulkku? Joo, fail ja swipe left.

– Bilekuvat, jossa olet ympärikännissä puskassa sammuneena. Muy sexi tämäkin. Kiitos, että olet ainakin rehellinen alkoholiongelmastasi. Eli swipe left.

– Rööki huulessa. Siis, kun oltiin ala-asteella, röökaaminen oli kovisten juttu. Nyt ollaan hei aikuisia. Rööki ei vaan ole niin hirvittävän cool enää. Ei mulla mitään tupakoivia ihmisiä vastaan ole, mutta mutta.. Swipe left.

Tässä ollaanki jo keskusteltu siitä, että älä näytä mulkulta jne. Kaksi ehdottomasti tärkeintä asiaa on kuitenkin älä ole tylsä, äläkä ole mulkku. Keskustellessa siis.

Musta tuntuu siltä, että suurin osa ihmisistä ylipäätänsä ovat aika tylsiä näissä nettideittijutuissa. Yritetään niinkun, päästä mahdollisimman pitkälle ilman minkäänlaista persoonallisuutta tai taitoa kommunikaatiossa. Sekä miehet, että naiset, so I’ve heard.

Noin 90% keskusteluista menevät näin:

Äijä: Moi.
Minä: (jos satun vastaamaan noin hemmetin tylsään viestiin) Moi.
Äijä: Miten menee?
Minä: (oikeasti olen aivan täysin stressaantunut koulusta, selkä on paskana ja kavereiden kanssa draamaa) Mitäs tässä, katselen elokuvaa. Mites itselläs?
Äijä: Ok. Kiva. Ihan hyvin.
Minä: (ajattelen, että onpas todellakin mielikuvituksellinen vastaus ja huudan sisäisesti.. ja tajuan, että kyseessä on taas vaihteeksi tylsä ihminen, joten tapan keskustelun..) Kiva.
Äijä: (ei tajua, että mahis meni jo ja jatkaa..) Mitäs sä teet muuten?
Minä: (annan toisen mahdollisuuden, vaikka tiedän, ettei tästä tule mitään) Ai niinkun paitsi katson elokuvaa, no opiskelen ja teen vähän töitä, treenaan jos huvittaa ja silleen.. Entä sä? (tiedän, että on tärkeää kysellä toiselta heidän elämästään.. mutta damn tuo kuulostaa niin teennäiseltä..)
Äijä: Okok, mitä opiskelet? Teen töitä raksalla.
Minä: Lisensoiduksi liikunnanohjaajaksi (mitä tuohon duunijuttuun voi sanoa?) Ok.
Äijä: Okok. Siistii.
Minä: Mm m. (tämän jälkeen unmatchaan tyypin tai blokkaan.. aivosoluthan kuolevat hitaasti mutta varmasti tällaisessa keskustelussa)

whattheactual noIhan oikeasti ihmiset, jos keskustelutaitonne ovat tuolla tasolla.. MITEN OLETTE SELVINNEET ELÄMÄSSÄNNE YLI 10-VUOTIAAKSI? En ymmärrä. Mitä edes teette tämänkaltaisissa deitti-jutuissa, jossa keskustelu on aika muy importante asia koko jutussa? Oikeasti. Herätkää ja tajutkaa: ulkonäöllä ei pääse pitkälle, vaikka niin sattuisitte luulemaan. Loppujen lopuksi (kun ollaan vanhoja) ulkonäkö rapistuu (onks tää sana? :D) ja olette vaan rusinoita, jotka eivät osaa keskustella tai joilla ei ole persoonallisuutta. Good riddance vaan.

Juttelin tällaisen tyypin kanssa kerran. Lopetin keskustelun aika äkkiä. Sitten tyyppi kirjoitti parin päivän päästä: ”Ai lopetit sitten keskustelun vai? :( ” Sanoin, että lopetin, koska tyyppi ei osaa keskustella. Sain vastaukseksi, että olen ilkeä. En, kun rehellinen! Vai??

