viikon ♥ ihanat: kakkukarnevaalit helsingissä, syystakkeja ja halloweenkrääsää

Olen mielestäni taas vaihteeksi ollut aika negatiivinen viime aikoina. Koska koulussakin jutellaan nyt paljon siitä, että negatiiviset ajatukset ovat periaatteessa tuhoisia (reeeeally?), niin ajattelin, että voisinpas itse taas vaihteeksi olla vähän positiivisempi. Eli aika taas aloittaa viikon ♥ ihanat -postaukset, eikö vain? Viime aikoina on tapahtunut kovasti kivoja juttuja, esmes.

♥ Kävin Suomessa perhettä ja ystäviä moikkaamassa ja olin siellä jopa kokonaisen viikon. Vaikka suurin osa ajasta meni opiskeluun, teki matka paljon hyvää ja sain jopa levätä hieman. Vaikka alkureissu meni vähän .. no.. ei suunnitelmien mukaan. Olen kauan ollut ajoittain vähän surullinen siitä, ettei mulla oikein ole Helsingissä enää niin paljon ystäviä – kuitenkin meni niin, että olin täyteen buukattuna melkein koko viikon. Heh. Olin siis väärässä, Helsingissä on edelleenkin roppakaupalla ihania ihmisiä! ♥

muruseni

♥ Kävin esmes Laura kakkosen kanssa kaffilla hänen vaavinsa kanssa (kyllä, melkein kaikilla ystävilläni on nykyään vauvoja..) Malmilla sijaitsevassa kahvilassa jolla on ehkä suloisin nimi ikinä Muruseni (suosittelen, jos eksytte Malmille (ei sinne oikein kyllä eksy, jos siellä ei asu…)) Söin amerikkalaista juustokakkua ja se oli to die for! Lisäksi, koska kahvila ei ole keskustassa, se oli halapaa! ♥

fazer2

♥  Sen lisäksi käytiin Ninan ja Heinin kanssa syömässä ja Fasulla .. kakkuilemassa (tuli joo syötyä aika paljon kakkua Suomessa ehe ehe.) Viime ajasta olikin pitkä aika ja kuten normaalisti olin tälläkin kertaa ihan tööttinä, mutta oli kivaa nähdä likkoja! ♥

halloween

♥  Niin ja lisää herkuttelua oli tiedossa kun tapasin Katrin, joka sattumoisin oli Helsingissä samaan aikaan kuin minä. Aika loppui vähän kesken, kun sitä juttua oli vaikka kuinka paljon! Lisäksi sain pussillisen Halloween-krääsää ja kirsikanmakuisia karkkeja (jotka kyllä söin jo heti samana iltana.. koska.. tota.. mun matkalaukku painoi liikaa? Heh hhee..) Siis mikä sattuma, että matkustimme samaan aikaan Suomeen :D (Niin siis Katri, ellette tiedä, asuu Känädassa.) ♥

fazer

♥ Niin, olinhan toki toisenkin kerran Fazerilla kaffittelemassa.. nimittäin viettämässä siskon synttäreitä. Silloinkin sattumoisin vedin .. kakkua. Hehe. ♥

johanneksenskirkko

♥  Olen melkein unohtanut, miten hieno kaupunki Helsinki on. Imagine that. Yö/iltakävely keskustassa oli todella kivaa. Kuva ei ehkä tosin ole.. parhaimmasta päästä. Mutta hei, it’s something. ♥

sofi

♥ Ei edes mutsin koira ollut niin rasittava kuin mitä se yleensä on. No oli se kyllä välillä, mutta sitten kun istuin raporttia kirjoittelemassa ja se yritti kovasti syliin, niin eihän siinä oikein voinut sanoa muuta kuin ”Naaw.”♥

takki

♥  Ostin uuden syystakin! Metsästin takkia ympäri koko kaupunkia ja viimeisestä kaupasta sitten löysin sen täydellisen takin. Halusin vähän siistimmän takin, etten näytä puliakalta koska aion todennäköisesti viettää paljon aikaa Ruotsin pääkaupungissa.. tosin tästä joku toinen kerta. En ole muuttamassa, huom. Taki on siis Vilasta ostettu ja maksoi opiskelijalle aivan liikaa, mutta se. on. niin. ihana. (Ja painaa tonnin.. yhtä paljoin kuin mitä se maksoi (kruunuissa siis!) Mulla kävi siinäkin tsägä, että se oli viimeinen kappale ja just ja just mulle oikea koko. Toki, nyt en sitten saisi lihota grammaakaan… :D ♥

