nyt v*tuttaa

Kerroinhan tuossa pari päivää sitten, tai joskus, että mulla on ihan törkeä koulutehtävä jäännyt vähän sivualalle tässä, koska no.. joo? Yeah.

Mulla meni yksi  kokonainen päivä hukkaan siihen, kun sain hirvittävän paniikkikohtauksen koulutehtävän aiheesta.. (kirjoittaa omista henk.koht. kokemuksista ja tunteista.. tiedättehän mitä mieltä olen niistä asioista..) ..

feelingsja sen laajuudesta..

crying3Sinänsä huvittavaa, koska en tykkää puhua tunteista tai kirjoittaa niistä ja sitten sain hirvittävän tunnepurkauksen :D Oikeasti siis, en liioittele tällä kertaa.

Kun sitten kokosin itseni, laadin listan itselleni, mistä kaikesta mun tulee kirjoittaa. Ja kun laitoin listani seinälle, sain uuden pienen paniikkikohtauksen.. koska se on niin pitkä. Katsokaa nyt. Jokaisesta sanasta pitää löytää jotain kirjoitettavaa..

fml

Mutta hei. Kun tavoitteet olivat kirjoitettuna ja näkyvillä, niin eikun kirjat ja kone esille ja hihat heilumaan.. ja siis kirjoittamaan..

schoolworkAiheita, joista mun pitää kirjoittaa on esimerkiksi stressin aiheuttama ahdistus ja miten siitä pääsee eroon.. Voisin vaikka kirjoittaa.. että..

stressKoska, viime päivien aikana olen mannyt läpi miltei kaikki negatiiviset tunteet, jotka ihminen on kykenevä tuntemaan. Ahdistus, stressi, vitutus (mikei tälle sanalle ole vastinetta ruotsiksi? Maailman paras sana evör!) paniikki, ahdistus, itkukohtaus, epätoivo.. paniikkikohtaus. Kysymys kuuluukin nyt, miten rauhotun? Eikö joku vaan voisi kertoa erilaisista tekniikoista rauhottua, ettei tarttisi etsiä kirjoista? Oh the irony :D

Kuitenkin. Periksi ei anneta, eikö vain? Olen nyt yhden päivän aikana saanut 18 sivua tekstiä kirjoitettua. Mitäs tässä, jos on pientä painetta.. näköjään saan paljon tehtyä pienen paineen alla.. (Tosin, ei nyt keskustella siitä, MISTÄ olen kirjoittanut, kunhan OLEN kirjoittanut jotain.)

angrytypingTosin, ei ole kiva kuulla kavereilta, jotka tajusivat aloittaa ajoissa tehtävän kanssa, että ovat melkein valmiita, kun mulla on vielä PITKÄ MATKA edessä.

wtfJa vielä enemmän ottaa päähän, kun he kysyvät miten mulla menee. No about näin:

thumbsup3Ja vielä paremmalta tuntuu, kun lipitän kahvia nonstoppina aamusta iltaan.

becausecoffeeNojoo. Tällaista kuuluu tänne. Ensi viikolla sitten voin taas rentoutua hetken. Tiedossa on TODELLA kiva viikonloppu..:

typingMukavempaa viikonloppua sinne päin! Ja pitäkää peukkuja, etten vaivu itsesääliin (too late) ja anna periksi…

PS. Mitäs tästä opimmekaan? No emme juuri mitään…

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s