Kun otatte yhteyttä johonkin ihmiseen tällaisissa jutuissa.. Älkää. Aloittako. Keskustelua. Moikkaamalla. Se on vaan niin TYLSÄÄÄ! Tahdon aina kaivaa silmäni lusikalla päästä, kun saan moi-viestin. Ja äijät – NÄITÄ SATELEE MUIJILLE. Eli jos haluat erottua massasta, sano jotain täysin odottamatonta, jotain hauskaa. Älä kuitenkaan tee tätä:

2014-10-14 20.39.59Joko haet yhden illan juttuja tai vakavaa suhdetta (tai ystävyyttä).. Se lukee yleensä sun profiilissas (jos olet ollut fiksu ja kirjoittanut siitä tai klikannut sen vaihtoehdon, jos sellainen on olemassa.) Ja osaan hei lukea, opin jo viisivuotiaana. Tuollaiset viestit blokkaan melkein sekunnissa, okei nanosekunnissa. Tämänkaltainen viesti on vaan.. no. (Tämä on sitäpaitsi vielä aika hillitty viesti, paras on kai: I want a serious relationship with you.. Joo no hei why not! Ehhh..)

Ja älä kirjoita sikatylsää profiilitekstiä ja kirjoita sen jälkeen: Olen paljon hauskempi tosielämässä. Sillä et ole. Äläkä pyydä sitä hauskaa kaveria kirjoittamaan sulle hauskaa profiilitekstiä, koska se, jonka kanssa juttelet tulee sekunnissa tajuamaan, ettet ole hauska.

boredJa jos joku ei vastaa sun viesteihin, älä ala epätoivoiseksi ja lähettele ”haloo”-viestejä tasaisin välein. Tunnetusti, stalkkaaminen päättyy aina ikävästi, esmes lähestymiskieltoon, sakkoihin tai vankilareissuun. Hyväksy fakta, ettei tämä henkilö ole kiinnostunut ja jatka elämääsi. Simppeliä.

Juttelin yhden tyypin kanssa kesällä. Turns out, tyyppi oli aivan sairaan tylsä (mikä yllätys..) Joten jätin vastaamatta sen viesteihin noin 10 minuutin keskustelun jälkeen, kuitenkin tajuamatta, miten blokataan ihmisiä (siis tämä oli Badoossa.) Olen saannut tältä tyypiltä nytten vielä 3 kuukautta sen lyhyen keskustelun jälkeen viestejä. Trust me. Se EI ole kivaa. Ollenkaan. Siitähän tulee mieleen esmes jo legendaksi tullut puolukkamenkat-tyyppi.

nonono

Niin ja sitten se mulkku-osuus.. Just don’t. Sillä ei todellakaan pääse pitkälle. Ja lisäkuvien ruinaaminen on perseestä. Jos et saa multa lisää kuvia, et todennäköisesti ole sen arvoinen. Ruinaaminen ylipäätänsä on aika perseestä ja taattu tapa, saada mut juoksee toiseen suuntaan (ja lujaa.)

Finally, don’t do this:

douche at tinderNo siis tässä kohtaahan minä olin se joka on suppeakatseinen.. eli vikahan on tietenkin minussa. Jepp. Ei suinkaan siinä, että tyyppi oli ihan vitun ärsyttävä. Vai oisko tää semmoinen kulttuurishokki? :D Ruotsissa en ole ihan tuohon lähestymistapaan törmännyt.. Miksi mulla on niin vaikeaa uskoa tuohon ”kaverit jurrissa”-selitykseen?

Ja vielä yksi juttu! MIKSI SUURIN OSA IHMISISTÄ EIVÄT SANO YHTÄÄN MITÄÄN?? Keräätteekö matcheja Tinderissä, jotta voisitte pönkittää omaa egoanne? ”Ooh mulla on kaksi matchia!! Olen Sexy M.F.* Kaikki haluavat mua! *yläfemma* ” No voihan grattis, on sullakin hieno elämä.

nopeNojoo. Kuitenkin. Tällaista tällä kertaa.

new girl

Sovitaanko niin, että kaikki ryhdistäytyvät nyt ja ottavat opiskeen tästä postauksesta. Ja jos teillä on kaveri joka tuskailee nettideittailun kanssa, niin näytte kaverille tämän tekstin? Okei? Teette miljoonille sinkuille palveluksen siinä tapauksessa.

