viime hetken halloween-inspikset

Itse jätän tänä vuonna Halloweenin väliin (yhyy) koska mulla on muuta kivempaa tekemistä. Esmes opiskella. Tosin, kaikkein kivinta on kuitenkin selailla koko netti läpi ja metsästää kivoja Halloween-vinkkejä tulevia vuosia varten. Ja ellei tiedossa ole Halloween-bileitä, fear not my friends, mulla on vinkkejä myös meille lonely wolfeille.

AWOO!

Ensinnäkin, Halloweenin kuuluu kauhuleffat ja -sarjat. Oh yeah. Kaupan irtokarkkihyllyn (tai sipsihyllyn tai vastaavan) kautta sohvalle ja eikun leffat pyörimään. Oletko esimerkiksi nähnyt nämä helmet?

The Conjuring
Oculus (näin itse tämän viime viikonloppuna, pakko sanoo, että tuli pissit housuun pari kertaa..)
Sinister
American Horror Story
Penny Dreadful

Tai miksi ei katsoa ihan kaikki Burtonit?

Omistatko hyvän tietokoneen, jolla voi pelata pelejä? Steamilla on Halloween-ale menossa! Esmes Bioshock 2:sen saat femmalla. Hirmuhyvä!

Muita hyviä kauhupelejä on esmes:

Amnesia (tää ei todellakaan ole suositeltava peli heikkohermoisille..)
Dead Space:it
American McGee’s Alice ja Alice: Madness returns.
F.E.A.R-pelit.

Itse testasin jotain kauhupeliä toissapäivänä Oculus Riftilla (tsekkaa video, ellet tiedä mikä se on.. sen kautta näkee pelin sillä tavalla, että olet siellä pelissä mukana, ihan 3Dnä siis, näin yksinkertaisesti selitettynä..) ja sanotaanko näin: EI KOSKAAN ENÄÄ HELVETTI! Tuli jännäkakku housuihin ja herätin koko neighborhoodin, koska kiljuin kuin pikkukakara. Ja mä vaan kävelin siinä pelissä jossain kellarissa, missä ei ollut valoja ja pelästyin kuoliaaksi kun näin patsaan. PATSAAN! Ja sen jälkeen joku hyökkäsi mun kimppuun enkä tiennyt mitä tehdä, joten suljin vaan silmäni ja lauloin My Little Pony-tunnaria päässäni. Sillä väliin kun kaverit nauroivat kippurassa ja FILMASIVAT mun reaktion. Kiitos, appreciate it. Kuitenkin, Affected: The Manor vaikuttaa SAIRAAN pelottavalta. Jos olet siis todella rohkea, testaa. Jos olet pelkuri, niinkun minä, jätä väliin.

Onko tylsää? Tee tunnetuksi tullut klowni-kepponen.. tai älä.. joku voi saada slaagin.

Pitäisikö tehdä jotain syötävää Halloweenpippaloihin? Täältä inspistä!

Etkö ole keksinyt vielä miksi pukeutua? Välillä ei ole aikaa tai fiilistä go all the way.. Täältä löydät 101 helppoa DIY outfitia.

edwardscissorhandsItsehän pukeuduin pari vuotta sitten Saksikäsi Edwardiksi, meikki-inspiksen löysin täältä. Olen edelleenkin sitä mieltä, että se oli mun elämäni kohokohta, hehe.

Aiotteko te pukeutua joksikin? Onko bileet tiedossa vai kenties jo ollut? Onko kauhuleffat valmiina? Onko teillä jotain hyviä vinkkejä Halloweenin viettoon? Sharing is caring ja eikun kommentoimaan!

14 thoughts on “viime hetken halloween-inspikset

  1. Oh God, ei pysty menee tesee noit pelejä kyl ollenkaa, olenpa kakkahousu. ._.’ En oo kyllä yhtään pelaaja, mutta toi kuulostaa niin mielenkiintoselta et jos en ois niin jänishousu ni menisin tsekkaa!

    Toi sun Saksikäsi on ihan huippu hyvä!

    Itse en tänä vuonna juhli Halloweenia koska mulla on duunia niin tyhmäst ettei oo ees oikee fiilistä. Eikä asua. Nyyh, tykkään kyllä Halloweenista ihan sikana! Vietän sen siis katsoen kauhua ja mässyttäen jotain sokerista lisäainetta.

    Meinasin kyllä juhlia ja olla zombie cheerleaderi mutta en sitten tiannutkaan vaatetta ja verta ja äh, jotenki tosissaan meni fiilis. Ens vuonna sitten, mun mieli on nyt muutenkin jo ihan joulussa <3

    Tykkää

    • :DD Yhen vinkin voin antaa. Pelaa jonkun kanssa, joka uskaltaa pelata ne jännittävämmät osat ja sulje silmäs kun jännittää liikaa. Näin mäkin oon pelannut niitä kaikkein jännittävimpiä pelejä (tunnustan.)