glazedapple ♥ Body Shopin joulutuotteet! OMG! Aivan ihana omenan tuoksu. En usein hehkuttele mitään kosmetiikkatuotteita, koska no.. Mun nämä arvostelut ovat luokkaa: Tuoksu on kiva, koostumus.. ihan jees, sellainen hyvä.. hulk like. Olisin voinut ostaa melkein jokaisen näistä joulutuotteista, mutta mun lompakko ei olisi siitä hirmuisesti tykännyt. Kuitenkin, Suomesta lähti mukaan käsirasva, joka on taivaallinen. Muutenkin Body Shopin käsirasvat ovat just top notch, imeytyvät nopeasti, eikä jätä käsiä rasvaiseksi.♥

smoothie♥  Olen ryhdistäytynyt smoothie-osastolla. Suurimpana syynä on Prisman lastenosastolta (hihii) ostettu suloinen peura.. lasi.. muki? Sopivan kokoinen ja hei, siitä ei vuoda sitten millään sisältö ulos, lisäksi se on muovia (koska no, lapsille tarkoitettu..) Sopii tällaiselle sottapytylle, kuin minä. Marianne 31-vee kiittää!

♥ Tuntikausia kestävät kaffitteluhetket ystävien kanssa on niitä parhaimpia! Vaikka asuukin lähellä on välillä vaikeaa saada aikataulut sopimaan yhteen. Lisäksi on muuten ihan kivaa leikkiä kavereiden muksujen kanssa.. figure that, että siis olen tuota mieltä :D

♥  Näin parin viikon sairastelun ja yli viikon kestäneen migreenikohtauksen jälkeen on kiva taas päästä opiskelun makuun. Psykologia ei ehkä ole se lemppariaihe just nyt, mutta ravitsemustieto on! Lisäksi koska olen nyt suhteellisen ehkä (selkää lukuunottamatta) olen taas vauhdissa uimahallilla. Uiminen on niin kivaa.

excited2

♥  Ilmottauduin eilen hierontakurssille kaverin kanssa. Saadaan se todella edullisesti yliopiston kautta ja joulukuussa olen suunnitelmien mukaan laillistettu hieroja. HELLZ YEAH!

joulukoristeita

♥ Joulu lähestyy ja kaupat alkavat täyttyä joulukamoista! Wuhu! Tykkään erityisesti tuosta omenaa mussuttavasta hiirestä. Tämä kuva on Åhlensilta otettu.

syksy

♥ Kynttilät ja iltatee. Aina se paras juttu tähän aikaan vuodesta. Ja hei, tuo ei ole pölyä.. se on.. pölyä muistuttavaa.. koriste.. lunta?

Mitä kivaa teille kuuluu?

9 thoughts on “viikon ♥ ihanat: kakkukarnevaalit helsingissä, syystakkeja ja halloweenkrääsää

  1. Tää oli kiva! Tuli itellekin hyvä mieli :) Ja PIENI mieliteko saada kakkua, mikä ei olekaan niin hyvä asia välttämättä :D

    Tykkää

    • Kiitos ja kiva, että positiivnen fiilis tarttui ;)

      Haha no worries, mullekkin iski himo :D Äh, ei nyt yhdestä kakkupalasta mitään pahaa ole. Toinen juttu sitten, jos vetää koko kakun.. :3

      Tykkää

    • Sori :D Niin kyllä mullekkin!

      Jepp, ihan yllärinä tuli. Ei mikään hirvittävän iso kahvila, mutta porukkaa ramppas siellä ihan mukavasti :)

      Tykkää

  2. Kakkua~ nom! Itehä söin tänään halloween cupcaken. Sekin oli aika nom!

    Mutta mitä tulee joulukamoihin, ni mä bongasin viime viikolla kaupasta piparimuotteja ja siellä oli ykssarvinen! Mun on niiiiiin pakko semmonen piparimuotti saada! Myös kissamuotteja vois.. :D

    Tykkää

      • Stockmannilta saa! Ja luultavasti myös muista kaupoista missä on hyvin leivontatarpeita. Ja siitäkin oot jo kuvan nähny instassa niin tiedät mimmosta ettiä :D

        Tykkää

        • Nimenomaan, tiedän mitä metsästää! Ellen täältä löydä pitänee ehkä metsästää netistä :3 Kiitos hei headsupista että tällaisia mahtavuuksia on olemassa!

          Liked by 1 henkilö

  3. Päivitysilmoitus: päivä 19 – 10 tavaraa, jotka mun on pakko ottaa mukaani kun lähden kotoa. | Mary Ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s