Minkälaisia kokemuksia teillä on Tinderistä? Mitkä asiat saavat teidät swipeaamaan vasemmalle? Kommenttilootaan avautumaan!!

PS. Tiedän, että nää mun nettideittisinkkuelämää-avaukset ovat aika same same.. mutta no. Näköjään kukaan ei opi koskaan, eli jatketaan jankuttamista.

PPS. Lisää sinkkuelämä-postauksia löytyy klikkaamalla sinkkuelämä tagia, tai tästä.

Klick pic for source.

*Motherfucker

29 thoughts on “sinkkuelämää: tämän takia kukaan ei tykkää susta tinderissä.

  1. Tulee jotenkin mieleen irkkaus ja chatit joita tuli joskus aikoinaan harrastettua. Suurin osa yksityisviesteistä alkoi juurikin tyyliin ”Moi” / ”Hi” ja seuraavaksi kysyttiin strategiset mitat. Että anteeksi mitä? Eihän sillä ole mitään väliä mitä korvien välissä on… vai? Pakko vielä tarkentaa etteivät kyseiset keskustelukanavat olleet edes mitään deittimestoja, vaan kaikkea muuta. Ilmeisesti tämän voi tulkita niin, että jos haluan keskustella elokuvista, todellisuudessa haluankin nettiseksiä jonkun kirjoitustaidottoman örvelön kanssa. Not.

    Onneksi pääsin ongelmasta eroon lopettamalla irkkauksen ja chatit. :D Kasvotusten ne idiootit näkee ne strategiset mitat ja pituuden kysymättäkin, mutta eivät uskalla sanoa mitään koska olen ilmeisesti harvinaisen pelottava. Räyh.

    Tykkää

    • OOOOH. Eikä! Mä en koskaan oo irkannut, mutta näköjään en sitten koskaan missannut mitään. Nimenomaan, jos multa kysytään, se mitä siellä korvien välissä on huomattavasti tärkeämpää varsinkin keskustellessa. Ollaan ehkä sitten _liian_ älykkäitä tuollaiseen neandertalikeskusteluun :D Oh dang! Joo, joo! Elokuvat todellakin tarkoittaa sitä, että oot nettiseksin perässä! Sehän on jopa koodi nettiseksille… tai sitten ei. Luoja ihan oikeasti.

      Hahahah! Oon ollut itsekin tuossa tilanteessa vaikka kuinka monta kertaa.. varsinkin esmes baareissa. Mut nojoo. En mene sinne enää joten samapa se, jos vaikutan pelottavalta :P

      Tykkää

  2. Pakko kysyä sulta, kun oot selvästi Tinder-asiantuntija ;) Että voiko olla niin, että mun on blokattu, kun mulle näyttäis siltä ettei match ole ollut melkein vuorokauteen online? Ihan mukavan oloinen tyyppi hävisi kesken keskustelun ja sitten sitä ei oo enää näkynyt… Vaikka aiemmin ollut tosi ahkerasti paikalla. Niin mietin että odottelenko ihan turhaan ja se on blokannut mut. Kun mulla ei oo haisuakaan, että miten se näkyy. Ainakin se on yhä mun matcheissa.

    Kiitos muuten kaikista sun Tinder-teksteistä, just sun inspiroimana liityin pari päivää sitten Tinderin ihmeelliseen maailmaan :D

    Tykkää

    • Moikka! Haha kivaa, että olen inspannut tinderöintiin, se voi olla tosi kivaa :D (huom voi..:P)