      Hehe kiitos :D Pakko pukeutuu saksikädeksi joku toinen kerta, kun on vielä vaatteet ja kaikki tallella (sakset myös :P)

      Sanos muuta mäki tykkään Halloweenistä kaikista eniten! Mulla oli asuideoitakin vaikka kuinka paljon. Noh joku toinen vuosi sitten. Zombie cheerleader kuulostaa kyllä mahtavalta idealta! Ens vuonna sitten, nimenomaa! :3 Hahha mäki oon jo alkanu fiilistelee joulua :D

      Tykkää

  2. Amnesia: The Dark Descent & A Machines for Pigs, Check.
    Dead Space 1, 2 & 3, Check.
    Resident Evil 5, Check.
    Hostel 1, 2 & 3, Check.
    Kauna 1, 2 & 3, Check.

    Ainoastaan puuttuu vain karkit, sipsit & juomat ja olen valmis linnoittautumaan seuraavaksi kahdeksi päiväksi huoneeseeni. Eli tavallinen perjantai-lauantai tulossa, vaikkakin vähän kauhumpaa luvassa. >:)

    Ja jos nämä eivät maistu niin HBO Nordic käyttöön ja katsomaan sitä Pennyä.

    Ja ei, meilläkään ei juhlita Halloweeniä. Siskon synttärit pitävät siitä huolen.

    Tykkää

    • Hitto mun pitäisi itse pelata tuota Dead Spacea kakkosta. Viime kerralla kun sitä testasin pissasin melkee housuihini… mut mut mut, ehkä nyt viikonloppuna ryhdistäydyn :D
      Resident Evil femma ei mun mielestä ollut niin kauhee, enemmänkin äktsönpeli. Jos nyt peliä meinaat. Vai onko niitä leffoja jo viis? *homma hallussa*

      Kuulostaa melkein täydelliseltä perjantai-illalta, jos multa kysytään :)

      Äh, sano siskolle, että viettää Halloween-synttärit :DDD

      Tykkää

      • Peliähän minä. ;)

        Leffojakin on se viisi ja kuudes tulee ensvuonna. Ei kyllä itseäni oikein noi näytellyt kiinnosta, animaatiot on omasta mielestäni kiinnostavampia. Harmi että niitäkin on vain se kaks (tai kolme mutta se yks kestää sen 20 min.).

        Ja nyt yritän sitten olla ostamatta RE 4:sta ja RE 6:sta Steamista. 5 peliä kuukauden sisään on ihan tarpeeksi ostettu ja varsinkin jos on sellaiset miljoona peliä muutenkin jonossa pelattavaksi. :D

        Toi Halloween synttärit ois muuten hyvä idea jos se sankari itsekkin pitäisi Halloween meiningistä.

        Tykkää

        • Ei hitto! Oonko mä nyt missannut yhden leffan?!?! Mä oon kyllä kuitenkin leffoistakin tykännyt mutta vain koska Milla Jovovich :3 Animaatioita en oo muuten koskaan katsonut, ehkä pitäis nekin katsoa!

          Hahah tiiän tuon tunteen, että on monia pelejä jonossa.. Mun edellinen tietokone tosin hajosi ja aattelin opintojen kannalta on ehkä parempi ettei ole konetta jolla voi pelata niin ostin sitten läppärin, jossa pelit ei toimi.. Joten mulla on RUNSAASTI pelaamattomia pelejä tällä hetkellä :/ Mut sit taas toisaalta, ei ainakaan voi valittaa ettei ole mitään tekemistä kun on paljon pelejä siellä ;)

          Hahha no sepäs onkin sitten pienehkö ongelma, siis ellei synttärisankari tykkää Halloweenista :P Yllätysbileet sankarille vaan ja sitten heität sen yllärin jälkeen ”Ahaa ku mä muistin että tykkäsit Halloweenista.. no mut hei, nyt on liian myöhäistä perua ”xD

          Tykkää

  3. Ei oo halloweeneja tiedossa, byää! :( Mutta ehkä siitä selvitään!

    Mä niin haluaisin koittaa jotain kauhupelejä, mutta en oo uskaltanut! Ja en todellakaan halua nukua yötä yksin sen jälkeen! :D

    Tykkää

    • Pidän peukkuja, että selviät! Kuten tossa aiemmin sanoin, pelaa jonkun kanssa joka on rohkeampi ja pyydä tää rohkea kaveri yökylään :D (ja katsokaa sen jälkeen jotain iisiä, esmes Disneyn piirrettyjä! – been there done that.. every time. Välillä ihmettelen, miksi edes pelaan kauhua, kun en mäkään niin rohkea ole kuin mitä esitän… )

      Tykkää

  4. Olen antanut parran kasvaa että voin näyttää Heisenbergiltä, tähän päälle vielä Pork Pie hattu, vanha paita ja lasit :)

    Tykkää

  5. Thaimaassa ei selvästikään juhlita Halloweenia, koska mitään pukuilua en nähnyt kuin vain joillakin satunnaisilla myyjillä ja 95% niilläkin oli van kasvoja/poskia maalattu. Yksi taisi olla pukeutunut kissaksi.
    Joitain koristeita kuitenkin löytyi, mutta aika minimaalisesti eikä edes oikein nähnyt millaista baanalla oli kun sinne ei vielä jaksanut lähteä :)

    Tykkää

    • Jännää! Joo näin jonkun kuvan mitä laitoit instaan :D Eihän se Halloween oo täällä Pohjoismaissakaan megatapahtuma, vaikka ne kovasti yrittääkin tehdä siitä sellaista :P Olin eilen itse kaupungilla ja melkein jokatoinen muijista oli pukeutunut kissaksi haha

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s