kun juteltiin ”tunteista” koulussa

Meidän piti tänään koulussa kertoa katastroofitilanteista, jota ollaan koettu esmes urheillessa ja mun tilanne oli kun selkäni meni paskaksi. Ajattelin vaan, että riittäisi, jos kerron maikalle, että no otti päähän aika reippaasti..

Mutta sitten maikka heitti siihen, että ”minkälaisia tunteita tämä tilanne aiheutti? Entäs ajatuksia?”

”No en oo hirveästi ajatellut vähän ottaa kyl päähän..” yritin selvitä tilanteesta mahdollisen muutamalla sanalla.

Mutta maikka jatkaa.. ”Jos suljet silmäsi ja menet ajassa taaksepäin tähän tapahtumaan, niin mieti oikein tarkasti mitä tunnet, miten ajattelit ja miten se tuntui kehossasi?”

MITÄ IHMETTÄ?? DUUDE!

TUNTEITA? Ihan kun haluaisin alkaa juttelemaan mun tunteista (jos mulla nyt sellaisia on) siitä, kun selkä ja sen lisäksi melkein koko elämäni meni pirstaleiksi! Ventovieraiden edessä! Tilanne oli mulle täysin sietämätön, sillä en tykkää tämänkaltaisista keskusteluista ollenkaan. Mä en kertakaikkiaan tykkää yhtään psykologiasta – edelleenkään – ja vielä vähemmän siitä, että joutuisin avautuu mun kaikista henkilökohtaisimmista ajatuksista ja tunteista MAIKALLE JA KOULUKAVEREILLE! (Tätä varten blogit on olemassa, eikö olekin?)

Lopulta turhauduin tilanteeseen täysin, tuijotin kynsiäni ja heitin vastaukseksi, että ”no ajatuksina oli suurimmaksi osaksi suomalaisia kirosanoja ja tunteet lähinnä että vitutti. Vähän niinkun tämä tilanne.”

Luokkalaisten reaktio:

omgseinfeldMaikan reaktio:

mehMun reaktio, kun huomasin, että kiroilin:

oopsOho.

5 thoughts on “kun juteltiin ”tunteista” koulussa

  1. Heja Mary!!!

    Mä kans avauduin aikanaan sossukoulussa, kun oli yrittäjyyskurssin tehtävien esittley. Sanoin että tää on ties monesko kerta kun perustan kuvitteellisen yrityksen. Tämän saman oon tehny joka kouluasteella peruskoulusta lähtien enkä oo kertaakaan tästä tykänny. Että montakohan kertaa tää viä pitää tehdä, että muutkin kun vaan minä uskoo, että musta ei koskaan tuu yrittäjää.
    Sain ablodit kommentistani. :)

    Tykkää

  2. En itsekkää kellee luokkalaiselle alkas avautumaan. Muistan omasta amk:stani sen, että kerran meilläki oli tämmöne avautuminen, niin eräs luokkalainen sitten avautu ihan kunnolla. Huh huh mitä tekstiä se oli..
    Pakko kyll sanoa että tuo minkä sitten sanoit tossa + tuo giffi mikä kuvas luokkalaisten reaktiota tekivät mun päivän. :) haha.

    Tykkää

    • Siinä tulee vähän sellainen tiiäks, en tiedä.. se on vaan outoa alkaa avautuu koulussa. Tai ylipäätänsä tuntemattomille. :P

      Heheh, hyvä! Kiitos :D

      Tykkää

  3. Päivitysilmoitus: nyt v*tuttaa | Mary Ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s