      Muistaakseni – mun Tinder-elämähän loppui tuossa noi kolmisen kuukautta sitten- ettei voi periaatteessa blokata ketään, vai ainoastaa unmatchata, ja silloin molemmat poistetaan toistensa listasta. Eli, jos tyyppi vielä näkyy sun listassa se ei ole poistanu sua.
      Tosin pakko lisätä, että mun kokemuksen perusteella tuo, että yhtäkkiä vaan lopetetaan keskustelu on suhteellisen tavallista – mulle kävi noin useamman kerran (ja joka kerta otti päähän aika kivasti) .. Eihän se tarkoita sitä, että tässä olisi kyse juuri siitä, mutta minä suosittelen että jatka Tinderöintiä ihan reippaasti vaan ja jos tyyppi antaa kuulla itsestään niin jatka juttelemista sitten :)

      Eli lykka till vaan Tinderin kanssa, kyllä se siitä :D

      Tykkää

      • Kiitos suuresti vastauksesta! :) Ja joo, en tiedä mistä oon koko blokkaamisen keksinyt, kun eihän tuolla sellaista nappia näytä edes olevan! Katsotaan kuuluuko tyypistä vielä jotain, meinasin kyllä jo tämän lannistamana lopettaa koko Tinderöinnin, mut ehkä mä vielä kokeilen :P

        Tykkää

        • Eipä mitään :) Elä ihmeessä anna periksi pienen pettymyksen takia! Kyllä se siitä, trust me, i’m an expert (vitsi vitsi)

          Tykkää

  3. Kaikilla ei ole puheenlahjoja niinkuin jotka liikkuvat porukoissa ja keskustelee paljon ja oppii sitä. Kertokkee naiset miksi jos nainen tekee aloitteen ja kun vastaa siihen mukavasti takas niin sen jälkeen ei tulekkaan enään viestiä vaikka itse nainen ensin kirjoittaa:o et onko se yhestä tylsästä tai väärästä lauseesta kiinni, vai onks se joku logiikka ett laitetaa kaikille miehille se sama viesti että sen kautta miehet tekisivät alotteita:D vai mitähän,mut se tylsä tyyppi saattaa olla todella mukava mutta ei juttu vain heti kulje ett ei kannata heti muka tietää ett minkälainen se moi tyyppi on

    Tykkää

    • No siis, joo. Mä voisin sanoa sen näin. Jos mä aloitan keskustelun, mitä tinderöinnin loppuaikana tapahtui aika usein, mun aloitukset oli yleensä humoristisia. Jos en saanut humorististä vastausta takaisin, se oli omasta mielestäni indikaattori siihen, että kyseessä oleva heppu ei vastaa mun humoristista standardia. Eli mä en jatka silloin keskustelua. Mä en nyt ihan tiedä, että minkäslaisista tapauksista sä tässä kerrot, eli ei voi tietää miksi ei ole vastausta tullut. Yksi semitakuuvarma tapa saada vastaus on kysymällä jotain. Eli vastaamalla vaan ”moi” voi olla joidenkin (esmes mun) mielestä tylsää ja jätän vastaamatta.

      Sitten pitää vielä pitää sekin mielessä, ettei naisilla yleensä ole mitään logiikkaa, eli tuohon et varmaan saa mitään järkevää vastausta :D

      Jos tämä on vaan yksittäinen tapaus niin pistäisin sen tämän naisen ongelmaksi, mutta jos tämä on toistuva ongelma, niin kannattaa varmaan miettiä kaksi kertaa miten vastaa. Puheenlahjoja voi aina harjoitella tavalla tai toisella, ei kukaan synny toastmasterina tai turpoturvalla, kaikkihan me opitaan tavalla tai toisella kommunikoimaan, eikö vain? :) Kyllähän mäkin tiedän sen, ettei se juttu ehkä kaikilta lennä sekunnissa, olenhan mä yrittänyt jutella niidenkin kanssa, mutta joka ikinen kerta jutustelu loppuu siihen, ettei osata tehdä lauseita, jotka sisältävät enemmän kirjaimia kuin just se kolme. Sitäpaitsi uskallan väittää että noita moi-viestejä tulee aaaaika reippaasti jokaiselle muijalle, joten jos haluat erottua joukosta, heitä joku läppä tai sano jotain ihan randomia. Tai heitä joku kysymys.

      Tinder on aika raaka mesta välillä, eikä sitä kannata ottaa 100% toissaan. Kyllä se siitä, harjoittelua vaan :)

      Tykkää

  4. Näin miehenä voin sanoa että aina ei vain yksinkertaisesti jaksa keksiä jotain nokkelaa avaukseksi, miksi pitäisi. Jos toisessa päässä ihminen luulee tietävänsä minut muutaman lauseen perusteella niin olkoon niin, silloin se ei ole minua varten. Olen kaikkien tinder parieni suhteen avannut keskustelun, voin sanoa että noin 50 kertaa on sanottu jotain ”nokkelaa” näistä yksi tai kaksi on enään keskustelukumppanina, 20 kertaa pelkkä moi, joista 10 on jaksanut puhua kauemmin. Osa vain hävisi. Ilmeisesti oli kiva testata tätä sovellusta. Ja monestikko nainen on aloittanut keskustelun, kahdesti.
    On helppo sanoa että ”moi” on tylsä aloitus mutta kun monta kertaa yrität jotain muuta eikä sekään onnistu niin se alkaa turhauttamaan.
    Mielestäni tätä pitäisi ajatella molemmin puolin, oikeasti et voi kahden kommentin perusteella tietää millainen ihminen toisessa päässä on?

    Tykkää

    • Eihän sitä voikaan kahden kommentin perusteella tietää millainen ihminen toisessa päässä on. Mutta siis jos keskustelu ei lähde (trust me olen jutellut mooonen moi-tyypin kanssa) käyntiin muutaman lauseen jälkeen vaan on sellaista .. kiusallista ja teennäistä joo en jaksa laittaa mun energioita keskusteluun ja se jää siihen. En väitä, että ois pakko heittää jotain todella nokkelaa, mutta siis homman pointtihan on kuitenkin se, että Tinder = kommunikointia kirjoittaen, eli aika nopeasti pitäisi osaa näyttää, että osaa jotenkuten kommunikoida. Mun kokemus on kuitenkin se, että suurin osa, jotka aloittavat keskustelun moilla (tämä koskee siis Ruotsia, en ole hirvittävästi Suomessa Tinderiä testannut) ovat äärimmäisen tylsiä – onhan niitä poikkeuksiakin :) Monia! Sitten on vielä sekin – enkä nyt halua kuulostaa mulkulta – niitä moi-viestejä tulee MONTA. Eli jos haluaa erottua massasta, kandee sanoo jotain muuta. Esmes. Näin vaaleanpunaisen koiran tänään :)

      Ja mitä mä oon kuullut, niin muijat ne vasta hankalia onkin Tinderissä! Varsinkin tuo, ettei voi avata keskustelua? En ymmärrä miksi niin monien mielestä se on jotenkin miesten velvollisuus avata keskustelu. Pfft, sanon minä.

      Tykkää

      • Jos sulle tulee monta ”moi” viestiä etkä kerkeä niihin vastata olet selannut tinderiä liikaa ja sinulla on liian monta paria samaan aikaan. Jos yrität 50 parin kanssa keskustella samaan aikaan ja blokkaat sieltä nuo ”tylsät” pois heti ja keräät lisää olet yksi niistä tinderin perustörpöistä eli keräilijä. Käyt vain kaikki lihatiskin omaisesti läpi ja valkkaat parhaat mutta mikään ei silti kelpaa. Tätäkö tarkoitat?

        Tykkää

        • Siis nää mun kokemukset koskee sekä Tinderiä, että Badoota. Ero on siinä, että Badoossa kuka tahansa voi aloittaa kirjottamisen, eikä siis tarvitse tykätä toistensa kuvista -> sataa moi-viestejä. Koskee myös ihan noita nettideittisivustoja – happypancakeit sun muut. Badoossa aika nopeasti kyllä pistän ei kiinnosta – kategoriaan, koska sieltä näkee esmes jos hepulla on lapsia tai muuten vaan ei yllä mun kriteereihin (esmes dokaa joka kuvassa rööki huulessa – not my cup of tea)

          Tinderin perusideahan on ”tykkää ulkokuoresta” ja sitten pääsee tutustumaan ”oikeaan ihmiseen” olettaen, että molemmat pitävät toistensa kuvista. Eli ne ”parhaimmat päältä” tulee valittua jo kuvien perusteella tai profiilitekstin perusteella. Eli jokainen joka mulle kirjoittaa SAA mahiksen – vaikkapa sitten moi viestillä, mutta se keskustelu kuolee aina, koska en jaksa ylläpitää keskustelua. Ja jos ei tyyppi avaa keskustelua, niin teen sen itse.

          Eli siis vastaus on: Ei, mulla ei todellakaan ole 50 matchia, koska poistan yleensä ne, joiden kanssa ei tuu juttu toimeen. Okei, kaikkia en ole poistanut, mutta ainakin ne jotka ottaa päähän. Täten siis en ole mikään ”keräilijä” sillä siinäpäs en todellakaan näe mitään pointtia, mun ei tarvitse pönkittää mun egoa matcheillä – mutta en jaksa odottaa vuosituhatta, kunnes juttu lähtee käyntiinkään, jos edes lähtee. Teen sitten jotain muuta, esmes tuijotan seinää. Mun vaatimus nyt näköjään on se, että haluan tavata jonkun sanavalmiin tyypin, jolta lentää juttua vähän samaan vauhtiin kun itselläni. Kaikilla on jonkinlaisia standardeja, halusi sitä myöntää tai ei – joillakin pinnalliset, toisilla ei niin pinnalliset; useammin kombo molemmista.

          Tykkää

  5. Aa. No tuo Badoo selittää minulle asian nuista ”moi” viesteistä. Itse en ole moisesta edes kuullut ja jos kaikille voi vapaasti kirjoittaa niin silloin tuo on ongelma omalla tavalla. Keskustelun ylläpitämisen osalta olet kyllä täysin oikeassa, tuo toimii molemmin päin. Mielestäni Tinderin hankaluus on se että sieltä pitäisi osata poimia pois ne henkilöt heti jotka ovat arvomaailmalta tms. täysin tuhoon tuomittuja. Tätä ei voi tietenkään heti tietää ja se on se hankaluus kun se pitäisi selvittää chättäilemällä. Haki Tinderistä nyt sitten mitä tahansa niin avoimuudella itse siellä menen, olen huomannut että avoimuuteni tiputtaa nopeasti pois tietyt tyypit ja osan kanssa juutun. Nämä juuttujat ovat olleet juuri niitä joita oikeastaan haen. Mutta miten tahansa, tinderissä pyörii niin erilaisia tyyppejä että ei siitä hermostua kannata, vaikka välillä nuo keräilijät ja kokeilijat siellä hieman sieppaa.

    Tykkää

    • Yeah no Badoo on kyllä ihan omaa luokkaansa, itse en tykkää siitä apista ollenkaan ja sen takia lopetan käytön varmaan jonkun parin päivän jälkeen kun ottaa niin päähän nuo moi viestit ja tyyliin ”suomityttö näyttä hyvä”-viesteistä. Ei niinkun jaksa :) En sitten tiedä, että millaista siellä on olla mies. Voi olla aika turhauttavaa?

      Niin no. Noihan se menee. Tosin en tiedä, musta tuntuu, että mä pelästytän suurimman osan pois, kun avaan keskustelun – yleensä heittämällä jotain ihan randomia. Eli mun teoria siitä, että miehet aina vastaavat viesteihin on nyt todettu vääräksi, heh. Mutta niin, monen kanssa joutuu kyllä testailemaan keskustelun kautta tuleeko juttua vai ei. Se kai se juttu sitten onkin. Itse en oo sitä tyyppiä, joka heti matchauksen jälkeen tapaa irl. Mä niinkun tarvitsen varmuuden, että juttuu lentää edes vähän eka. Ja no.. ja mähän oon vähän nirso niin jää sitten keskustelut siihen. Mutta oon kuitenkin sitä mieltä, että avoimuudella on ainoat mahdollisuudet että pystyy edes keskutelemaan viikkoa pidempään.

      Tykkää

  6. Päivitysilmoitus: sinkkuelämää: liian nirso tinderiin? | Mary Ihmemaassa

  7. Siis oletko typerä vai mikä tän tekstin idea nyt oli? Valitat, että mies ei osaa keskustella. No et ilmeisesti sinäkään, kun vastaat vaan ”ok.” tai ”Kiva”. Onko se muka aina miehen tehtävä olla se mielenkiintoinen ja keskustelun ylläpitäjä ja osaaja, että nainen voi vaan vieressä meikata ja iskeä lisää miehiä itsellensä pelkällä ulkoisella olemuksella? Oon kuullu sellaisesta asiasta kuin tasa-arvo. Ilmeisesti sulle se tarkoittaa sitä, että mies menee armeijaan ja nainen saa valita mitä tekee?

    ”MIKSI SUURIN OSA IHMISISTÄ EIVÄT SANO YHTÄÄN MITÄÄN?” Varmaan sen takia koska elämme tasa-arvoisessa maailmassa ja oletetaan, että myös sinunkaltaiset naiset alottaisivat keskustelua tai kantaisivat sitä eteenpäin. Tarkoitatko tuolla virkkeellä siis sitä, että kukaan sinulla olevista matcheista ei puhu sinulle? Veikkaanpa, että et itsekään usein aloita keskustelua, koska odotat, että se Chad Thundercock tulee valkoisella ratsullaan ja ”swipee” sinulta jalat alta.

    Tykkää

    • Woow.

      Ensinnäkin aloitetaan ihan alusta – älä hauku muita ihmisiä tyhmäksi, ellet tajua jotain tekstiä. Jotenkin, se saa sut näyttää no.. vähän tyhmältä. Sä taidat olla just sellainen ihminen, jolta pitäisi ottaa pois lupa käyttää nettiä, koska no.. menee vähän sarkasmi ja ironiat sun muut jutut vähän ohitse näköjään.

      Ja jos aiot keskustella sellaisesta asiasta kuin ”tasa-arvo”.. niin ei ehkä ois kannattanut heittää noin stereotyyppisen sovinistisikamaista kommenttia. Saa sut vaikuttaa nimittäin vähän katkeralta. Aika paljonkin.

      Olenko sanonut jossain, että miehen tulee tehdä aloituksen? No tota, lue uudestaan ja lue oikein.

      Mä voin nyt kuitenkin alentua sun tasolle ja selittää postauksen idean. Tämä postaus ei kerro musta mitään. Ei yhtään mitään. Mä oon vaan latanut asioita riviin jotka vituttaa mua Tinderissä vastaan tulleista tyypeissä. Ei sen kummempaa. Mind blown? I know!

      Jos sen sijaan olisit jatkanut vaikka lukemalla muita postauksia koskien Tinderiä niin olisit ehkä saanut selville, että mä itseasiassa aloitan keskusteluita. True story. Ja jos muuten katsot tuota vikaa kuvaakin, niin WOW mä aloitin senKIN keskustelun.

      Tipahtiko poletti paikoilleen? Vai pitääkö mun selittää vähän tarkemmin?

      Ja sovitaanko sitten, ettei tästä lähtien kirjoitella tähän äänensävyyn mitään viestejä tuntemattomille ihmisille. Sulla nyt kävi tuuri sillä tavalla, ettei tää nyt pahemmin mua loukannut, mitä selvästi yritit tehdä. Jos pahoittaa mielensä noin helposti kuin mitä sinä nyt teit, niin ei ehkä kannattaisi lukea mitään ylipäätänsä. Poistu netistä, lupaan että voit paljon paremmin. Itseasiassa, tee itsellesi kerrankin palvelus – poistu sivilisaatiosta – sulla ei pala hermot enää koskaan, lupaan! Eristäydy jonnekkin huitsin nevadaan vaikka :)

      Mukavaa illan jatkoa, palataan asiaan kun luetun ymmärtäminen sujuu vähän paremmin :) /Marianne

      Tykkää

      • Voi vittu millainen narsistiämmän vastaus. Sinä et ole yhtään älykäs vaikka kuinka itse niin itsestäsi kuvitteletkin. Olet vain narsistinen paska joka on niin itseään täynnä. Onneksi sinunkaltaisesi paskat eivät ikinä halua minua. Kiitos siitä sinulle, narsisti!

        Tykkää

          • Juu, et sä kyllä mitenkään normaalilta vaikuta ja enempi saa kuulostamaan, että sulla on sairaanloisen alhainen itsetunto, kun lukee noita passiivis-aggressiivisia kommenttejas.

            Tässä siis eri tyypin kommentti.

            Tykkää

            • Allright, saat olla sitä mieltä, jos haluat. Kaikkia ei voi miellyttää.

              Itse en tosin kuitenkaan anonyymisti seikkaile ympäri nettiä haukkumassa tuntemattomia ihmisiä henkilökohtaisesti kaksi vuotta vanhaan postaukseen. Ehkä se on sitten sitä normaalia käytöstä? :)

              Tykkää

  8. Päivitysilmoitus: sinkkuelämää: mielensäpahoittajat liikeenteessä | Mary Ihmemaassa

  9. Taas yksi pitkä listaus siitä, että mitä mies ei saa Tinderissä tehdä, mutta mitä olikaan itsellä annettavaa? Kovin huumorintajuton ja vaativa nainen. Ei oman arvonsa tuntevia ja kunnollisia miehiä kiinnosta tuollaiset prinsessaleikit. Joudut siis todennäköisesti tyytymään pelimiehiin ja henkisesti epätasapainoisiin.

    Tuo on muuten aika huvittavaa, että moni hakee kunnollista miestä ainakin omien sanojensa mukaan, mutta heti tyrmätään rakeiset ja huonosta kulmasta otetut kuvat. Ne on nimenomaan niitä pelimiehiä tai muita ei perinteisiä miehiä, jotka yleensä käyttävät aikaa ja vaivaa kunnon kuvan ottamiseen. Ensinnäkin tavallinen mies harvemmin kehtaa edes pyytää kaveriaan ottamaan itsestään kuvaa johonkin deittipalveluun, eikä kaikilla ole kunnon kuvauskalustoa ottaa sellaista itse. Täten ollaan aika vahvasti kiinni selfieissä halusi niin tai ei.

    Toiset naiset ymmärtävät tämän ja arvioivat sitten vasta tapaamisella, että millainen ihminen toinen on ja kykenevät sivuuttamaan sen ensivaikutelman, jonka mahdollisesti heikohko kuva antaa. Toki itsestään voi ottaa useampia kuvia, jotta saa edes hieman paremman käsityksen mitä on vastassa.

    Tykkää

    • Taas pitkä kommentti siitä, että naisella on mielipide, haha. Tämä postaus ei liity itseeni ja mitä minulla on annettavaa – jos missasit sen, lue uudestaan ja lue oikein.

      Kyllä, minulla on vaatimuksia kanssaihmisiltäni. Onko se nyt niin kamalaa? Toivon, että kaikilla ihmisillä on edes muutama vaatimus muista ihmisiltä – kuten myös itseltään. Jos minä en suostu tykkäämään kuvasta – tai tapamaan henkilöä, jonka naamaa ei kunnolla kuvasta näe – mitä se on sinulta pois?

      Ööh, minähän kirjoitin tuohon postaukseen, että ammattikuvaajaan ottamat kuvat ei nappaa? Mutta kiitos, että mansplainasit minulle asian, jonka tajusin aikoja sitten. Ja selfiestä en ole sanonut yhtään mitään, ainoastaan webbicameralla otettu kuva, joka muistuttaa mugshottia. Eli mikä homman nimi oikein on? Mistä tämä tunteenpurkaus oikein tuli?

      Ja suosittelen, ettet hauku muita huumorintajuttomiksi, jos postauksen koko idea menee itseltä ohi. Huumori on vaikea laji ;)

      Ja viimeinen vielä: Kuka edes ottaa jonkun Tinderin tosissan?

      Tykkää

  10. Kuulostat ihan äärettömän negatiiviselta ihmiseltä ja en kyllä mielellään keskustelis sun kanssa viittä minuuttia pitempään.

    Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s